Ovoce do práce je zdravou alternativou ke svačině
Ovoce do práce je 1. společností v České republice, která se specializuje na dovoz čerstvého a kvalitního ovoce do firem. Nabízí zdravou alternativu k automatům na sušenky a bagety. Denně rozvezou až 100 různých objednávek do firem po celé České republice. Víte, jaké jsou výhody převedení zákaznické podpory k nám do myTimi?
Více času na důležitější práci
Díky převedení zákaznické podpory na myTimi má náš klient Tomáš Jeníček více času na ostatní úkoly, které nelze provádět v zastoupení, a tak je jeho práce efektivnější. Získává tím čas na kontrolu kvality ovoce a přesnost kurýrů, kteří tak zvyšují spokojenost zákazníků, a tím i úspěšné vedení firmy jako takové. Skrze e-mail komunikujeme denně se zákazníky, kteří si objednávají ovoce pro své zaměstnance a vyřizujeme jak rutinní objednávky, tak poptávky po sezonním ovoci. Přečtěte si, jak nastavit komunikační strategii.
Pomoc od myTimi je výhodnější než zaměstnanec
A ptáte se proč? Nejenže v myTimi jsme schopni díky široké škále zkušeností různých zaměstnanců obstarat téměř cokoliv, ale je to také výhodnější volba z hlediska financí. Jako zaměstnavatel platíte svému zaměstnanci mzdu, se kterou se pojí i odvody za sociální a zdravotní pojištění, tedy superhrubá mzda. S myTimi tyto starosti nemáte a platíte jen za skutečně odvedenou práci. Vyhněte se těmto povinnostem i vy. Kompletní zákaznický servis jsme totiž schopni obstarat v rámci půl hodiny až hodiny denně a díky balíčku, který si klient vybral, dokáže ročně ušetřit až 400 000 Kč! Obyčejně by totiž zaměstnanci platil například 160 Kč/hod., za 8 hodin práce tedy 1 280 Kč + odvody (34 %) 448 Kč. Celkem 1 715 Kč na den. Zatímco služby myTimi se pohybují okolo 300 Kč na den, dle potřeby a vytíženosti.
Kolik času a peněz jsme schopni klientovi ušetřit?
Velkou výhodou virtuální asistence je skutečnost, že pracujeme jen tehdy pokud je to potřeba. Klient nás tedy neplatí za 8 hodin denně, ale vždy jen za skutečně odvedenou práci. Měsíčně klientovi šetříme až 30 hodin, což ročně činí až 360 hodin času. V tabulce níže se podívejte, kolik peněz s námi Ovoce do práce ušetří.
Zaměstnanec | myTimi | |
Strávený čas | 1 hodina | 1 hodina |
Zaplacený čas | 8 hodin | 1 hodina |
Měsíční náklady | 40 000 Kč / SHM | 7 500 Kč |
Roční náklady | 480 000 Kč | 90 000 Kč |
Mluvíme tedy o rozdílu až 390 000 Kč! Veškerá práce je hotová a zákazníci jsou spokojeni. Tak co se tedy vyplatí víc?
Přemýšlíte, jak se postarat o bezproblémový a rychlý zákaznický servis?
Dobře fungující zákaznický servis je jedním z faktorů, díky kterému se budou vaši zákazníci rádi vracet. Vzhledem k doporučení je také skvělou reklamou.
Právě proto se snažíme našim klientům vždy zaručit nejlepší zákaznický servis jak od nás pro ně, tak i jménem jejich firmy. S tímto procesem již máme mnoho zkušeností a rádi je poskytneme i vám!