Rozhovory  |  Přečteno 8474 x
11. 6. 2019

Očekávání vs. realita: potápění s bílými žraloky v kleci

 

Pomohli jsme zbavit starostí 4 000 uživatelů. Každý zákazník je pro nás důležitý, i přesto nás celkem udivilo, když CEO a ředitel služby myTimi Honza chtěl pomoci zorganizovat dovolenou v JAR. 

A to společně s velmi intenzivním zážitkem, na který bude ještě dlouho vzpomínat. Doslova hned po příletu z dovolené se s námi o něj podělil. Co očekával a jak to vypadalo doopravdy? Honza nezapomněl přiložit ani pár “ilustrativních fotografií”. 

 

Rád přehazuje starosti na jiné

Když se ohlédneme zpět, nechápeme, co nás na tom udivilo. Všichni v myTimi dobře vědí, že delegování je nedílnou součástí Honzova života. Bere ho jako mimořádnou cestu k efektivitě a produktivitě práce a deleguje cca 50-70 % operativních činností. Jakého úkolu jsme se měli v myTimi vlastně ujmout?

 

Očekávání: Jedno cool selfie se žralokem a ven z vody 

V první řadě je třeba podotknout, že potápění s bílými žraloky v kleci si Honza zvolil sám. A to i přes jeho hluboké znalosti o žraloku bílém dosahujícím délky až 6 metrů a hmotnosti kolem 3 tun. Dožívá se i více než 70 let, patří mezi nejrychlejší žraloky a je znám také jako lidožravý, protože si mezi všemi žraloky vysloužil prvenství v útocích na lidský druh.

Honzova představa o této aktivitě byla přesto prostá, neváhal a pochlubil se nám, v jaké pozici se při potápění s bílými žraloky v kleci viděl:

 

 

Jinými slovy si už při samotném čtení itineráře cesty představoval dovolenou plnou zážitků, se kterými se po návratu chlubí svým známým a přátelům, v ruce s fotkami jeho osoby s flexující svaly a v pozadí se zkroceným žralokem bílým. 

Něco vám říká, že náš CEO Honza nezažil přesně to, co si vysnil? Máte pravdu!

 

Realita: svalnatou fotku Honzy nečekejte

Virtuální asistent myTimi zaslal Honzovi a jeho ženě večer před odjezdem poslední cestovní instrukce a už nic nebránilo tomu, aby se oba těšili na splněná očekávání v podobě nejintenzivnějšího zážitku celé dovolené.

Samotné vstávání na dovolené ve 4:30 a dvouhodinová cesta je trochu skličující, ale žralok bílý na vás nečeká za hotelem. Už o dvě hodiny později Honzu vítají se snídaní milí lidé a poté “safety first”, krátké školení, které ještě nikomu neuškodilo. 

 

Shark Alley, domov žraloka bílého

Během školení Honzovi a všem zúčastněným zkušený personál sděluje, že na lodi jsou jen lízátka (zaručený lék na mořskou nemoc), což doprovází hlasitý smích, voda s 12 stupni a vysoké vlny. Jiní by se možná vyděsili, ale Honza mávnul rukou se slovy, že jako malý plaval v Jizeře, která byla určitě mnohem studenější.

Všichni účastníci naskočili na palubu a zakotvili v Shark Alley, místa s nejvyšším výskytem žraloka bílého na celé zeměkouli. Každého navíc uklidnilo, že pokud žraloka neuvidí dnes, může se celé aktivity zúčastnit opět za dva dny. 

 

Nešťastníci s lízátkem, kterému se předtím smáli

Pokud by si Honza psal deník, vypadal by následovně:

“Na místě jsou po mnoha upozorněních (a k mému překvapení) opravdu vlny, velké vlny. Prvním nešťastníkům začíná být blbě. Ale ne mne, mne přeci nebývá blbě nikdy, ani na nejhorších horských dráhách. První “zoufalci” si berou lízátko, kterému se všichni smáli.

Ostatní se s úšklebkem dívají na nešťastníky, kterým začíná být špatně. Námořníci házejí do moře kusy ryb jako návnadu pro žraloky... A když přetočíme čas na lodi zhruba o 30 minut, všech 20 zúčastněných turistů vypadá jako na mnou přiložené ilustrační fotografii.”

 


 

První žralok, druhý žralok

Všichni mají v puse lízátko, někteří zvrací a trvá ještě několik desítek minut, než se objeví dva krásní žraloci. Jejich krásu ale vzhledem k nevolnosti Honza ignoruje, stejně tak jako speciálně pro tento účel koupené GoPro. Z klece by chtěl být ideálně rovnou na pevnině, neboť závěr, že ve vodě bude lépe, se jeví jako mylný.

Deník Honzy pokračuje: “Mé pocity zhýčkaného Čecha se obrázku níže významně blíží. Co hůř... v kleci je mořská nemoc ještě horší. Žraloka jsem sice viděl několikrát, ale v mém zmrzlém a žaludečně zoufalém stavu jsem ho zcela ignoroval. ”

 

 

Nejlepší obchodníci světa

Střídavě zvracení a mrznutí v kleci se nezdá být ideální součást dovolené. Hned poté, co se Honza objeví na souši, uvědomuje si, že není žádný mořský vlk a že potápění se žraloky příště nechá jen jako nápad v hlavě nebo na papíře. 

I přesto všechno se Honza vrátil do práce nadšený a obohacený o nový, nejintenzivnější a tím pádem i nejlepší zážitek celé dovolené. Dokonce nešetřil pochvalou na účet služby myTimi:

”Chtěl bych poděkovat myTimi za organizaci celého prožitku. Jste skvělá služba, moc děkuji za to, že vás mám. A jaké z toho pro mě plyne ponaučení? Jestliže dokážete 20 lidem denně prodat zážitek za 3 300 korun i přesto, že je několikrát upozorníte, že budou mrznout v ledové vodě a pravděpodobně celou dobu prozvrací, pak jste skvělý obchodník a dokážete prodat cokoliv!”

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy