Tipy a triky na lepší akvizice (outbound) a kde sehnat nový obchod

6. 3. 2020
Obchod a strategie Přečteno 3420 x

Jaké nástroje obsahového marketingu vám mohou pomoci? Co má content marketing společného se získáváním leadů? Jak obchod malých a středních podnikatelů může díky obsahovému marketingu růst? Co všechno je třeba znát, pokud je vaším cílem lead generation? A co dělat v případě, že nemáte na zaplacení seniorního zaměstnance?

 

Byznysové noviny

 

Co je content marketing a má něco společného s obchodem?

Co má tzv. obsahový marketing společného s obchodem a jak díky němu získat nové leady? Jednoduše! První nápovědu získáme již při definici toho, co to obsahový internetový marketing vlastně je a jaké jsou jeho cíle.

Tvořit, publikovat a distribuovat obsah, který rezonuje s cílovou skupinou, a přitom je kvalitní a cenný. Ať už se jedná o firemní blog či jiné formy obsahového marketingu, cíl je vždy stejný.

  • Získání pozornosti a generování potenciálních klientů.
  • Rozšíření zákaznické základny.
  • Rostoucí objemy prodeje.
  • Zvýšení povědomí o značce a budování důvěry se zákazníky.
  • Angažovanost online komunity uživatelů.

Z cílů vám musí být zřejmé, že získat lead a uzavřít obchod díky on-line marketingu s důrazem na content je hlavním záměrem celé obsahové strategie.

Copywriting je jedním ze způsobů, jak váš obchod může růst

Existuje několik nástrojů, jak generovat nové potenciální zákazníky, uspokojit ty stávající, budovat značku i důvěru v ní a zajistit si angažovanost komunity uživatelů.

Plno podnikatelů si pokládá otázku, proč copywriting a firemní blog. Ze stejného důvodu, jako následující další příklady obsahového marketingu.

  • Sociální sítě jako Facebook, Instagram, Twitter nebo LinkedIn.
  • Informační grafika šířená po výše zmíněných sociálních sítích.
  • Videoobsah, který lze prezentovat na webových stránkách, sociálních sítích nebo YouTube.
  • E-book neboli elektronická kniha zaslaná do e-mailu.
  • Vzdělávání v podobě přednášek a workshopů či dokonce webinářů (návaznost na videoobsah).
  • Soutěže ve formě kvízů a jiných her.
  • Podcasty se zajímavými hosty nebo o trendech ve vašem oboru.

 

Všechny výše zmíněné příklady jsou skvělými nástroji podpory prodeje!

Je cílem vašeho content marketingu tzv. lead generation?

Viděli jste, že cílů obsahového marketingu může být hned několik. Abyste získali leady, uzavřeli či sehnali obchod nebo dosáhli jiného kýženého výsledku, vžijte se nejen do byznysové strategie, ale také do pohledu zákazníka.

  • Zákazník potřebuje několik věcí: hledá pomoc, hledá informace, touží po zábavě, chce se vzdělávat nebo si něco koupit.
  • Byznysových cílů může být několik: zvýšení návštěvnosti, generování leadů, rostoucí prodeje, budování důvěry a dobré pověsti, brand awareness.

 

Pokud je vaším cílem získat lead a uzavřít obchod, musíte si v rámci tvorby obsahové strategie ujasnit hned několik věcí.

  1. Kdo je váš ideální klient? Navrhněte si personu.
  2. V jakých médiích a formátech se  vyskytuje? Udělejte si obsahový audit.
  3. Máte trpělivost? Content marketing je dlouhodobá investice.
  4. Víte, jak zapojit i vaše zaměstnance? Propagovat obsah by měli všichni ve společnosti.
  5. Víte, jak si zajistit zdroje? Tvorba obsahu by měla být pravidelná, přesto kvalitní!

Nevíte si rady s internetovým marketingem? myTimi vám pomůže!

Content marketing je náročná činnost a především dlouhodobá investice. Malé a střední podniky na firemní blog, správu sociálních sítí nebo tvorbu videa často nemají ani zdroje, ani čas. I z toho důvodu vznikl virtuální asistent myTimi, který moc dobře ví, jak na marketing a jakým způsobem spravovat stovky profilů na sociálních sítích.

Proč virtuální asistence? Cílem je ušetřit klientům tisíce hodin práce, zajistit 100 % zastupitelnost spolehlivých asistentů, poskytnout společnosti znalosti a dovednosti, které by při zaměstnání seniorních pracovníků naplno nevyužili nebo nebyli schopni zaplatit a také nabídnout jednu bezkonkurenční výhodu. Asistent je totiž levnější než zaměstnanec a vždy za něj platíte jen to, co opravdu využijete.

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Obchod a strategie
5 způsobů, jak propagovat obsah – zvyšte návštěvnost i konverze
Máte skvělý obsah, ale zákazníci se na váš web stejně nehrnou? O uskutečněných objednávkách si můžete nechat jen zdát? Pak se musíte zaměřit na marketingovou propagaci vašeho obsahu. Zjistěte, jak efektivně využít různé způsoby propagace a dostat tak váš obsah k co nejširšímu relevantnímu publiku.
Obchod a strategie
Jak vytvořit dobré value proposition a USP?
Máte uživatelsky přívětivý web, nabízíte kvalitní produkt, a dokonce i reklamy vám běží naplno – přesto u vás zákazníci nenakupují? Možná vám chybí správně definovaná value proposition a USP. V článku vám ukážeme, jak odlišit svoji firmu od konkurence pomocí silných prodejních argumentů a hodnoty vaší firmy, na základě kterých nebudou zákazníci chtít váš produkt odmítnout.
Obchod a strategie
Využijte opportunity cost a zjistěte, který projekt je pro váš byznys výhodnější + 2 praktické příklady
Zvažujete každou investici ze všech stran a stále si nejste jistí, jestli děláte správné rozhodnutí? Analýzou nákladů obětované příležitosti snadno zjistíte, do čeho se vyplatí investovat a co raději dát k ledu. Přinášíme rady našeho CEO, jak investovat chytře a vyhnout se zbytečným finančním ztrátám.
Obchod a strategie
4 typy osobností: Jak díky metodě DISC komunikovat se zákazníky a dotáhnout tak obchod do úspěšného konce?
Nedaří se vám prodat své produkty či služby novému klientovi? Problém může být ve způsobu, jakým s ním komunikujete. Abyste dokázali co nejrychleji identifikovat, kdo vůči vám sedí na schůzce nebo komu se snažíte něco prodat, bude se vám hodit znalost metody DISC. Díky ní druhé straně porozumíte a budete blíž kýženému úspěchu.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025