A my víme, jak má vypadat. Odzkoušeli jsme si to už na tisících vizuálů a dnes proto můžeme říct, že v tom máme jasno. Správnou kombinací je pestrost barev (podle firemního brand manuálu), ale zároveň čistota, díky které vynikne váš produkt nebo služba. Následuje dobrá čitelnost textu, kterého na reklamním banneru není příliš, ale je z něj vše srozumitelné na první dobrou. Nechybí ani CTA tlačítko, které zákazníkům řekne, co mají udělat, a vaše logo.
Většinou dodáváme 10 formátů pro bannerové reklamy v reklamních systémech Google a Sklik. Můžeme ale vytvořit více formátů například na webové stránky, Instagram a Facebook. A dokonce se nemusí jednat jen o statický obrázek, ale třeba animovaný online banner, tedy GIF.
Naše grafické oddělení bude od vás potřebovat informace o:
cílové skupině, cíli kampaně, umístění bannerů a webových stránkách, na které bannery povedou.Hodit se nám bude váš grafický manuál nebo alespoň typ písma a barev, které používáte. Také budeme potřebovat textový podklad – případně se o zpracovaní textů postaráme. Kontaktujte nás pro nezávaznou konzultaci.