Administrativa

Proč platit celého zaměstnance, když to jde vyřídit za pár hodin?
Nemusíte shánět a platit zaměstnance na administrativu, která reálně zabere jen pár hodin týdně. Vyřešíme za vás formátování dokumentů, přípravu podkladů a prezentací, postaráme se o chod e-mailové stránky, provedeme rešerši nebo třeba naplánujeme služební cestu. Plaťte jen to, co reálně potřebujete.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky outsourcingu

f1
Víme, jak na růst v podnikání
Byli jsme 22. a 34. nejrychleji rostoucí firmou v CZ v soutěži Deloitte FAST 50 za rok 2021 a 2022.
f1
Jedna kontaktní osoba
Nepřehazujeme si vás jako horký brambor. Vše řešíte s vaším account managerem.
f1
Už je nás více než 60
Díky tomu získáte znalosti a dovednosti obchodního a marketingového týmu, který byste interně složili jen těžko.
f1
Efektivní spolupráce
Vždy platíte jen to, co využijete, a vždy víte, kolik zaplatíte. Nemáme žádné paušální platby a smlouvy máme vždy bez závazku.
deloitte
icon
Desítky ušetřených hodin.
icon
Finančně výhodnější než interní zaměstnanec.
icon
Široké pole specializace.
icon
Administrativní práce na míru vašim potřebám.

Outsourcing administrativy vám ušetří desítky hodin času

Zapomeňte na zdlouhavé administrativní činnosti a věnujte se naplno svému podnikání. Administrativu vyřídíme za vás. Připravíme vám vše, co potřebujete k zákaznické spokojenosti i hladkému chodu firmy. Roztřídíme e-maily, zpracujeme faktury a připravíme podklady pro vaše jednání. Naplánujeme schůzky a přehledně je zaneseme do kalendáře. Vytvoříme obchodní prezentace a ujmeme se veškerého papírování. Získejte víc času a věnujte se tomu, co vás baví.

 Outsourcováním administrativní práce šetříte i finance

Outsourcováním administrativní práce šetříte i finance

U nás platíte jen to, co reálně potřebujete. Úkoly nám zadáváte, jen když je to potřeba, a nemusíte zaměstnávat dalšího pracovníka, jehož kapacitu naplno nevyužijete. Platíte jen za čistý čas, který nad úkolem strávíme. Nemusíte řešit zástupy, nemoci a dovolenou. Získejte 300 Kč na vyzkoušení a outsourcujte administrativu ještě dnes.

Chci pořádek v administrativě

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku na web.
2
Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor.
3
Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Postaráme se o výkazy, e-maily i plánování schůzek

Postaráme se o výkazy, e-maily i plánování schůzek

Nezapomeňte už na žádnou schůzku. Budeme spravovat vaši e-mailovou schránku, kalendář i aplikace. Naplánujeme vám veškeré schůzky a události tak, aby se nekřížily. Postaráme se o výkazy a nové poptávky. Budeme zvedat telefon a odpovídat na zprávy. Vyplníme žádosti
a formuláře.
Připravíme a upravíme dokumenty přesně podle vašich požadavků a vytvoříme profesionální prezentaci, se kterou zazáříte před obchodními partnery i potenciálními zákazníky. Komplexní administrativní služby pro vaše podnikání.

myTimi je externí administrativní pracovník se širokým záběrem

myTimi je externí administrativní pracovník se širokým záběrem

Získejte v jednom administrativním pracovníkovi odborníka na právo, jazyky i účetnictví. Díky tomu, že se náš tým skládá z odborníků na různé oblasti businessu pod jednou střechou, zařídíme pro vás cokoli – rychle a v profesionální kvalitě. Neutrácejte peníze za úzce specializované zaměstnance a vyřiďte všechny administrativní práce na jednom místě.

Už nám věří více než 327 zákazníků

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025