NIHČR
Národní investiční holding a.s. je česká společnost zabývající se komplexními realitními službami. Jejich servis zahrnuje nákup, prodej, pronájem, dražby, správu nemovitostí a investiční management nebo právní a finanční služby. Odborníci tohoto holdingu přináší více než 50-leté zkušenosti a znalosti realitního trhu. Vyhledávají mimo jiné také příležitosti ke kvalitním investicím do realit a poskytují poradenství k optimálnímu využití nemovitosti a developmentu. Zajistí také marketing a hypoteční servis.
Chodí už jen na schůzky
NIHČR zaměstnává 5 realitních specialistů s různými zkušenostmi. Jsou mezi nimi ostřílení odborníci s mnohaletou praxí nebo úplní nováčci. Pro majitele tohoto holdingu je důležité, aby všichni jeho makléři měli co nejvíce práce, a především schůzek či videohovorů, ze kterých mohou uzavírat nové obchody.
Jak tedy celá spolupráce funguje?
Na začátku spolupráce jsme dostali přístupy do monitorovacího systému, který sbírá všechny nabídky z inzertních realitních portálů. Z těchto inzerátů si děláme přehlednou databázi, kterou následně voláme. S naším klientem jsme domluveni na kritériích správného inzerátu, jako je například minimální prodejní cena, oblast, typ nemovitosti atd.
Naším cílem je vzbudit zájem na základě připravovaného rámcového callscriptu a domluvit schůzku či videohovor.
Výstupy a práce s daty
Vzhledem k tomu, že se náš klient primárně soustředí na Prahu a Středočeský kraj, tak nám každý den přibývá nespočet inzerátů, které si zadáváme do přehledné databáze. Ta nám počítá dovolatelnost, ale hlavně si posléze můžeme vyfiltrovat nedovolané kontakty, které standardně voláme 2–3x do týdne, aby nám žádný klient neunikl.
Zároveň naší celkovou práci posíláme v přehledných a měřitelných výstupech. Pokud se tedy objeví například 20 nových inzerátů, tak náš výstup vypadá například takto:
Dobrý den, Dmitriji,
Zasílám report dnešního navolávání.
● Celkem se volalo na 24 čísel:
○ 8x schůzka
○ 5x videocall
○ 2x volat znovu
○ 3x nechce RK
○ 5x nedovoláno
Celkem 265 minut včetně administrativy.
Voláme tedy 20 nových inzerátů + 4 nedovolané kontakty z předchozího dne. Schůzky a cally posléze zapisujeme do kalendáře, a to cyklicky, aby se práce rozprostřela mezi všechny specialisty.
Dopad na nový business a čísla
V rámci podpory salesu nás primárně zajímá, jak se naše snaha a domluvené schůzky projevily do nového businessu. V tomto případě je to s kolika klienty NIH podepsal smlouvu o výkupu či zprostředkování prodeje.
Za 6 měsíců spolupráce jsme domluvili 213 schůzek, kdy jsme obvolali 1137 potenciálních klientů. Konverze je 18,7 %.
Porovnání nákladů a výnosů je tedy následující:
Počet domluvených schůzek je 213.
Náklady na nový business pomocí myTimi – 150 000 Kč.
Výnosy z domluvených schůzek od myTimi – 450 000 Kč.
Jedna domluvená schůzka klienta vyšla na cca 700 Kč.
Výnos pro holding při zprostředkování jednoho prodeje či výkupu je přibližně 200 000 Kč – závisí na ceně nemovitosti.