Jak jsme pomohli Liftago dohnat kapacitní ztrátu bez nabírání nových zaměstnanců?

Přečteno 1624 x
Společnost Liftago je taxislužba, která nabízí své služby ve většině krajských měst v České republice a v Bratislavě. Převáží zákazníky, ale také zásilky pro firmy, restaurace nebo eshopy. Díky oblíbené aplikaci a vysokému počtu řidičů můžou Váš požadavek vyřešit do pár minut.

Jak začala naše spolupráce?

Na podzim 2021 se na nás Liftago obrátilo, protože kapacitně nezvládali zpracovávat požadavky na zrušené jízdy ze strany řidičů. Díky myTimi rychle dohnali kapacitní ztrátu, a to bez toho, aniž by museli nabírat nového zaměstnance. Navíc ušetřili čas a peníze spojené s náborem nového člověka. 

 

Kolik času a peněz stojí zaučení v myTimi?

  1. den – školení se zaměstnancem Liftago 
  2. den – vypracování podkladů pro práci (manuál + myšlenková mapa)
  3. den – kontrola podkladů 
  4. den – začínáme pracovat

A nyní si to převedeme na konkrétní částku: 

 

Činnost Čas Cena u myTimi
Školení se zaměstnancem Liftago 12 hodin* 4 800 Kč 
Vypracování podkladů pro práci 3 hodiny 1 200 Kč
Kontrola podkladů 1 hodina 400 Kč
Celkem 16 hodin 6 400 Kč

*Školení probíhalo 3 hodiny a zúčastnili se ho 4 zaměstnanci myTimi
 

Kolik peněz a času stojí průměrně nábor nového zaměstnance na full time?

Typicky by měl nábor nového zaměstnance zabrat 1–4 týdny + 2 měsíce, než se nový zaměstnanec 100% zaškolí: 

 

Náklad  Částka
Inzerce + práce HR 20 000 Kč
Plat nového zaměstnance 94 464/2 měsíce*
Náklady na pracovní místo 15 000 Kč
Celkem 129 464 Kč

*Průměrné měsíční mzdové náklady na zaměstnance v roce 2021 byly 47 232 Kč

 

Kolik ušetříte s myTimi na zaškolení oproti náboru nového zaměstnance na plný úvazek při prvních 2 měsících? 

Zaměstnanec na full time  129 464 Kč
Zaškolení myTimi  6 400 Kč
Práce myTimi za 2 měsíce 52 800 Kč
Rozdíl  70 264 Kč 

 

Jaké jsou další výhody spolupráce s myTimi?

Projektu se v myTimi věnuje vždy celý tým zákaznického servisu, takže máme 100% zastupitelnost v případě nemoci, dovolené nebo při ukončení pracovního poměru se zaměstnancem.

Při přebírání zákaznického servisu jsme zpracovávali požadavky starší než jeden měsíc, ale díky dostatečné kapacitě našeho týmu a zastupitelnosti jsme tento skluz stáhli a nyní pracujeme vždy na aktuálních případech, které jsou zpracovány nejdéle do následujícího pracovního dne.

Převedením této části zákaznické podpory na myTimi získalo Liftago více času na řešení ostatních požadavků od řidičů a hovorů nebo e-mailů od zákazníků. Kvalita zákaznického servisu se tedy díky myTimi zvedla hned ve dvou oblastech. 

Vzhledem ke spokojenosti s naší prací na nás Liftago předalo další část své administrativy. Jako česká firma kladou vysoký důraz na češtinu svých řidičů. Část našeho týmu tedy telefonicky ověřovala úroveň češtiny u řidičů, kteří pro ně chtějí jezdit.

 

Kolik času a peněz díky nám klient ušetří z dlouhodobého hlediska?

Průměrný denní náklad na zaměstnance při 22 pracovních dnech v měsíci je následovný:

 

Časový úsek Počet požadavků Ušetřený čas myTimi Zaměstnanec na fulltime
Den 45 3 hodiny 1 200 Kč 2 146 Kč* 
Měsíc 990 66 hodin 26 400 Kč  47 232 Kč
Rok 1188 792 hodin 316 800 Kč 566 784 Kč

*Průměrný denní náklad na zaměstnance při 22 pracovních dnech v měsíci
 

Pokud by si Liftago mělo najít na naší zákaznickou podporu člověka na fulltime, tak na mzdových nákladech ročně zaplatí 566 784 Kč (průměrné měsíční mzdové náklady na zaměstnance v roce 2021 byly 47 232 Kč). Díky nám klient ušetří 249 984 Kč/rok

Máte o podobnou službu zájem? Neváhejte nás kontaktovat, rádi pomůžeme i vám.

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Zákaznický servis
Danča Hájková díky našemu zákaznickému servisu ušetří 30 % ročních nákladů
Danča Hájková je fitness trenérka, která vlastní fitness centrum v Kladně a také online fit členství, ve kterém nabízí kompletní program pro ženy – video cvičení, jídelníčky a online poradnu. Na této online platformě pomáhá členkám s hubnutím, tvarováním postavy i se zdravým životním stylem. Klientky tak mohou její služby využívat odkudkoliv a kdykoliv.
Přečíst
Zákaznický servis
Společnosti Alkohol.cz jsme ušetřili 52 % mzdových nákladů
Dobrý pití z celýho světa – Alkohol.cz je největší e-shop s alkoholickými nápoji v České republice se sídlem v Praze. Zajišťuje zákazníkům jak standardní, tak expresní doručení ve spolupráci se společnostmi jako Liftago nebo Messenger. Za dobu svého působení svým zákazníkům dodal miliony lahví a v současnosti na eshopu nabízí několik tisíc produktů z různých kategorií.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra
Firma Mementerra se věnuje výrobě vzpomínkových knih a doplňků k nim, které prodává na stejnojmenném e-shopu. S rozšiřující se nabídkou produktů a služeb vzrůstá i počet zákazníků, se kterými je třeba jednat a vyřizovat jejich objednávky. Tím narůstá i čas, který je nutné zákaznickému servisu věnovat. A proto společnost oslovila nás.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025