Jsme agentura, která firmám pomáhá s růstem. Nejprve vytváříme produktovou strategii, a pak až strategii jednotlivých kanálů. Nastavíme čísla, kterých chceme za 2–3 roky dosáhnout, a od toho následně odvíjíme kroky, díky kterým se k cílovým číslům dostat.
Prostřednictvím marketingových a salesových aktivit vám tak pomáháme přivést nové zákazníky, které pak udržujeme pomocí zákaznické podpory, správně nastaveným administrativním procesům a mystery shoppingu.
Zavolejte na +420 601 126 669 nebo napište e-mail na adresu michal@mytimi.cz. Ozvat se nám můžete i přes kontaktní formulář.
Platíte jen za reálně odpracovaný čas, který strávíme plněním vašich úkolů. Při každé činnosti pracujeme se softwarem, který nám měří čas. Díky tomu na minutu přesně víme, kolik času jsme kterým úkolem strávili, a vy nezaplatíte ani o korunu navíc. Všechno také reportujeme.
Komunikovat budete vždy se svým account directorem, který se orientuje ve vaší situaci a dokáže vše efektivně předat zbytku týmu, takže nemusíte své požadavky opakovat pořád dokola.
V rámci B2B spolupráce nabízíme každému našemu klientovi konzultaci zdarma. Obvykle se jedná o konzultaci a komplexnější zhodnocení vaší pozice a našich možností, pokud jde o váš byznys. Navrhneme vám strategii pro spolupráci a zjistíme, jestli si budeme rozumět a jestli má další pokračování vztahu smysl.
Poptávka není závazná. Nejdříve zdarma zanalyzujeme vaši situaci a společně probereme, jaké řešení by pro vás bylo nejefektivnější. Také si předem domluvíme cenu. Teprve když budete se vším souhlasit, pustíme se do práce.
Množství reklamací je v myTimi mimořádně nízké. Je to méně než 1 %. Díky našim firemním hodnotám řešíme všechny problémy ihned, transparentně, přiznáme chybu a vždy ji zdarma napravíme.
Je samozřejmě možné, že se s grafikem hned na první dobrou neshodnete na tom, jak by měl výsledek vypadat. Nicméně finální podoba není jednostranným návrhem z naší strany a vždycky se odvíjí od komunikace mezi vámi a grafikem, který pracuje podle vašeho zadání. Pokud tedy s něčím nejste spokojeni, není problém upravit to podle vašich představ, a vše je možné upravovat do té doby, než budete úplně spokojení.
Nejprve se seznámíme s vaším projektem a domluvíme se na společné strategii pro růst vašeho byznysu. Potom vypracujeme konkrétní plán postupu, můžete nám schvalovat i konkrétní call scripty nebo znění e-mailů. Pro každou naši obchodní činnost vám vypracujeme přehledný report s výsledky. Zároveň pravidelně hodnotíme, jak se nám daří dosahovat dohodnutých plánů, a v návaznosti na to upravujeme strategii, pokud je potřeba. První měsíc si proto stanovujeme jako pilotní pro zjištění výsledků a očekávání. Potom naši práci zhodnotíme a nastavíme KPIs na další měsíce.
Virtuální asistentka nebo asistent pomáhá s chodem firmy. Úplně stejně, jako by to dělala klasická asistentka – jen online. Vždy budete mít k ruce alespoň dva naše interní zaměstnance kvůli zastupitelnosti. Po úvodním zaškolení a osobním seznámení se vytváří manuál spolupráce, ze kterého vycházíme. Pracujeme jak na pravidelných a opakovaných úkolech například 2× týdně, tak i na jednorázových, které vyplynou z aktuálních potřeb. Úkoly můžete zadávat přes projektové nástroje, Slack, e-mail nebo jiné platformy. Je to jen na vás.
A na čem je myšlenka virtuální asistence založená?
Více než 90 % dotazů od zákazníků vždy vyřešíme. Vytváříme si manuál s procesy a informacemi. Pokud některý ze zákazníků položí techničtější dotaz, okamžitě ho řešíme s klientem, abychom zákazníkovi odpověděli v co nejkratším čase. K tomu máme vždy s klientem nastavený komunikační kanál.
