Když jsme na začátku podnikání řešili marketing, netušili jsme, na koho se obrátit. Oslovili jsme proto všechny marketingové agentury, ale jednání ukončila požadovaná cena – stovky tisíc korun za jednu kampaň. Rozhodli jsme se proto vyřešit marketing interně. A šlo to. Náklady byly často až 10× nižší. A s překvapením jsme zjistili, že i výsledky byly mnohdy lepší než ty slibované agenturami.
Pak přišel již zmiňovaný e-mail. Ale poptávky po marketingových službách jsme odmítali. Jenomže se stále množily a my jsme si přiznali, že má naše služba veliký potenciál. Pustili jsme se do marketingového světa s jasným cílem. Být pro zákazníky důvěryhodným partnerem, který marketing skutečně optimalizuje a zároveň pracuje za rozumné peníze.
Honza je zakladatelem, CEO a zároveň jedním z investorů myTimi. Umí se na vaše podnikání kouknout s odstupem a nadhledem, proto taky v rámci myTimi zajišťuje hlavně komplexní pohled na byznys, jeho nastavení a tvorbu strategií. Ve svých článcích a své knize Evoluce podnikání vám tak představí především tuhle stránku věci, ale svůj byznys s ním můžete probrat i osobně.
Napsat CEOPojďme se poznat blíž, možná hledáme právě tebe.
Stačí kliknout a podívat se na aktuální volné pozice.