Jak začala naše spolupráce?
Na podzim 2021 se na nás Liftago obrátilo, protože kapacitně nezvládali zpracovávat požadavky na zrušené jízdy ze strany řidičů. Díky myTimi rychle dohnali kapacitní ztrátu, a to bez toho, aniž by museli nabírat nového zaměstnance. Navíc ušetřili čas a peníze spojené s náborem nového člověka.
Kolik času a peněz stojí zaučení v myTimi?
- den – školení se zaměstnancem Liftago
- den – vypracování podkladů pro práci (manuál + myšlenková mapa)
- den – kontrola podkladů
- den – začínáme pracovat
A nyní si to převedeme na konkrétní částku:
Činnost | Čas | Cena u myTimi |
Školení se zaměstnancem Liftago | 12 hodin* | 4 800 Kč |
Vypracování podkladů pro práci | 3 hodiny | 1 200 Kč |
Kontrola podkladů | 1 hodina | 400 Kč |
Celkem | 16 hodin | 6 400 Kč |
*Školení probíhalo 3 hodiny a zúčastnili se ho 4 zaměstnanci myTimi
Kolik peněz a času stojí průměrně nábor nového zaměstnance na full time?
Typicky by měl nábor nového zaměstnance zabrat 1–4 týdny + 2 měsíce, než se nový zaměstnanec 100% zaškolí:
Náklad | Částka |
Inzerce + práce HR | 20 000 Kč |
Plat nového zaměstnance | 94 464/2 měsíce* |
Náklady na pracovní místo | 15 000 Kč |
Celkem | 129 464 Kč |
*Průměrné měsíční mzdové náklady na zaměstnance v roce 2021 byly 47 232 Kč
Kolik ušetříte s myTimi na zaškolení oproti náboru nového zaměstnance na plný úvazek při prvních 2 měsících?
Zaměstnanec na full time | 129 464 Kč |
Zaškolení myTimi | 6 400 Kč |
Práce myTimi za 2 měsíce | 52 800 Kč |
Rozdíl | 70 264 Kč |
Jaké jsou další výhody spolupráce s myTimi?
Projektu se v myTimi věnuje vždy celý tým zákaznického servisu, takže máme 100% zastupitelnost v případě nemoci, dovolené nebo při ukončení pracovního poměru se zaměstnancem.
Při přebírání zákaznického servisu jsme zpracovávali požadavky starší než jeden měsíc, ale díky dostatečné kapacitě našeho týmu a zastupitelnosti jsme tento skluz stáhli a nyní pracujeme vždy na aktuálních případech, které jsou zpracovány nejdéle do následujícího pracovního dne.
Převedením této části zákaznické podpory na myTimi získalo Liftago více času na řešení ostatních požadavků od řidičů a hovorů nebo e-mailů od zákazníků. Kvalita zákaznického servisu se tedy díky myTimi zvedla hned ve dvou oblastech.
Vzhledem ke spokojenosti s naší prací na nás Liftago předalo další část své administrativy. Jako česká firma kladou vysoký důraz na češtinu svých řidičů. Část našeho týmu tedy telefonicky ověřovala úroveň češtiny u řidičů, kteří pro ně chtějí jezdit.
Kolik času a peněz díky nám klient ušetří z dlouhodobého hlediska?
Průměrný denní náklad na zaměstnance při 22 pracovních dnech v měsíci je následovný:
Časový úsek | Počet požadavků | Ušetřený čas | myTimi | Zaměstnanec na fulltime |
Den | 45 | 3 hodiny | 1 200 Kč | 2 146 Kč* |
Měsíc | 990 | 66 hodin | 26 400 Kč | 47 232 Kč |
Rok | 1188 | 792 hodin | 316 800 Kč | 566 784 Kč |
*Průměrný denní náklad na zaměstnance při 22 pracovních dnech v měsíci
Pokud by si Liftago mělo najít na naší zákaznickou podporu člověka na fulltime, tak na mzdových nákladech ročně zaplatí 566 784 Kč (průměrné měsíční mzdové náklady na zaměstnance v roce 2021 byly 47 232 Kč). Díky nám klient ušetří 249 984 Kč/rok.
Máte o podobnou službu zájem? Neváhejte nás kontaktovat, rádi pomůžeme i vám.