Marketing  |  Přečteno 3350 x
5. 1. 2019

Event je jen malý kousek koláče

Event planning. Event marketing. Připadá vám, že vám chce myTimi dát lekci angličtiny? Nikoliv. Chce pouze osvětlit význam těchto pojmů. Mít základní povědomí o plánování eventů je dobré pro podnikatele, ale i pro mnohé zaměstnance. Samotný event je totiž jen malý kousek koláče, který může přinést společnosti a týmu mnohé úspěchy!

 

 


Konference, firemní akce, novoroční večírek, promo akce

Téměř každý už měl tu čest zúčastnit se nějaké firemní akce. Nenechte se mýlit. Netvrdíme, že si z ní musíte nezbytně pamatovat vše (především pokud byl alkohol zdarma). Event planning neboli plánování eventů nemusí mít na starost nutně jen marketingové oddělení.

Že zrovna vás šéf oslovil, abyste uspořádali malý novoroční večírek nebo teambuilding pro své oddělení? Nepropadejte panice!

 

Poskládejte všechny kousky koláče

myTimi je jasné, že po svátcích obžerství (poznámka redakce: překládejte jako svátky pohody) nestojíte o žádné přirovnání k jídlu. Ale je třeba si uvědomit, že samotné plánování eventu a jeho průběh je jen malou částí celého celku. Co je cílem akce a jaké aktivity mají po eventu vzniknout? Konferencí, firemní akcí, novoročním večírkem či promo akcí chcete něčeho dosáhnout. Seznámit veřejnost se službou či produktem, propojit lidi napříč společností, vytvořit příjemnou atmosféru uvnitř týmu, která povede k nárůstu produktivity, nebo zvýšit prodeje.

 

Chci naplánovat firemní akci

 

Klíčová je produkce

Cílům přizpůsobte vyznění celého eventu. Zde je důležitá tzv. produkce, díky které nejenže naplánujete event s jasnou zprávou, ale dosáhnete i konečného kýženého výsledku. Roli produkčního můžete převzít sami, nebo využijte služeb produkční agentury. Pokud plánování eventu musíte zajistit vlastními silami, budete potřebovat dostatek času.

 

Chci využít myTimi jako hodinového produkčního


Na co byste neměli zapomenout?

 

  • Jaký je váš cíl

Pokud plánujete novoroční večírek nebo teambuilding a vaším cílem je vytvořit příjemnou atmosféru uvnitř týmu, která povede k nárůstu produktivity, vyhněte se soutěživým hrám. Ty mohou být v konečném důsledku škodlivé, proto je raději nahraďte hrami, u kterých převažuje spolupráce. Vaši kolegové téměř neznají Čecha, Jágra a Kvitovou? Vyhněte se sportovním aktivitám.Tímto způsobem přemýšlejte nad každou akcí.

 

  • Vhodné datum a místo

Je dobré si uvědomit, kdo se, bez ohledu na druh eventu, akce zúčastní. Měla by se konat uprostřed týdne, nebo o víkendu? Kolik dorazí lidí a jaké jsou jejich zájmy? Věříme, že váš kolega a táta dvou dětí by se sice rád zúčastnil víkendové návštěvy vinného sklípku na Moravě, víte ale, jaké problémy mu tím doma můžete způsobit? To a mnohem více je potřeba zvážit před konáním akce.

 

  • Program a rozpočet

Není pravidlem, že bez enormního rozpočtu nemůžete uspořádat event, na který vaši kolegové nezapomenou. Program uzpůsobte firemnímu rozpočtu a zájmům hostů. Nezapomeňte, co je vaším cílem, experimentujte a buďte kreativní.

 

Chci od myTimi 3 varianty programu

 

  • Pozvánka

Právě s pozvánkou byste si měli vyhrát. V rámci akce je to první kontakt s kolegy a hosty, které chcete pozvat. Musíte je zaujmout! Získat si je! Nenechejte pozvánku zapadnout ve smršti emailových zpráv!

 

Chci od myTimi originální pozvánku

 

  • Technické a produkční zajištění

Především dle typu, cíle a velikosti akce si rozmyslete, zda potřebujete pomoc produkční agentury. Průběh eventu bude s velkou pravděpodobností doprovázen mnohými komplikacemi, které budete muset řešit. Je důležité, aby spolu hosté komunikovali. Ideálně ale o něčem jiném než o nevhodných prostorech a ošklivě vypadajících chlebíčcích s tunou majolky.

 

Plánování eventů může být zábava

Pokud si nevíte rady nebo potřebujete pomoci s prvním krůčkem, nebojte se obrátit na virtuálního asistenta myTimi. Práci hodinového produkčního si vyzkoušel několikrát. Platíte ho jen za využitý čas a nepotřebujete žádné pracovní smlouvy. Potřebujete pomoc s celou akcí s milionovým rozpočtem, nebo chcete vytvořit pouze propagační materiály a bannery od zkušených grafiků? myTimi baví plánování eventů, ví, jakým fatálním chybám se vyhnout, a proto už si vyzkoušel:

 

  • organizaci firemních akcí,
  • plánování oslav a výročí,
  • přípravu svateb.

 

Poptání vhodné cateringové agentury, schopní technici a zapálená produkční agentura? S myTimi vše na jednom místě!

 

A s čím například Timi v prosinci svým zákazníkům ještě pomáhal?

 

 

Těšíme se i na vaše úkoly!

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy