Marketing  |  Přečteno 1003 x
18. 7. 2024

Neprodáváte tolik, kolik byste si představovali? Vyzkoušejte nástroj pro analýzu SEO potenciálu vašeho webu

Chcete využívat web na maximum a prodávat víc? Využijte náš bezplatný nástroj pro analýzu SEO potenciálu webu. Zjistěte, jak si stojíte v porovnání s konkurencí, jak rychle se váš web načítá nebo zda nepotřebujete optimalizovat obsah. Udělejte první krok k vyšším konverzím ještě dnes.

banner

K čemu slouží náš SEO nástroj?

Náš nástroj slouží k analýze SEO potenciálu webu. Dokáže zhodnotit rychlost načítání i organickou sílu vaší webové stránky a tyto dvě oblasti porovnat s konkurencí. Díky tomu zjistíte, jak efektivně využíváte potenciál svého webu. 

Prostřednictvím SEO nástroje se dozvíte následující informace: 

  • jak si vedete ve srovnání s ostatními z vašeho oboru, 
  • jestli nepotřebujete optimalizovat web a jeho obsah, 
  • rychlost načítání webu, která může ovlivnit vaše umístění ve výsledcích vyhledávání. 

Náš SEO nástroj se zakládá na datech největších hráčů z 19 různých odvětví, kteří mají nejvyšší organickou návštěvnost. Tato data jsme zprůměrovali a na jejich základě porovnáváme váš web s ostatními. Potenciál webu tak zjišťujeme z reálných dat skutečných webových stránek v rámci vašeho odvětví.

Jaké informace zjistíte a jak vypadá výsledek?

Výsledky SEO analýzy vám ukážou, jak využíváte potenciál svého webu. Na základě metrik, jako je organická návštěvnost a rychlost načítání, si uděláte jasnou představu o tom, jakým směrem se ubírat dál.

 

1) Pokud jsou výsledky dobré...

...pak je organická návštěvnost nebo rychlost vašeho webu oproti největším hráčům v daném oboru vyšší. Kdo by ale nechtěl vytěžit návštěvnost na maximum? V tomto případě pro vás můžeme zjistit, zda se vám investice, kterou jste do získávání návštěvnosti vložili, vrací. 

Rádi vám návratnost investic zhodnotíme a navrhneme řešení, jak těžce vydřenou organickou návštěvnost co nejefektivněji zpeněžit. Zjistíme, jak je na tom web s UX nebo jak zvýšit konverzní poměr a zhodnotíme, zda texty odpovídají vaší cílové skupině a jsou dostatečně prodejné.

 

screen ze SEO nástroje myTimi

 

Tip: Využijte potenciál svého webu na maximum a objevte 10 SEO nástrojů pro začátečníky i profíky.

 

2) Pokud jsou výsledky špatné...

...nástroj vám doporučí hloubkový audit. Ten vám pomůže lépe pochopit, jaké kroky potřebujete podniknout, abyste prodávali více. Dozvíte se, proč neprodáváte tolik, kolik byste si představovali, dále získáte také konkrétní doporučení, jak zlepšit svoji marketingovou strategii a přitáhnout i 10× více zákazníků. Auditem to u nás ale nekončí, rádi vám pomůžeme s nápravou všech zjištěných chyb. 

Pokud máte o náš audit zájem, vyplňte kontaktní formulář, který se vám objeví po zobrazení výsledku v našem SEO nástroji. Následně vás budeme kontaktovat.

 

screen ze SEO nástroje myTimi

Komu už jsme pomohli SEO analýzou v myTimi?

Analýzou SEO jsme pomohli nejedné společnosti, podívejte se na naše úspěchy: 

 

FAQ: Na co se nejčastěji ptáte?

 

1) Mám skvělou rychlost načítání webu a využívám potenciál na maximum. Můžu ještě něco vylepšit? 

Podívejte se, zda návštěvnost dobře vytěžujete. Pokud přivádíte na váš web hodně návštěv nebo na něm uživatelé tráví spoustu času, ale jen zlomky procent z nich u vás nakoupí, zaregistrují se nebo provedou jinou požadovanou akci, pak můžete čelit některému z těchto problémů: 

  1. Lidé se na webu nevyznají nebo jsou pro ně texty nepochopitelné. To znamená, že sice máte dobrou návštěvnost, ale web ji neumí prodat. Nezískáváte tedy konverze. 
  2. Web máte sice srozumitelný a dobře se v něm orientuje, ale nepřivádí ty správné (cílové) návštěvníky třeba kvůli špatně nastaveným PPC reklamám nebo SEO (například necílíte správným obsahem).

 

2) Proč je důležitá rychlost webu?

Mezi hlavní tři důvody, proč je rychlost webu důležitá, patří: 

  1. Vliv na pozici vašeho webu ve výsledcích vyhledávání – čím rychleji se bude váš web načítat, tím výše se objevíte ve výsledcích vyhledávání. 
  2. Trpělivost návštěvníků – pomalý web odradí návštěvníky a někteří raději přejdou ke konkurenci. 
  3. Nižší úspěšnost PPC kampaně – PPC reklamy mají vyšší úspěšnost, když vedou na stránky, které se rychle načítají.

 

3) Proč se můj web načítá tak pomalu? 

Existuje řada faktorů, které mohou způsobovat pomalé načítání stránek, a to například: 

  • Příliš velká datová velikost mediálních souborů, fontů či CSS
  • Neoptimalizovaný JavaScript
  • Pomalá odezva serverů.

 

4) Potřebuju SEO, když platím PPC reklamy?

Práce na SEO s sebou nese budování kvalitního obsahu na webu a zlepšování technického stavu – zkvalitňuje tedy celý uživatelský zážitek. I když do něj přestanete investovat, funguje dál (to, co jste už vybudovali, neztratíte). Navíc jeho efektivita v čase roste, tudíž návštěvy a konverze jsou postupně levnější. 

Na druhou stranu PPC přímo neovlivňuje kvalitu webu, je závislé na přímé investici a jeho efektivita se časem spíše zhoršuje. Efektivní je tedy jen to, do čeho aktuálně investujete.

 

5) Jak může SEO a PPC zlepšit mé marketingové výsledky? 

  • Práce na SEO daného webu vytváří lepší podmínky pro reklamy – automaticky zlepšuje jejich výkon jako vedlejší produkt své aktivity. 
  • SEO a PPC se můžou navzájem obohatit o vyhledávací dotazy – vyplníte tak slepá místa obou kanálů. 
  • Návrhy vylepšení webu pro zvýšení konverzí mají dopad na oba kanály – PPC i SEO tak těží z vyššího konverzního poměru
  • Pomocí SEO můžete vytvořit konverzní články a ověřit jejich výkon – SEO je tak zdrojem pro efektivní nativní PPC reklamu
  • SEO a PCC si vzájemně rozšiřují publikum – SEO ohřívá leady a přivádí nové uživatele, zatímco PPC zvyšuje povědomí o značce
  • PPC získává čas pro SEO – PPC můžete využít, než SEO získá sílu, pak investici do PPC přesunete na jiný segment nebo produkt. 
  • Vzájemná inspirace pro prvek Titlemíra prokliku (CTR) hodně závisí na titulku, ať už jde o reklamu nebo organický výsledek. Oba formáty se učí, co funguje lépe.

 

Za jak dlouho dobu po optimalizaci webu jsou výsledky viditelné? Odpovídá náš SEO specialista

Milan Fafek

Milan Fafek

SEO specialista myTimi

První výsledky a signály, jakým směrem jdeme v případě organické návštěvnosti, můžeme vidět cca po 6 měsících pravidelné a kontinuální práce.

Je to individuální a záleží na počátečním stavu projektu. V některých případech můžeme vidět změnu trendu klidně po 3 měsících.

 

Zajímá vás, jak jste na tom vy? Nechte si provést bezplatnou SEO analýzu potenciálu webu

Pouhým vyplněním čtyř políček na stránce s naším SEO nástrojem zjistíte, jak si na tom váš web stojí. Do 30 sekund budete znát výsledky rychlosti načítání a organické návštěvnosti, na základě kterých podniknete potřebné kroky k zahájení procesu optimalizace. A to nejdůležitější, nástroj pro SEO analýzu webu je zcela zdarma.

 

 
 
 
 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy