Marketing  |  PPC reklamy  |  Přečteno 1363 x

Revize marketingového plánu přinesla společnosti NGSS 12× více konverzí a zvýšila jejich relevantnost na 80 %

Společnost NEXT GENERATION SECURITY SOLUTIONS s.r.o., zkráceně NGSS, nabízí služby v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti. Její tým tvoří zkušení konzultanti a techničtí specialisté s více než 15letou praxí na trhu, kteří svým klientům pomáhají neztratit se v nepřeberných možnostech bezpečnostních řešení.

Co bylo cílem naší spolupráce? 

Se společností NGSS spolupracujeme už několik let. V rámci pravidelné revize strategie jsme prozkoumali aktuální potenciál trhu, z kterého vzešla příležitost navýšení rozpočtů a zvýšení výkonnosti současných kampaní. Rozhodli jsme se proto kampaně optimalizovat tak, aby se zvýšil počet poptávek i povědomí o značce

 

Jak jsme postupovali? 

Ze všeho nejdřív jsme provedli analýzu stávajících kampaní a zjistili, co jejich výkon brzdí. V návaznosti na to jsme připravili marketingový plán včetně analýzy klíčových slov, na jejichž základě jsme navrhli zvýšení rozpočtu vyhrazeného pro reklamní účely firmy.  

Zůstali jsme u search kampaní, které jsme používali, jen jsme zvolili vhodnější klíčová slova – a to tak, aby dokázala oslovit mnohem širší relevantní publikum, než tomu bylo původně. Částečně jsme zařadili i brand awareness kampaně na podporu značky s cílem zvýšit její autoritu a důvěryhodnost.  

 

Čeho se nám podařilo dosáhnout? 

Přestože jsme startovali s dvojnásobným rozpočtem pro tvorbu reklamních kampaní, počet konverzí během prvního měsíce nevzrostl pouze dvojnásobně, ale rovnou pětinásobně. V dalším měsíci jsme pak slavili ještě větší úspěch – konverzí bylo dokonce 12× více než před zahájením naší spolupráce.  

Díky optimalizaci klíčových slov, přesnějšímu zacílení textací a navýšení ceny za proklik (CPC) se nám povedlo vylepšit také míru prokliku (CTR) a dostat naše reklamy na vyšší příčky ve vyhledávačích. Cena za konverzi se následně ustálila na podobné výši, jako byla dříve. 

Krásně jsme si tak na případu společnosti NGSS ověřili, jak moc je důležité marketingové plány průběžně revidovat a přizpůsobovat aktuální situaci na trhu. 

 

Jak naše spolupráce pokračuje? 

Aktuálně máme na kampaně vyhrazený čtyřnásobný rozpočet než před začátkem naší spolupráce. Stále máme prostor pro růst a dostali jsme se na velmi dobrou cenu za konverzi. U některých služeb ještě pracujeme na zlepšení, ostatní výsledky ale už teď několikanásobně převyšují původní očekávání klientů – relevantnost získaných konverzí dosahuje v současnosti úctyhodných 80 %.  

 

Jak naši spolupráci hodnotí NGSS? 

Kampaně aktuálně fungují velmi dobře – chodí nám dostatečný počet poptávek na preferované služby. Komunikace s agenturou je navíc skvělá a výsledky jsou hned viditelné.“   

– Karin Skovajsová, marketingová manažerka NGSS 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy