Virtuální asistence  |  Přečteno 3494 x
10. 2. 2020
Aktualizováno: 23. 9. 2024

Jak funguje outsourcing s myTimi a co vám přinese?

Ztrácíte přehled nad množstvím úkolů a hledáte způsob, jak ušetřit čas a zvýšit efektivitu? Svou práci můžete delegovat na ostatní spolupracovníky, nebo využít výhod outsourcingu. Zjistěte, jak vám naše služby pomůžou získat kontrolu nad svým pracovním dnem.

kancelář mytimi

Autor: Jan Skovajsa, CEO myTimi

Proč outsourcovat práci?

Cítíte se zahlcení množstvím úkolů a přáli byste si uspořit čas, snížit náklady, zvýšit efektivitu práce i flexibilitu? Pak je pro vás outsourcing ideálním řešením. Právě proto jsme vytvořili službu, která vám to umožní.

Začínali jsme jako služba pro běžné lidi, ale stále více a více se na nás obraceli podnikatelé, kteří potřebovali pomoc. Ať už s marketingem, zákaznickým servisem či dalšími odvětvími. Jedno měli společné. Všichni si dávali velký pozor na partnera. A není se čemu divit.

Sám jsem se ve svém životě potkal s agenturami, které byznysu zákazníků nerozuměly. Mnohdy nabízely v daném stádiu podnikání nepotřebnou pomoc a za své outsourcingové služby si účtovaly horentní sumy. Zejména pro malé a střední podnikatele je velmi těžké se v prostředí orientovat a rozpoznat nesmyslné nabídky pomoci.  

A právě v tomto okamžiku se píše začátek mé mise. Vyčistit toto prostředí, změnit ho, přistupovat k běžným lidem i podnikatelům férově a nabídnout jim cenově dostupné služby, které budou zcela transparentní.

Chceme, aby lidé platili rozumnou cenu za stejnou nebo lepší službu, než kterou nabízí konkurence. Toužíme po zefektivnění ekonomiky pro menší a střední firmy, které budou vědět, co kupují a proč to kupují.

 

Jak outsourcovat práci?

Jak na delegování práce, aby vše proběhlo dle vašich představ? Na samotném počátku si zodpovězte tři otázky:

 

1. Co můžu outsourcovat?

Nemůžete být specialisté na všechno. A to je naprosto pochopitelné. Nadále dělejte činnosti, v kterých vynikáte, ostatní outsourcujte.Vyberte si tedy úkoly, které chcete delegovat na někoho jiného.

 

2. Jaký výsledek požaduji?

Když už víte, jaké úkoly chcete outsourcovat, stanovte způsob řešení i časový horizont, ve kterém by měly být splněné. Jste schopni říct druhé straně, co po ní požadujete, kdy má být celý úkol splněn a co je výsledkem?

 

3. Na koho vhodně outsourcovat?

Máte jasno v tom, jaké úkoly chcete outsourcovat? Vyberte si partnera či agenturu s potřebnými dovednostmi a vědomostmi, které budete stoprocentně důvěřovat. Vyřeší za vás opravdu vše? A když něco pokazí, dokáže to přiznat, vzít na sebe zodpovědnost a udělat vše pro odčinění?

Proč outsourcovat na myTimi?

Virtuální asistenti myTimi jsou těmi nejpovolanějšími osobami pro outsourcing. Proč? Protože na ně můžete delegovat pravomoce a jakékoliv úkoly. Proč byste jim ale měli práci svěřit? A jaké jsou výhody služby myTimi?

  • Proaktivní přístup – několik týdnů celou situaci pozorujeme a následně přicházíme s řešením.
  • Jedna kontaktní osoba – nepřehazujeme si vás jako horký brambor. Vše řešíte s jedním Account Managerem.
  • Znalosti a dovednosti – díky našemu týmu, složenému z různých odborníků, získáte velkou sadu dovedností.
  • 100 % zastupitelnost asistentů – informace si mezi sebou předáváme, a tak nemusíte řešit absenci asistenta v době dovolené nebo nemoci.
  • Spolehlivost – věříme, že služby mají být rychlé, spolehlivé a bez výmluv. Vždy dostanete své výstupy včas a dle domluvy.
  • Levnější než zaměstnanec – asistent je levnější než váš zaměstnanec díky specializaci a objemům práce. Neplatíte za něj pojištění ani dovolenou.
  • Platit jen to, co využiji – méně byznysu by mělo znamenat menší náklady. Virtuální asistent proměňuje náklady firem na čistě variabilní. Při změně životního cyklu organizace mohou podnikatelé díky virtuální asistenci pracovat s náklady a přiměřeně je měnit.

Jak funguje spolupráce s myTimi?

Celý proces je jednoduchý a rychlý. Skládá se pouze ze tří kroků:

 

1. Úvodní analýza potřeb ZDARMA

Na schůzce nebo konferenčním hovoru si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy. Sdělíte nám, co potřebujete nebo jaký problém řešíte. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.  

 

2. Převzetí agendy

Navrhneme nejefektivnější cestu k naplnění vašich potřeb a cílů. Až si odsouhlasíme strategii a cenovou nabídku, připravíme postup, určíme klíčovou osobu a pustíme se do rozvíjení vašeho byznysu.  

 

3. Jeden account manager, na kterého se můžete obrátit s čímkoliv

Naším cílem je od počátku plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta, udržovat i rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy. Proto vám od prvního momentu přiřadíme jednu kontaktní osobu (account manager), na kterou se můžete kdykoliv obrátit.

Account manager od vás nejenže převezme veškerou agendu, ale také přerozdělí úkoly opravdovým odborníkům v dané oblasti a dohlíží na kvalitu jejich řešení. Tento přístup povede k vaší maximální spokojenosti. Po několika týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů, a pokud to bude možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.

Co můžete outsourcovat na myTimi?

Nejste si jistí, co byste mohli na nás outsourcovat? Máme pro vás hned několik tipů! Naší specializací je totiž několik oblastí:

Přenechejte svou práci nám 

Poskytneme vám nejen odbornou podporu, ale také transparentní a férové podmínky. Pomůžeme vám ušetřit čas a peníze, zajistíme přístup ke specialistům a postaráme se o všechny administrativní i operativní úkoly, které by vás jinak zdržovaly. 

Nechte starosti s administrativou, marketingem, zákaznickým servisem či obchodem na nás a zaměřte se na to, co je opravdu důležité. 

 

 
 
 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy