1. Vstupní studie
myTimi.com – outsourcing digitálních potřeb pro zákazníky z celého světa
Cílem myTimi.com je spojit úspěšné klienty s nejlepšími freelancery v oboru. Nejde jen o propojení ve stylu Fiver, ale i kontrolu kvality výstupu od jednotlivých freelancerů, které zaštiťují QAs. Díky tomu jsme schopni dodat výsledek v co nejlepší možné kvalitě a zároveň stále za nízkou cenou pro samotného zákazníka.
Vytvořit zcela nový web myTimi.com pro nás byla docela výzva, protože se jedná o poměrně komplexní web s širokou paletou funkcí na míru.
Při tvorbě webu jsme kladli velký důraz na samotnou přehlednost webu a jeho workflow tak, aby potenciální zákazník přesně věděl, kde se nachází a jaké kroky má udělat k tomu, aby nás mohl kontaktovat.
2. UX
Analyzovali jsme ty nejlepší firmy v oboru, převzali od nich to nejlepší a doplnili o své výkonné know how. Díky tomu web působí velmi přehledným dojmem a potenciální klient vždy ví, kde se nachází, nebo jak zadat nový úkol.
Po analýze jsme začali dělat wireframe – drátový model, podle dnešních standardů a vyladili jednotlivé prvky k dokonalosti.
3. Grafika
S grafikou jsme na začátku trochu bojovali, protože stránky mají působit moderně, ale zároveň jsme se museli vyvarovat pestrobarevným prvkům, které se v dnešním designu používají.
Zvolili jsme firemní modré odstíny barev, společně s výraznými růžovými prvky napříč webem. Tyto výrazné růžové prvky, povětšinou hlavní CTA tlačítka, slouží uživateli k tomu, aby se dostal do prostředí, kde zadává jednotlivé tasky.
Na webu si hodně hrajeme s fotkami lidí, které jsou příjemné a působí důvěryhodným dojmem, což je pro nové zákazníky žádoucí.
4. Obsah
Obsah byl pro nás trochu oříšek, jelikož je celý obsah v angličtině. Naštěstí máme v týmu velmi šikovné rodilé mluvčí, kteří vymýšlí anglická souvětí na lusknutí prstu. Díky tomu máme obsah webu vyladěný do posledního detailu a jednotlivé souvětí jsou použita tak, jak by je právě řekl Brit nebo Američan.
Obsah jsme vytvářeli jak na hlavních stránkách, tak i v kategoriích a podkategoriích. Dohromady má web okolo 50 stránek, tudíž to pro nás byla velká výzva vymyslet skvělý obsah pro každou typovou stránku. Zvládli jsme to a troufnu si říci, že na výbornou!
5. Vývoj
Od začátku jsme celý projekt brali jako MVP (minimal viable product), kdy je potřeba za co nejméně peněz a nejkratší dobu mít co nejfunkčnější řešení. Proto jsme zvolili jako vývojové prostředí Wordpress s pluginy Elementor a Crocoblock.
Elementor je velmi silný nástroj při tvorbě webu, protože je zde možnost skládat weby tzv. Wysiwyg editorem, díky kterému hned vidíte, jak se vám web mění pod rukama. Elementor je výborný nástroj také v tom ohledu, že je velmi intuitivní a téměř kdokoliv si k tomu sedne, je schopný upravit jakýkoliv text / obrázek a cokoliv, co vidí, aniž by musel umět programovat nebo volat svého webmastera.
Jako další velmi účinný nástroj jsme zvolili Crocoblock. Díky němu jsme na webu vytvořili dynamicky jednotlivé podstránky tak, aby člověk, který psal texty, měl rychle vyplněné informace, a zároveň nerozhodil design stránek. Crocoblock jsme vedle dynamických stránek použili také na custom administraci klienta pro zadávání úkolu a na appointments, kdy má klient možnost domluvit si online schůzku v předem definovaných časech.
Vybrali jsme velmi rychlý cloud hosting, díky kterému máme velmi dobré výsledky načítání, díky tomu klient přeskakuje ze stránek tak, jako by byl ve složkách na svém vlastním PC.
6. Ostré spuštění
Nyní, cca po 2 měsících komplexní práce, je web připraven k ostrému spuštění a my už se nemůžeme dočkat, až na něj začnou padat první leady.