Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 1288 x

Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani

Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.

S čím chtěla společnost BO! reality a finance pomoct? 

Klient potřeboval získat zájemce na různé neobsazené pozice ve firmě. Bohužel klasický nábor přes pracovní portály se neukázal jako vhodný způsob. Náklady za inzerci byly vysoké a inzeráty nepřinesli dostatečný počet relevantních uchazečů.

My jsme klientovi navrhli jiné řešení, a to vytvořit náborovou kampaň skrz nový kariérní web – bobudoucnost.cz 

Jak jsme postupovali? 

Nejprve jsme si s klientem definovali cíle projektu, proposition value (důvod, proč by si měl zákazník daný produkt koupit) a jakým způsobem budeme potenciální kandidáty oslovovat.  

Celé řešení mělo dvě fáze. V první části jsme tvořili web. Jak jsme postupovali? 

 

  • Navrhli jsme strukturu celého webu. 
  • Vrhli jsme se na psaní textů, včetně přepisu inzercí nabízených pozic. Jednotlivé inzeráty jsme upravili tak, aby čtenáře zaujaly a byly dostatečně prodejní. K tomu jsme využili pomoc našich odborníků na HR marketing.  
  • Naimplementovali jsme web na WordPress a spustili.  
  • Po spuštění jsme analyzovali chování zákazníků na webu a na základě toho upravovali detaily, aby web fungoval podle našich představ. 

 

V druhé fázi jsme nastavovali reklamy, abychom podpořili návštěvnost webu. Na začátku jsme se rozhodli využít více kanálů. Vsadili jsme tedy na obsahové kampaně na Skliku, Facebooku i Google Ads a také na v té době funkční Facebook Jobs nabídky. Všechny prokliky vedly na nově vytvořený kariérní web.  

Ze začátku jsme se potýkali s problémem vysoké ceny za potenciálního zájemce, a tak jsme reklamy postupně optimalizovali, abychom dosáhli co nejnižší ceny. Jako levné a kvalitní řešení se ukázal být rychlý formulář na facebooku, takže jsme ostatní formy podpory postupně omezili a volné zdroje přesunuli právě tam.   

Jaký je výsledek naší práce? 

Díky novému kariérnímu webu a reklamní kampani jsme dosáhli těchto výsledků: 

  • Získali jsme 183 relevantních zájemců s průměrnou cenou 751 Kč
  • Optimalizací se nám podařilo snížit cenu za zájemce z 1 163 Kč na 544 Kč – tedy o 53 %

Co pro BO! reality a finance děláme dál? 

I přesto, že reklamní náborová kampaň už neprobíhá, s klientem spolupracujeme na jiných projektech, mezi které patří například výkonnostní kampaně nebo online odhad ceny nemovitosti

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy