Jak šetříme klientův čas?
Analýza se Signals
Společnost Signals zpracovává už přes 20 let webové analytiky od implementací přes analýzy až po automatizace. Zajišťují měření všeho druhu od Google Analytics, GTM, atd.
Propojují data, jak je potřeba - Keboola, BigQuery, API, Rko, Google Data Studio, Tableau, Power BI a zároveň řeší problémy v online marketingu, vyhodnocování a optimalizacích - pomáhají zlepšovat procesy, znalosti a efektivitu.
Uvolnit ruce pro hlavní činnosti
Pro Romana Appeltauera s kolegy řešíme především rutinní úkoly, které slouží jako podklady a materiály pro jejich další práci.
Jinými slovy - dáváme dohromady základ, rovnáme data, připravujeme je a dáváme jim strukturu, aby následně Roman mohl s daty pracovat bez jakýkoliv překážek. Díky tomu se může zaměřit čistě na práci, ve které je velmi dobrý z pozice odborníka. Nemusí se tak zdlouhavě trápit s přípravou práce a rovnou přechází k podstatné práci.
Pro Signals dále připravujeme podklady pro faktury, které i následně posíláme na účtárnu.
Díky těmto přípravám a pravidelným úkolům šetříme především Romanovi cca 5 hodin času týdně. Pokud si porovnáme konzultantský nebo jednatelský plat oproti naší hodinové sazbě, tak se dostáváme nákladově na rozdíl vyšších jednotek tisíců v rámci týdne a nižších desetitisíců měsíčně.
Jak probíhá komunikace
Vzhledem k tomu, že celá firma pracuje v task management aplikaci Monday, tak nás v Signals pozvali přímo do jejich projektů, kde jsme v podstatě členy týmu a celá komunikace ohledně úkolů probíhá tam. Tzn ať už dostaneme nový úkol nebo takový, který navazuje na předcházející práci od někoho ze Signals, vždy se o tom dozvíme díky každodenní práci s Monday nebo příchozí notifikaci do našich emailů. Pokud je úkol hotov, pánové to vidí ihned v aplikaci.
Je virtuální asistence finančně výhodnější?
Virtuální asistencí šetříme klientovi i finance, jelikož pro ně plníme úkoly jen pokud je to potřeba. Nemusí tak zaměstnávat dalšího pracovníka, jehož kapacita by nebyla plně využita. Díky výhodnému balíčku našich služeb pracujeme denně zhruba hodinu a klient tak platí pouze za tento odpracovaný čas. V případě zaměstnance by klient platil za celý den a to ani nemluvíme o odvodech za zdravotní a sociální pojištění, které s myTimi nemusí řešit.
Podívejte se, jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovky tisíc ročně.
Zaměstnanec | myTimi | |
Strávený čas | 1 hodina | 1 hodina |
Zaplacený čas | 8 hodin | 1 hodina |
Měsíční náklady | 40 000 Kč / SHM | 7 500 Kč |
Roční náklady | 480 000 Kč | 90 000 |
Svěřte svou agendu do rukou myTimi
Jako virtuální asistent vyřešíme i mnohem více
Administrativa je nedílnou součástí každého firemního procesu - ať už se jedná o komunikaci se zákazníkem či dodavatelem, této činnosti se zkrátka nevyhnete. Chcete mít čistou hlavu a plně se soustředit na svou práci? S myTimi je to možné. Postaráme se o váš kalendář, email, faktury a finance, komunikaci a dokonce i osobní záležitosti, na které nemáte kvůli nabitému programu čas.