Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 56 x

Nový e-shop Upgrade Clinic zvýšil obrat o 30 % během prvního měsíce

Obrat kliniky Upgrade Clinic vzrostl o 30 % díky novému e-shopu. Přečtěte si, jak se nám to povedlo a jak se klientovi rychle vrátily náklady.
banner

Upgrade Clinic je moderní klinika estetické medicíny zaměřující se na poskytování profesionální péče o pleť. Cílem kliniky je posunout estetickou medicínu v České republice na novou úroveň, a to za použití těch nejkvalitnějších strojů a produktů značky ZO Skin Health.

S čím potřeboval klient pomoct?

V Upgrade Clinic dříve prodávali kosmetické produkty pouze přímo na recepci nebo přes svůj instagramový profil. Řešili tedy problém se zastaralým procesem prodeje. Tento proces byl časově i administrativně náročný a nepřehledný. Klinika proto požadovala vytvoření e-shopu, který by nejen usnadnil objednávky, ale také rozšířil prodeje. Důležitou součástí procesu byla edukace klientů o správné péči o pleť. Cílem bylo, aby e-shop fungoval jako informativní a intuitivní průvodce této péče.

Jak jsme postupovali?  

Po hluboké analýze potřeb klienta jsme navrhli a zrealizovali tvorbu e-shopu, který kromě prodeje produktů poskytuje také informace a návody pro kompletní skincare rutinu. Zahrnuli jsme do něj edukativní články, které pomůžou s výběrem produktů. Dále jsme:  

  • integrovali technické propojení s dopravci (Zásilkovna a GLS),
  • napojili jsme platební metodu ComGate,
  • zajistili celý proces od grafického návrhu až po SEO,  
  • připravili transakční e-maily a zaučili tým kliniky.  

Vytvořili jsme tedy komplexní e-shop na klíč s integrací logistiky a marketingu.

 

Jaké jsou výsledky?  

Výsledkem našeho řešení byl nárůst obratu kliniky o 30 %. Za první měsíc se odbavilo více než 200 objednávek s průměrnou hodnotou objednávky 3 800 Kč. Konverzní poměr dosáhl přibližně 8 %. Náklad na stavbu e-shopu se vrátil již do 1 měsíce od spuštění, což je o celých třicet dní dříve, než jsme očekávali. Zajistili jsme tedy robustní růst objednávek a rychlou návratnost investice.

 

Jaké jsou další cíle a plány s klientem?

Spolupráce s klinikou Upgrade Clinic se dále rozvíjí a zahrnuje nejen analýzu heatmapy a úpravy na webu, které reflektují skutečné chování zákazníků, ale také jsme pro ni implementovali objednávkový systém a navázali partnerství s dopravci. Díky tomuto komplexnímu přístupu jsme schopni plně podporovat kliniku v oblasti zákaznického servisu, zejména co se týče e-mailové komunikace a řešení reklamací. Klient tak má volnější ruce a může se zaměřit na svou hlavní činnost. Aktuálně se zaměřujeme také na PPC reklamy a tvorbu webových stránek pro samotnou kliniku, což vedlo ke zvýšení obratu o dalších 400 tisíc Kč měsíčně.

 

Co si o našich službách myslí klient?

„Od prvního kontaktu jsme měli pocit, že jsme ve správných rukou. Naším hlavním problémem byl zastaralý a neefektivní proces prodeje našich produktů. Díky týmu myTimi, které nám pomohlo vytvořit nový e-shop, jsme nejen zjednodušili proces objednávání pro naše zákazníky, ale také jsme dosáhli výrazného nárůstu prodeje o 30 %. Navíc se nám náklady na e-shop vrátily mnohem rychleji, než jsme očekávali.“

Chceme lepší web

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy