S čím chtělo Fingo pomoct?
Když nás v březnu 2022 Fingo kontaktovalo, byl to mladý web, který zatím neměl mnoho obsahu. Proto většina návštěv plynula z placených kampaní a průměrná cena za lead byla 1 100 Kč.
To bylo potřeba změnit a posílit organickou návštěvnost pomocí SEO.
Jak jsme postupovali?
Provedli jsme komplexní SEO audit, ve které jsme zjistili, že:
-
Web je téměř bez technických chyb a obsahuje jen pár drobných nedostatků, které šlo hravě odstranit.
-
Dobře indexuje na Googlu, o něco hůře na Seznamu.
-
Má nedostatky v některých metadatech.
-
Má velmi malý odkazový profil - pouze jednotky zpětných odkazů vedoucích na web.
Bylo tedy jasné, že pro lepší výsledky je potřeba intenzivní linkbuilding.
Protože Fingo má vlastní copywritery, kteří rozumí tématu, nepotřebovali pomoct s textací článků, ale pouze s jejich optimalizací a distribucí.
Co bylo cílem?
Stanovili jsme si cíl, že za rok (tedy na jaře 2023) bude:
-
růst organické návštěvnosti o 50 %,
-
růst počtu leadů z organického vyhledávání o 100 %,
-
průměrná cena za lead snížena na 546 Kč.
Jaký byl náš úkol?
Získat 5 až 6 zpětných odkazů měsíčně, což znamenalo nejméně 65 kvalitních odkazů za rok s maximální průměrnou cenou za odkaz 1 000 Kč.
-
Začátkem každého měsíce jsme pečlivě sestavili zadání článků pro copywritery z Fingo.
-
Hotové články jsme pak revidovali a doplnili o vhodná klíčová slova, pokud to bylo nutné.
-
Následně se postarali o distribuci článků na externí weby pro získání potřebných zpětných odkazů.
Klient se postaral na své straně o optimalizaci produktových stránek a přidání nových kalkulaček.
Jakých výsledků jsme dosáhli po roce spolupráce?
Stanovené cíle jsme mnohonásobně přesáhli:
-
meziroční růst organické návštěvnosti o 432 %,
-
meziroční růst počtu leadů z organického vyhledávání o 265 %,
-
průměrná cena za lead klesla z 1 100 Kč na 102 Kč (údaj z února 2023).
Jak naší spolupráci hodnotí Fingo?
„Jsme digitální společnost, která cílí hlavně na klienty v internetovém prostředí. Leady získané v onlinu jsou tedy podstatou našeho businessu. Nechtěli jsme nic podcenit a péče, kterou jsme vyladění různých kanálů věnovali, se nám mnohonásobně vrátila. Z optimalizace a výrazného snížení ceny za lead dlouhodobě těžíme. Firma myTimi je v tomto skvělý partner a nadále sledují trendy i naše aktivity a průběžně přichází s doporučeními, čemu se dále věnovat. Společně hledáme cesty, kde máme prostor získat největší efekt a být vždy krok před konkurencí. Fingo se neustále rozvíjí, a tak se i naše spolupráce s myTimi rozšiřuje i do dalších činností. Aktuálně pracujeme na blogu, kde máme prostor pro lepší organické výsledky,“ říká Head of Digital Vasily Kupreev.
Co pro Fingo děláme dál?
Protože se web Fingo pořád zvětšuje a vylepšuje, provedeme po prvním roce spolupráce (tedy na jaře 2023) kontrolní SEO audit, abychom preventivně předcházeli všem možným chybám.
S linkbuildingem pokračujeme ve stejné intenzitě, ale s novou strategií pro roky 2023/24. Na dalších 12 měsíců máme stanovené nové růstové cíle pro počty leadů i návštěvnost.
Máme v plánu vyzkoušet i několik postupů, které zvýší pravděpodobnost dostat se s blogovými články do kanálu Google Discover.
Zvyšte organickou návštěvnost i vy a získejte spoustu nových zákazníků
Pomocí SEO auditu zjistíme, kde máte mezery a navrhneme vám tu nejvhodnější strategii. Optimalizujeme web a vytvoříme články, které budou zajímavé pro čtenáře i pro vyhledávače. Ozvěte se nám pro nezávaznou nabídku.