S čím se na nás klient obrátil?
Takový zajímavý podnikatelský záměr potřeboval i kvalitní webové stránky. Firma sice web měla, ale byl dlouhou dobu neudržovaný, bylo těžké ho spravovat, přidávat nový obsah a působil nejednotně. Proto bylo potřeba ho redesignovat podle nového konceptu, který by zahrnul veškerou nabídku služeb.
Web měl být přehledný, aby se v něm zákazníci snadno orientovali a našli vše, co hledají. A konverzní – aby návštěvníci webu vyplnili poptávkový formulář nebo se přihlásili na akci.
Jaké jsme navrhli řešení?
Do redesignu jsme se pořádně obuli a vzali to od základů – od návrhu rozsahu webu a struktury až po design a samotnou implementaci. Nejvíce jsme se soustředili na texty, ze kterých muselo být na první pohled jasné, co firma nabízí a co tím zákazník získá. S klientem jsme definovali, čím se liší oproti konkurenci a určili proposition value jednotlivých služeb.
Po technické stránce pro nás bylo největší výzvou vytvoření scénářů pro přihlašování na akce. U některých scénářů pak bylo potřeba i propojení s fakturačním nástrojem a platební bránou.
Aby si klient mohl dál web spravovat zcela sám, vytvořili jsme sadu návodů. Jednotlivé stránky a sekce jsme připravili do šablon. Tak je pro Expertní Board 21 správa co nejjednodušší a může bez problémů přidávat nový obsah.
Jaké jsou výsledky naší spolupráce?
I když jsme delší dobu vylaďovali design podle představ klienta, nakonec jsme vše úspěšně dokončili ve stanoveném rozpočtu.
Po spuštění webu jsme byli klientovi stále k dispozici, než si web patřičně „osahá“ a zvládne ho spravovat i bez naší pomoci – což se stalo celkem rychle.
Jak naše spolupráce pokračuje?
Občas implementujeme nějaké změny nebo řešíme technické požadavky, ale to se nestává příliš často. Díky intuitivnímu rozhraní, šablonám a návodům zvládají Lucie a Daniela práci s námi připraveným webem samostatně.