Během 5 měsíců jsme pro stavební společnost získali téměř 600 uchazečů o zaměstnání
Nábor kvalifikovaných pracovníků pro zahraniční projekty není jednoduchý úkol – zvlášť když vstupujete na nový trh. Naštěstí víme, jak na to. Zahraniční stavební společnosti jsme pomohli v rámci expanze do České republiky získat stovky uchazečů při průměrné ceně 205 Kč za kontakt.
O společnosti
Zahraniční stavební společnost dodává kvalifikované pracovníky na developerské projekty v zahraničí, zejména v Německu. Za svou více než 10 let dlouhou historii si mezi stavebními společnostmi vybudovala silné jméno a v roce 2024 rozšířila své působení také k nám do České republiky. Možnost vycestovat za prací byla tedy nově také v tuzemsku.
S čím potřebovala společnost pomoci?
Expanze na nový trh představovala pro stavební společnost výzvu, potřebovala:
- Rychle vybudovat povědomí o značce mezi potenciálními uchazeči.
- Nastavit efektivní náborový proces.
- Zajistit stabilní přísun kvalifikovaných zájemců o práci.
- Optimalizovat náklady na získání jednoho uchazeče.
Naše řešení – Strategický přístup k náboru
Ve spolupráci s klientem jsme:
1) Vytvořili detailní positioning
Naši spolupráci jsme zahájili důkladnou přípravou. V úzké součinnosti s klientem jsme dobře zmapovali příběh značky a identifikovali její silné stránky. Na základě těchto poznatků jsme pak definovali hlavní benefity pro uchazeče a sestavili přesvědčivou propozici pro potenciální zaměstnance, která dokázala efektivně komunikovat výhody práce pro společnost Pasuv.
2) Navrhli efektivní strategii
Po důkladné analýze cílové skupiny jsme navrhli efektivní HR marketingovou strategii postavenou primárně na sociální síti Facebook, kterou jsme pro oslovení potenciálních uchazečů vyhodnotili jako nejefektivnější kanál. Vytvořili jsme sérii poutavých bannerových reklam, které zdůrazňovaly hlavní výhody práce v zahraničí pro Pasuv. Součástí strategie byl také propracovaný systém pravidelného vyhodnocování kampaní, díky kterému jsme optimalizovali jejich výkonnost.
3) Flexibilně upravovali kampaně
Rychle jsme reagovali na měnící se potřeby klienta, průběžně upravovali rozpočty podle aktuální situace a přizpůsobovali intenzitu náborových aktivit podle potřeby přísunu nových zaměstnanců. S klientem jsme si nastavili systém na sdílení informací o relevantnosti získaných uchazečů, takže jsme mohli lépe vyhodnocovat výsledky a podle toho kampaně neustále optimalizovat.
Jakých výsledků jsme dosáhli?
Za necelých 5 měsíců jsme:
- Získali 575 kontaktů na potenciální zaměstnance.
- Udrželi průměrnou cenu za kontakt na 205 Kč.
- Dosáhli míry prokliku (CTR) 1,2 %.
- Zajistili u reklam vysoký konverzní poměr 14 %.
Klíčem k úspěchu bylo zejména:
- Sestavení positioningu a přesná segmentace cílové skupiny.
- Určení ideálního kanálu pro nábor.
- Formulace atraktivních reklamních sdělení.
- Pravidelná optimalizace kampaní.
- Flexibilní úpravy podle aktuálních potřeb klienta.
Co o spolupráci říká klient?
„Když jsme vstupovali na český trh, potřebovali jsme partnera, který nám pomůže s efektivním náborem zaměstnanců. Tým myTimi nás přesvědčil svým systematickým přístupem a schopností pružně reagovat na naše potřeby. Díky navrženým Facebookovým reklamám jsme získali stovky kontaktů od potenciálních zaměstnanců, navíc za velmi příznivé náklady. Oceňujeme také proaktivní přístup a schopnost průběžně optimalizovat kampaně podle našich aktuálních požadavků.“