Virtuální asistence  |  Přečteno 2469 x
12. 6. 2020

Jak v současnosti zaměstnávat efektivně? Odpovědí je virtuální asistentka!

Trh práce se nekompromisně mění. Co dělat v okamžiku, kdy efektivita práce zaměstnanců klesá? Jak se zachovat v okamžiku, kdy nedokážete plně využít fond pracovní doby zaměstnance? A jak si poskládat tým složený z odborníků s velkou sadou dovedností za menší objem peněz?

 

žena si nasazuje VR brýle

 

Dochází k unikátní a radikální změně pracovního trhu

Současná situace a dobové trendy mluví jasně. Ať už jste podnikateli či freelancery, je skvělé být nezávislí, dělat jen to, co vás baví, k čemu máte vztah a pro co máte nadání. 

Koronavirová krize navíc vede k radikální změně pracovního trhu. Problémy má kvůli epidemii koronaviru v ČR 80 % podnikatelů a zaměstnavatelů. Na denním pořádku je uzavření prodejen, přerušení zásobování, nedostatek financí na nájem i výplaty pracovníků. Co bude dál a co to znamená pro malé a střední podniky?

Chování korporátů možná předurčuje budoucí vývoj situace na trhu práce. Není tomu tak dávno, co Twitter vydal prohlášení, že díky koronaviru COVID-19 už se zaměstnanci nikdy zpátky do kanceláře nevrátí, nebo to nechají na jejich uvážení. Netřeba psát, že pokud zůstane efektivita pracovníků na vysoké úrovni, Twitter se bude těšit z finančních úspor například za pronájem kanceláří.
 
Jenže co dělat v okamžiku, kdy efektivita práce klesá nebo kdy zaměstnance nelze využít na 100 %?

 

Virtuální asistentka: Trend podnikání v roce 2020

Malé a střední podniky nestíhají, mnohdy jsou přehlcení prací, majitelé dělají i to, co je nebaví nebo není jejich specializací. Nestíhají řešit e-maily, nemají kvalitní pomoc a musí řešit zoufalou byrokracii. Nemohou si dovolit platit specialisty v oblasti marketingu, financí, zákaznického servisu, salesu i administrativy. A pokud si je náhodou dovolit mohou, častokrát je nedokáží 100% využít. A právě proto je jedním z podnikatelských trendů v roce 2020 bezesporu virtuální asistence. 

Virtuální asistentka má veškeré dovednosti a znalosti. Pod virtuální asistencí je totiž třeba si představit tým složený z odborníků s velkou sadou dovedností. Profesionálové si mezi  sebou předávají informace, jsou tudíž absolutně zastupitelní a malé a střední podniky nemusí řešit absenci pracovníka v době dovolené nebo nemoci. Třešničkou na dortu, i když důležitou, je fakt, že asistent je díky specializaci a objemům práce levnější než zaměstnanec. Podnikatelé za ně totiž neplatí sociální ani zdravotní pojištění či dovolenou. 

 

Poskládejte si profesionální tým za menší objem peněz

Využijte rozličných služeb virtuálního asistenta. 
 
Obchodník musí klást větší důraz na on-line marketing, potažmo na správu sociálních sítí i webových stránek. Ano, je to tak. Komunikace se zákazníkem je klíčová. Nechte virtuálního asistenta zaštítit zákaznickou podporu, včetně komunikace se zákazníky na chatu či e-mailu, nebo tvorbu newsletterů. 

Dalším oříškem pro malé a střední podniky může být otázka, jak získat zákazníky. S nastavením obchodní strategie či jednotlivými oblastmi vám také pomůže tým virtuálních asistentů. 

A v neposlední řadě potřebují organizace často pomoci s administrativní prací či financemi. Chcete ušetřit čas i peníze? Odpověď je opět jednoduchá: využijte služeb virtuálního asistenta, sestavte si virtuální tým a koncentrujte vědomosti a znalosti do outsourcingové služby.

 

Jaké další výhody čerpají podnikatelé?

Virtuální asistentka se může postarat doslova o všechno. Podnikatelé mají více času na vlastní práci a ušetří náklady vynaložené na zaměstnance. Dovolit si platit jen za reálně strávený čas nad prací a úkoly by mělo být standardem, stejně tak jako perfektní výstupy

Pokud malé a střední podniky využívají služeb virtuálního asistenta, nemají žádné závazky ani fixní náklady (pronájem kanceláře, platba pojištění apod.). Nestojí něco takového alespoň za vyzkoušení?  

Chci vyzkoušet virtuálního asistenta  (nyní se slevou 300 Kč na první úkoly)

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy