Mezinárodní nebo také zahraniční SEO je postavené na stejném základu jako to, které děláme v ČR – jen je optimalizované pro zahraniční trhy. Kromě budování zpětných odkazů na zahraničních webech je navíc jeho úkolem, aby se váš web v daných lokalitách automaticky zobrazoval v odpovídajících jazykových mutacích (bez nutnosti ručně přepínat jazyk v záhlaví stránky). A kolik mezinárodní SEO stojí? Oproti ČR mají ceny cca 30% rozdíl.
Bude nás zajímat, na které trhy chcete cílit. Zaměřujeme se hlavně na anglicky a španělsky mluvící země, ale postaráme se i o polský, slovenský a nizozemský trh. Následně vyhledáme klíčová slova v daném jazyce, napíšeme články a prozkoumáme weby, které jsou pro umístění zpětných odkazů (linkbuilding) v daném segmentu vhodné. Vybudovat si dobrou pozici v zahraničí ale trvá dýl, proto nejdříve doporučujeme provést analýzu vašeho produktu v prostředí, ve kterém chcete uspět.
Expanze pomocí SEO a tvorby kvalitního obsahu sice bude trvat déle, ale je výrazně levnější než PPC reklamy, které jsou v zahraničí drahé. Navíc investici do SEO vám nikdo nevezme. Je to jako hypotéka – ze začátku to pro vás bude finančně bolestivé, ale pak už vše bude jen vaše. Oproti tomu PPC reklamy jsou jako nájem. Pokud je vypnete, nic vám nezbude.