Domlouvání schůzek pro realitní kancelář
Pro realitní kancelář Tomáše Frýdka zajišťujeme podporu salesu, kdy navoláváme tzv. studené kontakty z inzertních portálů, kde lidé prodávají své nemovitosti.
Remax Delta Břeclav
Realitní kancelář Remax Delta Břeclav je jednou z předních realitních kanceláří v rámci jihomoravského kraje. Jejím posláním je zjednodušit celkový proces prodeje nemovitosti, včetně správného nastavení ceny, veškeré administrativy a odborné konzultace v rámci realit.
Chodím už jen na schůzky
Remax Delta Břeclav zaměstnává přibližně 25 realitních makléřů s různými zkušenostmi. Jsou mezi nimi ostřílení odborníci s mnohaletou praxí nebo úplní nováčci. Pro majitele této realitky Tomáše Frýdka je důležité, aby všichni jeho makléři měli co nejvíce práce a především schůzek, ze kterých mohou uzavírat nové obchody. Jakou formou tedy makléřům pomáháme?
Na začátku spolupráce jsme dostali přístupy do monitorovacího systému, který sbírá všechny nabídky z inzertních realitních portálů. Z těchto inzerátů si děláme přehlednou databázi, kterou následně voláme. S naším klientem jsme domluveni na kritériích správného inzerátu jako je například minimální prodejní cena, oblast, typ nemovitosti atd.
Naším cílem je vzbudit zájem na základě připravovaného rámcového callscriptu a domluvit schůzku pro realitní makléře.
Pravidelnost a přehlednost
Díky našemu systému pro tvorbu databází a následnou práci s ní máme velmi dobrý přehled o všech nově příchozích inzerátech, ale i těch na které se například nedaří dovolat pár dní, nebo takových které obvoláváme zpětně po pár týdnech. Je totiž spousta prodávajících, kteří přestože na začátku chtějí prodat svoji nemovitost sami, tak postupně zjistí, kolik práce okolo prodeje je a nakonec si rádi nechají pomoci od realitní kanceláře. Podle našeho sledování je takových inzerátů přibližně 20 %. Díky tomu, jak pracujeme s daty nám tyto inzeráty neproklouznou mezi prsty a obvoláme je.
Zároveň naší celkovou práci posíláme v přehledných a měřitelných výstupech. Pokud se tedy objeví například 20 nových inzerátů, tak náš výstup vypadá například takto:
Dobrý den, Tomáši,
dnes přibylo v monitorovacím systému 20 nových záznamů, které jsme obvolali. Výsledky jsou následující:
2x domluvená schůzka
5x poslat informace do e-mailu
5x nemají zájem o spolupráci
3x voláno nevhod - budeme volat zítra
5x neberou - budeme volat zítra
Domluvené schůzky:
Pan Omáčka - termín schůzky je 20.6. ve 14:00 na adrese Moravská 10, Břeclav. Odkaz na inzerát najdete zde. Kontakt je 601 123 456.
Dnes jsme voláním strávili 60 minut a pracovali s konverzí 10 % v rámci domluvených schůzek.
Naše čísla a úspěšnost
Za měsíc červen jsme pracovali s následujícími čísly:
Celkem se volalo na 112 inzerátů, z toho:
- 11 domluvených schůzek – pracujeme tedy s konverzí 9,8 % co se týče úspěšně domluvených schůzek
- 34x neberou
- Čísla, která nezvedají volám znovu max. 2x, někdy z toho něco kápne 😊
- 35x nezájem o RK
- 12x mají kupce/vážného zájemce
- 10x mají jinou RK
- 2x špatně uvedené číslo
- 3x developerská/advokátní kancelář, co si prodává sama
- 3x špatná zkušenost s RK
- 2 potencionální schůzky na příští týden
Tato činnost z naší strany vyšla klienta přibližně na 8 000 Kč
Dopad na nový business
V rámci podpory salesu nás hodně zajímá, jak se naše snaha a domluvené schůzky projevili do nového businessu. Jinými slovy se zajímáme o to, kolik domluvených schůzek se reálně uskutečnilo a kolik se podařilo uzavřít obchodů z těchto setkáních. Za měsíc červen reálně proběhlo 9 z 11 domluvených schůzek. Do uzavřeného obchodu se proměnily dva případy a další jsou ještě v jednání. Z těch podepsaných smluv kancelář utržila výnosy za 360 000 Kč. Porovnání nákladů a výnosů je tedy následující:
Náklady na nový business pomocí mytimi - 8 000 Kč
Výnosy z domluvených schůzek od mytimi - 360 000 Kč