Event planning. Event marketing. Připadá vám, že vám chce myTimi dát lekci angličtiny? Nikoliv. Chce pouze osvětlit význam těchto pojmů. Mít základní povědomí o plánování eventů je dobré pro podnikatele, ale i pro mnohé zaměstnance. Samotný event je totiž jen malý kousek koláče, který může přinést společnosti a týmu mnohé úspěchy!
Konference, firemní akce, novoroční večírek, promo akce
Téměř každý už měl tu čest zúčastnit se nějaké firemní akce. Nenechte se mýlit. Netvrdíme, že si z ní musíte nezbytně pamatovat vše (především pokud byl alkohol zdarma). Event planning neboli plánování eventů nemusí mít na starost nutně jen marketingové oddělení.
Že zrovna vás šéf oslovil, abyste uspořádali malý novoroční večírek nebo teambuilding pro své oddělení? Nepropadejte panice!
Poskládejte všechny kousky koláče
myTimi je jasné, že po svátcích obžerství (poznámka redakce: překládejte jako svátky pohody) nestojíte o žádné přirovnání k jídlu. Ale je třeba si uvědomit, že samotné plánování eventu a jeho průběh je jen malou částí celého celku. Co je cílem akce a jaké aktivity mají po eventu vzniknout? Konferencí, firemní akcí, novoročním večírkem či promo akcí chcete něčeho dosáhnout. Seznámit veřejnost se službou či produktem, propojit lidi napříč společností, vytvořit příjemnou atmosféru uvnitř týmu, která povede k nárůstu produktivity, nebo zvýšit prodeje.
Klíčová je produkce
Cílům přizpůsobte vyznění celého eventu. Zde je důležitá tzv. produkce, díky které nejenže naplánujete event s jasnou zprávou, ale dosáhnete i konečného kýženého výsledku. Roli produkčního můžete převzít sami, nebo využijte služeb produkční agentury. Pokud plánování eventu musíte zajistit vlastními silami, budete potřebovat dostatek času.
Chci využít myTimi jako hodinového produkčního.
Na co byste neměli zapomenout?
- Jaký je váš cíl
Pokud plánujete novoroční večírek nebo teambuilding a vaším cílem je vytvořit příjemnou atmosféru uvnitř týmu, která povede k nárůstu produktivity, vyhněte se soutěživým hrám. Ty mohou být v konečném důsledku škodlivé, proto je raději nahraďte hrami, u kterých převažuje spolupráce. Vaši kolegové téměř neznají Čecha, Jágra a Kvitovou? Vyhněte se sportovním aktivitám.Tímto způsobem přemýšlejte nad každou akcí.
- Vhodné datum a místo
Je dobré si uvědomit, kdo se, bez ohledu na druh eventu, akce zúčastní. Měla by se konat uprostřed týdne, nebo o víkendu? Kolik dorazí lidí a jaké jsou jejich zájmy? Věříme, že váš kolega a táta dvou dětí by se sice rád zúčastnil víkendové návštěvy vinného sklípku na Moravě, víte ale, jaké problémy mu tím doma můžete způsobit? To a mnohem více je potřeba zvážit před konáním akce.
- Program a rozpočet
Není pravidlem, že bez enormního rozpočtu nemůžete uspořádat event, na který vaši kolegové nezapomenou. Program uzpůsobte firemnímu rozpočtu a zájmům hostů. Nezapomeňte, co je vaším cílem, experimentujte a buďte kreativní.
Chci od myTimi 3 varianty programu.
- Pozvánka
Právě s pozvánkou byste si měli vyhrát. V rámci akce je to první kontakt s kolegy a hosty, které chcete pozvat. Musíte je zaujmout! Získat si je! Nenechejte pozvánku zapadnout ve smršti emailových zpráv!
Chci od myTimi originální pozvánku.
- Technické a produkční zajištění
Především dle typu, cíle a velikosti akce si rozmyslete, zda potřebujete pomoc produkční agentury. Průběh eventu bude s velkou pravděpodobností doprovázen mnohými komplikacemi, které budete muset řešit. Je důležité, aby spolu hosté komunikovali. Ideálně ale o něčem jiném než o nevhodných prostorech a ošklivě vypadajících chlebíčcích s tunou majolky.
Plánování eventů může být zábava
Pokud si nevíte rady nebo potřebujete pomoci s prvním krůčkem, nebojte se obrátit na virtuálního asistenta myTimi. Práci hodinového produkčního si vyzkoušel několikrát. Platíte ho jen za využitý čas a nepotřebujete žádné pracovní smlouvy. Potřebujete pomoc s celou akcí s milionovým rozpočtem, nebo chcete vytvořit pouze propagační materiály a bannery od zkušených grafiků? myTimi baví plánování eventů, ví, jakým fatálním chybám se vyhnout, a proto už si vyzkoušel:
- organizaci firemních akcí,
- plánování oslav a výročí,
- přípravu svateb.
Poptání vhodné cateringové agentury, schopní technici a zapálená produkční agentura? S myTimi vše na jednom místě!
A s čím například Timi v prosinci svým zákazníkům ještě pomáhal?
- Zajištění celého offline marketingu.
- Grafická úprava dokumentů a prezentací.
- Naplánování služební cesty.
- Optimalizace webu a zvýšení organické návštěvnosti.
- Vytvoření obchodní strategie.
Těšíme se i na vaše úkoly!