Obchod  |  Akvizice  |  Přečteno 49 x

Jak jsme společnosti Liftago díky efektivnímu lead managementu zvýšili měsíční výnosy o 105 000 Kč

Naše spolupráce s firmou Liftago začala před 2 lety. Zapojili jsme se do náboru řidičů a poskytovali jsme zákaznickou asistenci během sezónních špiček.
banner

Liftago je česká technologická firma, která se věnuje zprostředkování logistiky a přepravy osob a posílání zásilek kurýrem. Firma také poskytuje ekologická řešení v oblasti logistiky, díky kterým je možné efektivně využívat (sdílet) dopravní kapacity přepravců v městském prostředí a snižovat tak počet vozidel na silnicích. 

Naše spolupráce s firmou Liftago začala před 2 lety. Zapojili jsme se do náboru řidičů a poskytovali jsme zákaznickou asistenci během sezónních špiček. V těchto obdobích můžeme společnosti Liftago pomoci s téměř všemi potřebnými agendami, jelikož jsme úzce napojení na procesy a postupy firmy.

 

S čím společnosti Liftago reálně pomáháme?

Společnosti Liftago pomáháme s obchodem. Zpracováváme a kvalifikujeme příchozí leady, které se primárně týkají registrace do firemního účtu. Pracujeme v CRM systému Raynet, do kterého nám leady chodí, s nimiž dále operujeme. Voláme potenciálním klientům a snažíme se identifikovat jejich relevanci. Pokud daný lead shledáme relevantním, zasíláme mu registrační formulář pro přihlášení do firemního účtu, případně mu zodpovíme otázky, které se týkají účtu a nabízených služeb.

V případě, že narazíme na administrativní požadavek, který nejsme schopní vyřešit, přeposíláme informaci na interní oddělení zákaznické podpory Liftago. Odhadované měsíční náklady na nový business společnosti Liftago díky nám činí 20 000 Kč a měsíční výnosy pak 105 000 Kč. Jak jsme k tomu došli? Na to se podíváme níže. 

 

Jak naše spolupráce probíhá?

Během dne máme v našem týmu celkem čtyři pravidelné kontroly, kdy hlídáme nově příchozí leady, na které následně voláme a zjišťujeme jejich relevanci. Kontroly v těchto časových blocích provádíme zejména z toho důvodu, že se snažíme příchozí leady kontaktovat do 24 h, a ne vždy se dovoláme napoprvé.

Vzhledem k tomu, že provádíme prvotní kvalifikaci leadů, tak se zaměstnanci z firmy Liftago mohou věnovat potenciálně větším klientům. Pokud narazíme na tzv. „hot lead“, tak ho předáváme přímo do společnosti Liftago. Zbývající leady zpracováváme sami, čímž šetříme velké množství času. Měsíčně zpracujeme okolo 100 příchozích leadů, přičemž přibližně:

  • v 50 % se jedná o relevantní leady a 60 % z nich se reálně stane zákazníkem Liftago,
  • 20 % tvoří vysloveně nerelevantní leady, s nimiž už následně jinak nepracujeme,
  • ve zbylých 30 % procentech se jedná o vyřešené administrativní požadavky nebo přesměrování na zákaznickou podporu a případné předávání hot leadů.

 

Jaká je ekonomika lead managementu?

Reklamou na PPC se přivedou leady, které následně kvalifikujeme my. Zhruba 100 leadů obsloužíme měsíčně za náklad 20 000 Kč. Z těch 100 leadů, které zpracujeme, se minimálně 30 reálně stane zákazníkem Liftago. Porovnání nákladů a výnosů je tedy následující:

  • Měsíční náklady na nový business s pomocí myTimi: 20 000 Kč.
  • Výnosy ze 30 nových klientů za první měsíc: 105 000 Kč.
  • Jeden nový klient stál Liftago cca 670 Kč.
  • Jeden klient utratí první měsíc zhruba 3 500 Kč, následující měsíce se odvíjí od jeho potřeb.
  • Měsíční konverze je zhruba 30 %.

V rámci kvalifikace leadů jsme za celou dobu této spolupráce odbavili celkem 696 leadů, z čehož jsme minimálně 264 identifikovali jako relevantní a dále jsme je zpracovávali.

 

Co o naší spolupráci říká klient?

„Co nás na spolupráci s myTimi opravdu zaujalo, je jejich schopnost rychle identifikovat relevantní leady a efektivně je zpracovat. To nám šetří nejen čas, ale také finanční zdroje. Celkově jsme díky této spolupráci zaznamenali pozitivní dopad na naše měsíční výnosy.“

Chcete pomoci s obchodem?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy