Autor: Jan Skovajsa, CEO myTimi
Proč outsourcovat práci?
Cítíte se zahlcení množstvím úkolů a přáli byste si uspořit čas, snížit náklady, zvýšit efektivitu práce i flexibilitu? Pak je pro vás outsourcing ideálním řešením. Právě proto jsme vytvořili službu, která vám to umožní.
Začínali jsme jako služba pro běžné lidi, ale stále více a více se na nás obraceli podnikatelé, kteří potřebovali pomoc. Ať už s marketingem, zákaznickým servisem či dalšími odvětvími. Jedno měli společné. Všichni si dávali velký pozor na partnera. A není se čemu divit.
Sám jsem se ve svém životě potkal s agenturami, které byznysu zákazníků nerozuměly. Mnohdy nabízely v daném stádiu podnikání nepotřebnou pomoc a za své outsourcingové služby si účtovaly horentní sumy. Zejména pro malé a střední podnikatele je velmi těžké se v prostředí orientovat a rozpoznat nesmyslné nabídky pomoci.
A právě v tomto okamžiku se píše začátek mé mise. Vyčistit toto prostředí, změnit ho, přistupovat k běžným lidem i podnikatelům férově a nabídnout jim cenově dostupné služby, které budou zcela transparentní.
Chceme, aby lidé platili rozumnou cenu za stejnou nebo lepší službu, než kterou nabízí konkurence. Toužíme po zefektivnění ekonomiky pro menší a střední firmy, které budou vědět, co kupují a proč to kupují.
Jak outsourcovat práci?
Jak na delegování práce, aby vše proběhlo dle vašich představ? Na samotném počátku si zodpovězte tři otázky:
1. Co můžu outsourcovat?
Nemůžete být specialisté na všechno. A to je naprosto pochopitelné. Nadále dělejte činnosti, v kterých vynikáte, ostatní outsourcujte.Vyberte si tedy úkoly, které chcete delegovat na někoho jiného.
2. Jaký výsledek požaduji?
Když už víte, jaké úkoly chcete outsourcovat, stanovte způsob řešení i časový horizont, ve kterém by měly být splněné. Jste schopni říct druhé straně, co po ní požadujete, kdy má být celý úkol splněn a co je výsledkem?
3. Na koho vhodně outsourcovat?
Máte jasno v tom, jaké úkoly chcete outsourcovat? Vyberte si partnera či agenturu s potřebnými dovednostmi a vědomostmi, které budete stoprocentně důvěřovat. Vyřeší za vás opravdu vše? A když něco pokazí, dokáže to přiznat, vzít na sebe zodpovědnost a udělat vše pro odčinění?
Proč outsourcovat na myTimi?
Virtuální asistenti myTimi jsou těmi nejpovolanějšími osobami pro outsourcing. Proč? Protože na ně můžete delegovat pravomoce a jakékoliv úkoly. Proč byste jim ale měli práci svěřit? A jaké jsou výhody služby myTimi?
- Proaktivní přístup – několik týdnů celou situaci pozorujeme a následně přicházíme s řešením.
- Jedna kontaktní osoba – nepřehazujeme si vás jako horký brambor. Vše řešíte s jedním Account Managerem.
- Znalosti a dovednosti – díky našemu týmu, složenému z různých odborníků, získáte velkou sadu dovedností.
- 100 % zastupitelnost asistentů – informace si mezi sebou předáváme, a tak nemusíte řešit absenci asistenta v době dovolené nebo nemoci.
- Spolehlivost – věříme, že služby mají být rychlé, spolehlivé a bez výmluv. Vždy dostanete své výstupy včas a dle domluvy.
- Levnější než zaměstnanec – asistent je levnější než váš zaměstnanec díky specializaci a objemům práce. Neplatíte za něj pojištění ani dovolenou.
- Platit jen to, co využiji – méně byznysu by mělo znamenat menší náklady. Virtuální asistent proměňuje náklady firem na čistě variabilní. Při změně životního cyklu organizace mohou podnikatelé díky virtuální asistenci pracovat s náklady a přiměřeně je měnit.
Jak funguje spolupráce s myTimi?
Celý proces je jednoduchý a rychlý. Skládá se pouze ze tří kroků:
1. Úvodní analýza potřeb ZDARMA
Na schůzce nebo konferenčním hovoru si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy. Sdělíte nám, co potřebujete nebo jaký problém řešíte. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
2. Převzetí agendy
Navrhneme nejefektivnější cestu k naplnění vašich potřeb a cílů. Až si odsouhlasíme strategii a cenovou nabídku, připravíme postup, určíme klíčovou osobu a pustíme se do rozvíjení vašeho byznysu.
3. Jeden account manager, na kterého se můžete obrátit s čímkoliv
Naším cílem je od počátku plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta, udržovat i rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy. Proto vám od prvního momentu přiřadíme jednu kontaktní osobu (account manager), na kterou se můžete kdykoliv obrátit.
Account manager od vás nejenže převezme veškerou agendu, ale také přerozdělí úkoly opravdovým odborníkům v dané oblasti a dohlíží na kvalitu jejich řešení. Tento přístup povede k vaší maximální spokojenosti. Po několika týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů, a pokud to bude možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.
Co můžete outsourcovat na myTimi?
Nejste si jistí, co byste mohli na nás outsourcovat? Máme pro vás hned několik tipů! Naší specializací je totiž několik oblastí:
- Virtuální asistent – nejvíce času šetříme podnikatelům, kteří nám svěří osobní asistenci, pravidelně se opakující úkoly, sledování využití placených nástrojů či efektivní řešení problémů. Postaráme se také o e-mailové schránky a kalendáře, naplánujeme schůzky, připravíme podklady, vyhledáme potřebné informace (včetně rešerše) a vytvoříme prezentace.
- Zákaznický servis – žroutem času je také vyřizování příchozích hovorů, e-mailů a komunikace v on-line chatu. Místo správy CRM i objednávkových systémů a řešení urgentních problémů se raději věnujte vaší specializaci.
- Marketing – jen velmi málo lidí rozumí marketingu tak, aby dosáhli primárního cíle: sehnat další obchod. My zvládneme vše od přípravy strategie, správy sociálních sítí a mailingu, PPC, SEO, přes copywriting, grafické práce až po tvorbu webových stránek, HR marketing a uživatelské testování.
- Sales – práce v oblasti prodeje je nespočet. Věnujte se jí efektivně. Šetřete čas i peníze tím, že na nás outsourcujete tvorbu obchodní strategie, revizi databáze, tvorbu call scriptu, vyhledávání kontaktů nebo uskutečnění akvizičních hovorů. Dále za vás můžeme také prozkoumat nové obchodní příležitosti, rozeslat nabídky e-mailem či spravovat nové poptávky.
Přenechejte svou práci nám
Poskytneme vám nejen odbornou podporu, ale také transparentní a férové podmínky. Pomůžeme vám ušetřit čas a peníze, zajistíme přístup ke specialistům a postaráme se o všechny administrativní i operativní úkoly, které by vás jinak zdržovaly.
Nechte starosti s administrativou, marketingem, zákaznickým servisem či obchodem na nás a zaměřte se na to, co je opravdu důležité.