Online podnikání – zvládněte svůj přechod z off-line do digitálu

29. 10. 2020
Obchod a strategie Přečteno 1657 x

Vyhnout se stresu a ušetřit čas. Hlavní argumenty, proč se lidé rozhodnou pro nákup na internetu. V současné době preferuje online formu nakupování každý třetí člověk. Pandemie koronaviru, která řadu kamenných prodejen uzavřela, kartami ještě více zamíchala a vyústila v hromadné nakupování v internetových obchodech. Smůlu pak měli ti prodejci, kteří byli doposud zvyklí fungovat jen off-line a nemysleli na zadní vrátka. V myTimi vás připravíme na vše a pomůžeme vám být vidět.

 

Online podnikání

 

Chci nový web.

 

Nabízejte svůj produkt online prostřednictvím internetového obchodu

Rok 2020 je z hlediska online nákupů mezníkem. Řada osob přehodnotila své nákupní chování, a tak počet zákazníků preferujících nákup přes chytrý telefon, tablet či počítač neustále roste.

Podle průzkumů agentury Focus vadí zhruba 60 % lidí, pokud obchod nedisponuje e-shopem. Vzhledem k tomu, že se nacházíme ve vysoce konkurenčním prostředí, může tato skutečnost řadu osob od nákupu zcela odradit.

 

Proč nechat tvorbu webových stránek na odbornících z myTimi?

V dané oblasti jsme odborníci a všechny nabízené služby testujeme na vlastní kůži. Jak si můžete přečíst v našich případových studií, máme za sebou tvorbu webu pro různě velké klienty.

 

Čeho si naši zákazníci nejvíce váží?

 

  • trasnparentnost: vždy přesně ví, za co platí;
  • efektivita: zajišťujeme pro ně jen ty služby, které skutečně potřebují;
  • férovost: pokud nejsou s výsledkem spolupráce spokojení, nic neplatí.

 

Váš internetový obchod oblečeme do moderního kabátu

Vytvoříme pro vás web, který bude hezký, přehledný a responzivní. Postaráme se o to, aby se vaše nově vytvořené webové stránky umístily na přední příčky ve vyhledávačích – návštěvníci na ně budou dobře reagovat a stejně tak i internetové prohlížeče.

 

Co všechno pro to uděláme?

 

  • Vytvoříme pro vás poutavý návrh pro nový web / e-shop;
  • vymyslíme přehlednou strukturu;
  • web vytvoříme v šabloně WordPress nebo pro vás najdeme vhodného subdodavatele;
  • postaráme se o obsah;
  •  vše optimalizujeme podle UX, UI a SEO
  • spustíme on-line marketing.

 
Projděte si seznam všech činností, které s tvorbou nových stránek souvisí.

 

Jaké další služby vám můžeme v oblasti online marketingu a přechodu do digitálního světa nabídnout?

Pomůžeme vám být vidět. Jak?

 

 

Tím naše spolupráce nekončí! Rádi se postaráme i o další oblasti vašeho podnikání. Podívejte se na přehled našich služeb, ze kterých můžete vybírat.

 

S myTimi platíte opravdu jen za to, co skutečně potřebujete

Naše základní hodinová sazba činí 490 Kč, ale vybrat si můžete i z našich zvýhodněných balíčků služeb. Vždy zaplatíte jen za čas, který nad úkoly reálně strávíme.
Na první objednávku od nás dostanete 300 Kč, tak nás neváhejte vyzkoušet.

 

Chci nový web.

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Obchod a strategie
5 způsobů, jak propagovat obsah – zvyšte návštěvnost i konverze
Máte skvělý obsah, ale zákazníci se na váš web stejně nehrnou? O uskutečněných objednávkách si můžete nechat jen zdát? Pak se musíte zaměřit na marketingovou propagaci vašeho obsahu. Zjistěte, jak efektivně využít různé způsoby propagace a dostat tak váš obsah k co nejširšímu relevantnímu publiku.
Obchod a strategie
Jak vytvořit dobré value proposition a USP?
Máte uživatelsky přívětivý web, nabízíte kvalitní produkt, a dokonce i reklamy vám běží naplno – přesto u vás zákazníci nenakupují? Možná vám chybí správně definovaná value proposition a USP. V článku vám ukážeme, jak odlišit svoji firmu od konkurence pomocí silných prodejních argumentů a hodnoty vaší firmy, na základě kterých nebudou zákazníci chtít váš produkt odmítnout.
Obchod a strategie
Využijte opportunity cost a zjistěte, který projekt je pro váš byznys výhodnější + 2 praktické příklady
Zvažujete každou investici ze všech stran a stále si nejste jistí, jestli děláte správné rozhodnutí? Analýzou nákladů obětované příležitosti snadno zjistíte, do čeho se vyplatí investovat a co raději dát k ledu. Přinášíme rady našeho CEO, jak investovat chytře a vyhnout se zbytečným finančním ztrátám.
Obchod a strategie
4 typy osobností: Jak díky metodě DISC komunikovat se zákazníky a dotáhnout tak obchod do úspěšného konce?
Nedaří se vám prodat své produkty či služby novému klientovi? Problém může být ve způsobu, jakým s ním komunikujete. Abyste dokázali co nejrychleji identifikovat, kdo vůči vám sedí na schůzce nebo komu se snažíte něco prodat, bude se vám hodit znalost metody DISC. Díky ní druhé straně porozumíte a budete blíž kýženému úspěchu.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025