S čím chtěla společnost BO! reality a finance pomoct?
Klient potřeboval získat zájemce na různé neobsazené pozice ve firmě. Bohužel klasický nábor přes pracovní portály se neukázal jako vhodný způsob. Náklady za inzerci byly vysoké a inzeráty nepřinesli dostatečný počet relevantních uchazečů.
My jsme klientovi navrhli jiné řešení, a to vytvořit náborovou kampaň skrz nový kariérní web – bobudoucnost.cz
Jak jsme postupovali?
Nejprve jsme si s klientem definovali cíle projektu, proposition value (důvod, proč by si měl zákazník daný produkt koupit) a jakým způsobem budeme potenciální kandidáty oslovovat.
Celé řešení mělo dvě fáze. V první části jsme tvořili web. Jak jsme postupovali?
- Navrhli jsme strukturu celého webu.
- Vrhli jsme se na psaní textů, včetně přepisu inzercí nabízených pozic. Jednotlivé inzeráty jsme upravili tak, aby čtenáře zaujaly a byly dostatečně prodejní. K tomu jsme využili pomoc našich odborníků na HR marketing.
- Naimplementovali jsme web na WordPress a spustili.
- Po spuštění jsme analyzovali chování zákazníků na webu a na základě toho upravovali detaily, aby web fungoval podle našich představ.
V druhé fázi jsme nastavovali reklamy, abychom podpořili návštěvnost webu. Na začátku jsme se rozhodli využít více kanálů. Vsadili jsme tedy na obsahové kampaně na Skliku, Facebooku i Google Ads a také na v té době funkční Facebook Jobs nabídky. Všechny prokliky vedly na nově vytvořený kariérní web.
Ze začátku jsme se potýkali s problémem vysoké ceny za potenciálního zájemce, a tak jsme reklamy postupně optimalizovali, abychom dosáhli co nejnižší ceny. Jako levné a kvalitní řešení se ukázal být rychlý formulář na facebooku, takže jsme ostatní formy podpory postupně omezili a volné zdroje přesunuli právě tam.
Jaký je výsledek naší práce?
Díky novému kariérnímu webu a reklamní kampani jsme dosáhli těchto výsledků:
- Získali jsme 183 relevantních zájemců s průměrnou cenou 751 Kč.
- Optimalizací se nám podařilo snížit cenu za zájemce z 1 163 Kč na 544 Kč – tedy o 53 %.
Co pro BO! reality a finance děláme dál?
I přesto, že reklamní náborová kampaň už neprobíhá, s klientem spolupracujeme na jiných projektech, mezi které patří například výkonnostní kampaně nebo online odhad ceny nemovitosti.