Jak jsme pro DGline vytvořili reprezentativní web za méně než měsíc?
Vytvořit nový web pro začínající firmu není snadné – zvlášť když máte na jeho přípravu jen pár týdnů. Přečtěte si, jak jsme pro DGline dokázali v rekordním čase postavit moderní web, který navíc perfektně prezentuje jejich služby a přináší nové zákazníky.
O společnosti DGline
Přestože je DGline nová firma na trhu, stojí za ní tým zkušených odborníků s mnohaletou praxí v oblasti digitalizace. Díky své expertize a komplexnímu portfoliu služeb si společnost rychle vybudovala pozici mezi předními dodavateli digitalizačních technologií v České republice. Kvalitu jejich práce potvrzuje i úspěšná spolupráce s řadou renomovaných institucí.
S čím potřebovala společnost pomoci?
Protože se blížila významná konference o digitalizaci, kde mohla společnost získat nové klienty, potřebovala co nejrychleji vytvořit nový web, na který by je odkázala. A jak to tak bývá, včera bylo pozdě.
Požadavky byly jasné:
- Vytvořit web v extrémně krátkém čase.
- Zajistit přehlednou prezentaci služeb a produktů.
- Připravit web tak, aby odpovídal image profesionální technologické firmy.
- Vytvořit základ pro budoucí rozšíření webu.
Stáli jsme tedy před výzvou: jak vytvořit kvalitní web v takto krátkém časovém horizontu, aniž bychom museli dělat kompromisy v jeho funkčnosti a reprezentativnosti?
Naše řešení – Efektivní postup ve dvou fázích
Bylo nám jasné, že rozvětvený robustní web nepřipadá v úvahu, tak jsme navrhli elegantní řešení. Nejdříve vytvoříme tzv. onepager, tedy jednostránkový web, který pro účely konference bohatě postačí, a poté ho začneme doplňovat o další stránky.
1) Sbírání materiálů a tvorba positioningu
Na úvod jsme s klientem sestavili jasnou propozici. V rámci rozhovorů jsme kladli všetečné otázky tak dlouho, než jsme sestavili komplexní marketingový materiál – tzv. positioning, ze kterého vycházíme při každé následné spolupráci. Zároveň určuje ducha veškeré firemní komunikace se zákazníky.
Připravili jsme pro klienta jasné zadání, co vše budeme pro tvorbu textů potřebovat a rychle tak sesbírali všechny potřebné podklady. V této fázi jsme tedy:
- Sestavili komplexní marketingový materiál určující tón komunikace.
- Shromáždili veškeré podklady pro tvorbu obsahu.
- Identifikovali hlavní přednosti, které je třeba komunikovat.
2) Fáze: Rychlý start s one-page webem
Vytvořili jsme jednostránkový web, kde jsme i na omezeném prostoru dokázali představit všechny hlavní služby, produkty a výhody značky. Tento základ posloužil jako místo, kam mohla DGline vodit první návštěvníky a pro nás byl odrazovým můstkem pro další rozšíření.
3) Fáze: Systematická příprava komplexního webu
Průběžně jsme pak pracovali na kompletním webu.
- Připravili jsme wireframy.
- Definovali hlavní výhody spolupráce s DGLine jako dodavatelem špičkových technologií i služeb a napsali texty tak, aby je zohledňovaly a zároveň byly čtivé a konverzní.
- Protože se specializujeme také na SEO, dali jsme si záležet, aby byly stránky hned v zárodku maximálně optimalizované a dosahovaly tak dobrých umístění ve výsledcích vyhledání.
- Tomu všemu jsme pak dali přívětivý grafický kabátek, který odpovídal firemnímu brandingu.
Výsledky, které mluví za vše
Na této spolupráci jsme si opět potvrdili, že dokážeme přinášet kvalitní výsledky i přes nepříznivé okolnosti. Podařilo se nám:
- Vytvořit a spustit web za méně než 1 měsíc.
- Připravit optimalizovaný (SEO) web, který pomáhá získávat nové zákazníky.
- Zajistit prezentaci značky odpovídající firemnímu brandingu pro důležitou konferenci.
- Přehledně jsme představili všechny výhody a nabízené služby.
Co o spolupráci říká klient?
„Potřebovali jsme rychle vytvořit web, který by důstojně reprezentoval naši společnost. V myTimi nás příjemně překvapili – nejenže zvládli celý projekt dokončit v šibeničním termínu, ale výsledek byl opravdu dobrý. Web vypadá profesionálně, je přehledný a dobře funguje. Oceňuji také skvělou komunikaci během celého procesu a schopnost rychle zapracovat naše připomínky.“
– Jaroslav Kasl, obchodní ředitel