Je rychlý. Je spolehlivý. Zná desítky jazyků a vyzná se v účetnictví i v právu. Je online. Ušetřete náklady za interní zaměstnance a zamluvte si virtuálního osobního asistenta. Dojde za vás na úřad, postará se o fakturaci nebo třeba sepíše report. Ušetří vám desítky hodin měsíčně. Jsme tým specialistů na různá odvětví byznysu a nabízíme osobní asistenci vašemu podnikání na míru.
Osobní asistent vám pomůže v byznysu i osobním životě. V rámci osobní asistence nejčastěji komunikujeme s úřady a pomáháme klientům zakládat společnosti. Zajišťujeme překlady s úředním ověřením, spravujeme dokumenty a podáváme daňová přiznání. Vyřizujeme zaměstnanecké benefity, organizujeme firemní večírky, plánujeme služební cesty nebo vybíráme a kupujeme dárky pro obchodní partnery. Pokud je to v souladu se zákonem, můžete nám svěřit cokoli.
Virtuální osobní asistent vás zbaví nejen starostí, ale také zbytečných nákladů. Nezaměstnávejte na plný úvazek někoho, koho reálně potřebujete jen na dvě hodiny denně. Místo toho si zarezervujte virtuálního osobního asistenta, který si nebere volno, nikdy není nemocný a nepotřebuje školení. Práci mu zadáte, jen když zrovna budete potřebovat, a zaplatíte jen čistý čas, který stráví plněním vašeho úkolu. Neutrácejte zbytečně.
Získejte v jednom osobním asistentovi specialistu na právo, jazyky, obchod i finance. Díky tomu, že se tým myTimi skládá z odborníků na různé oblasti byznysu pod jednou střechou, zvládneme jakýkoli úkol zpracovat rychle a v profesionální kvalitě. Neplaťte za úzce specializované zaměstnance a vyřiďte všechny operativní činnosti na jednom místě.