Zákaznický servis v našem podání ale není jen pasivní linka. Naši operátoři během procesu zpracování objednávek proaktivně komunikují a přispívají k upsellu vašich produktů. S naší zákaznickou podporou dokážeme navíc efektivně vykrýt všechny kapacity podle sezónnosti.
Vždy s vámi bude komunikovat příslušný account director, který má k sobě tým specialistů pro váš produkt nebo službu. To například znamená, že pro vás vždy píše copywriter, který má přehled o vašem byznyse, vaší cílové skupině apod. V rámci zákaznického servisu pro vás pracuje stejný člověk, protože už umí pracovat ve vašem objednávkovém systému. To samé se týká i obchodníků, aby se příprava a argumenty nemusely pracně předávat.
Po zadání vaší poptávky vás kontaktujeme ohledně základních očekávání a zjistíme, jestli má smysl se potkat osobně nebo online, abychom prošli vaše potřeby víc do detailu. Na úvodní schůzce pak projdeme váš byznys, produkt, prodejní argumenty a aktuální stav podnikání, který je výchozím bodem pro spolupráci. Také si vyjasníme, jestli si sedíme nejen cenově, ale i lidsky, a jestli jsou naše služby vhodné pro váš produkt nebo službu. Bude nás také zajímat, jestli je váš produkt/služba konkurenceschopná.
Na základě této schůzky pak navazujeme dalšími činnostmi – tvorbou strategie včetně cenové nabídky. Pokud se na strategii i nabídce shodneme, začínáme s realizací. Pravidelně pak vyhodnocujeme výsledky a případně navrhujeme, co dělat lépe.
Ceny služeb se vždy odráží od náročnosti a hodinových sazeb, které najdete v ceníku. Můžete si také předplatit balíčky, kdy platí, že čím vyšší balíček, tím nižší sazba. Při dlouhodobé spolupráci pak není potřeba si balíčky předplácet a sazba je daná podle pravidelného čerpání služeb.
Na začátku naší spolupráce dostanete cenovou nabídku s jasným stropem – zaplatíte jen takovou částku, na které jsme se domluvili. Cenová nabídka je pro nás závazná, takže se nestane, že vyfakturujeme víc. Všechny služby jsou účtované formou pay as you go, to znamená, že když službu neobjednáte, tak nic neplatíte.
Není, smlouvu můžete vypovědět ihned. Na začátku podepíšeme rámcovou smlouvu o spolupráci, ale pokud už nebudete mít o naše služby zájem, stačí smlouvu kdykoliv vypovědět prostřednictvím e-mailu. Do smlouvy můžeme také nechat zanést výpovědní lhůtu, pokud o to budete mít zájem.
V myTimi se řídíme šesti firemními hodnotami:
Díky našim specializacím vám pomůžeme kompletně s celým online marketingem – od tvorby strategie až po exekutivu. V rámci strategie vám doporučíme vhodné kanály tak, abyste co nejrychleji dosáhli svých cílů, a postaráme se o jejich správu. Zajistíme copywriting, grafiku nebo třeba PPC kampaně a efektivitu všech kanálů zvýšíme správně nastaveným PR.
Než se ale pustíme do tvorby, vše si odsouhlasíme. V průběhu naší spolupráce také pravidelně vypracováváme reporty s výsledky, ve kterých hodnotíme úspěšnost vytyčených cílů. Pokud je potřeba, strategii upravíme.
Tvorba webu se vším všudy trvá nejméně dva měsíce – konkrétní náročnost dokážeme určit až podle rozsahu stránek. Nejdříve proto budeme potřebovat vědět, kolik stránek a jaké funkce má web mít. Od těchto informací se také odvíjí cena webu.
Předplacený balíček má neomezenou platnost (tj. do vyčerpání balíčku) a můžete ho čerpat na všechny služby, které nabízíme. Balíček tedy není omezený jedním měsícem.