Díky algocrm.cz získáváme Algotechu zakázky v hodnotě několika milionů ročně

Přečteno 437 x
Vytvořením specializovaného webu jen pro SugarCRM jsme zpřehlednili orientaci ve službách Algotechu a ročně přivádíme firmě desítky poptávek na implementaci SugarCRM.
  • Zadání: Tvorba nového webu pouze pro CRM produkty
  • Platforma: PHP a JS
  • Rok realizace: 2021
  • Trvání: 4 měsíce
  • Jazyk: Český
  • Rozsah: Do 150 tisíc Kč

 

web pro algotech

Info o klientovi

Algotech je česká společnost, která poskytuje komplexní IT služby. Nabízí obrovské spektrum IT řešení od CRM přes cloud až po vývoj softwaru na míru. Disponuje vlastním datovým centrem a je certifikovaným partnerem značek jako Oracle, Avaya, Sophos nebo ESET. 

Algotech vznikl v roce 1997 pod názvem Tservis97 a začínal jako malá společnost působící v oblasti call center, telekomunikačního softwaru a hardwaru. Pro kompletní zajištění IT služeb činnost postupně rozšířili o další oblasti – ERP, cloudové služby, kyberbezpečnost, vývoj na zakázku, CRM, GDPR a ServiceDesk. 

 

Zadání a návrh řešení

Vzhledem k množství IT řešení, která Algotech poskytuje, se firma pro větší přehlednost rozhodla vytvořit specializovanou microsite čistě pro CRM služby. Algotech patří mezi největší partnery SugarCRM v Evropě a dokáže provést implementace pro několik jazykových mutací současně.

Protože SugarCRM opakovaně vyhrává ceny za nejlepší UX a UI mezi různými CRM systémy, je toto CRM řešení velmi žádané. Bylo tedy potřeba vytvořit microsite, která by dala SugarCRM více prostoru, jednoduše vysvětlila všechny jeho výhody a zvýšila konverzní poměr.

Stránka také musela být přizpůsobená cílové skupině, kterou jsou větší firmy s vícero obchodními zástupci, a vystihnout, proč je vhodným partnerem pro implementaci SugarCRM právě Algotech.  

Od začátku jsme také počítali s prací na PPC kampaních, které by přispěly k získání poptávek. U tohoto typu produktů stačí poptávky v řádu nižších jednotek měsíčně, protože se jedna zakázka obvykle pohybuje ve vyšších stovkách tisíc až milionech korun.

Očekáváný PNO byl pod 10 % a předpokládané tržby přes algocrm.cz vyšší než 25 milionů Kč ročně.

web na míru pro algotech crm

 

Realizace, problémy a přístup k řešení 

Přípravná fáze

Nejprve jsme si společně ujasnili, jaká jsou pro příští 2 roky číselná očekávání a vytvořili produktovou diferenciaci od konkurence a komunikační strategii celého webu.

To, přes jaké kanály budeme stránku propagovat, vycházelo ze strategie pro Algotech.cz, takže zde jsme nemuseli nic měnit. Věděli jsme, že na web povedou jen placené reklamy a minimum organické návštěvnosti.

Web jsme chtěli navrhnout tak, aby sloužil spíše jako lead magnet nebo microsite pro snazší a komplexní vysvětlení produktu.

Po ujasnění těchto kritérií jsme za 2 týdny vytvořili návrhy rozložení prvků na stránkách tzv. wireframes, které by typově odpovídaly rozvržení hlavního webu Algotech.cz.

Realizační fáze – texty

Po schválení wireframes jsme začali s tvorbou textů, kde jsme pečlivě volili každé slovo s ohledem na cílovou skupinu i nabízený produkt. Texty jsme průběžně konzultovali s klientem a případě prováděli potřebné úpravy.

Textace nám zabrala 6 týdnů, ale tato časová investice se určitě vyplatila, protože podle dat mají na konverzní poměr více než 50% vliv.

Realizační fáze – grafika a programování

Kvůli rychlosti a bezpečnosti jsme web programovali v PHP a JS. Vzhledem k ceně a velikosti stránek jsme vytvořili jen malý redakční systém a většina webu je tak spíše statická. I menší textové změny (které nejsou časté) se tak musí programovat, ale zato byla nízká pořizovací cena.

Grafiku jsme udělali jednoduchou a názornou se spoustou bílého místa, které uživatelům umožňuje pohodlné soustředění na všechna hlavní sdělení a zbytečně nezahlcuje jejich smysly.

Programování zabralo asi 3 týdny a další 2 týdny probíhalo testování a odstraňování bugů.

Web jsme spustili 1. 4. 2021.

 

web pro produkt crm algotech

Vytvořením specializovaného webu jen pro SugarCRM jsme zpřehlednili orientaci ve službách Algotechu a přivádíme firmě desítky poptávek ročně.

 


Jaké jsou výsledky

Poté, co jsme stránky spustili:

  • Přivádí web algocrm.cz Algotechu ročně desítky leadů na implementaci SugarCRM v hodnotě jednotek milionů Kč.
  • Konverzní poměr proměny leadů do realizovaných zakázek je přibližně 15 %.
  • Cena jedné poptávky se pohybuje kolem 3–4 tisíc Kč, což při zrealizované zakázce vychází na PNO pod 10 %. A to nepočítáme následnou SLA údržbu a další práci se CRM.
  • Web dosahuje konverzního poměru kolem 1,5 % ze search PPC kampaní na Googlu.
  • Díky PPC kampaním, soustavné práci s obsahem a neustálé optimalizaci konverzních cest na něj přivádíme kolem 1 000–2 000 lidí měsíčně.

 

web pro CRM algotech

Jak spolupráce pokračuje? 

Díky bohatým zkušenostem, které v B2B sektoru máme, jsme velmi dobře určili, co bude na algocrm.cz fungovat a web skvěle zapadl do celkového ekosystému webů a marketingové a komunikační strategie Algotechu.

Nyní se věnujeme hlavně tvorbě PPC reklam, které na web přivádí další návštěvníky.

S Algotechem spolupracujeme už 5 let a každý rok je to jeden z klientů, který má nejlepší výsledky

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025