Co bylo cílem naší spolupráce?
Se společností NGSS spolupracujeme už několik let. V rámci pravidelné revize strategie jsme prozkoumali aktuální potenciál trhu, z kterého vzešla příležitost navýšení rozpočtů a zvýšení výkonnosti současných kampaní. Rozhodli jsme se proto kampaně optimalizovat tak, aby se zvýšil počet poptávek i povědomí o značce.
Jak jsme postupovali?
Ze všeho nejdřív jsme provedli analýzu stávajících kampaní a zjistili, co jejich výkon brzdí. V návaznosti na to jsme připravili marketingový plán včetně analýzy klíčových slov, na jejichž základě jsme navrhli zvýšení rozpočtu vyhrazeného pro reklamní účely firmy.
Zůstali jsme u search kampaní, které jsme používali, jen jsme zvolili vhodnější klíčová slova – a to tak, aby dokázala oslovit mnohem širší relevantní publikum, než tomu bylo původně. Částečně jsme zařadili i brand awareness kampaně na podporu značky s cílem zvýšit její autoritu a důvěryhodnost.
Čeho se nám podařilo dosáhnout?
Přestože jsme startovali s dvojnásobným rozpočtem pro tvorbu reklamních kampaní, počet konverzí během prvního měsíce nevzrostl pouze dvojnásobně, ale rovnou pětinásobně. V dalším měsíci jsme pak slavili ještě větší úspěch – konverzí bylo dokonce 12× více než před zahájením naší spolupráce.
Díky optimalizaci klíčových slov, přesnějšímu zacílení textací a navýšení ceny za proklik (CPC) se nám povedlo vylepšit také míru prokliku (CTR) a dostat naše reklamy na vyšší příčky ve vyhledávačích. Cena za konverzi se následně ustálila na podobné výši, jako byla dříve.
Krásně jsme si tak na případu společnosti NGSS ověřili, jak moc je důležité marketingové plány průběžně revidovat a přizpůsobovat aktuální situaci na trhu.
Jak naše spolupráce pokračuje?
Aktuálně máme na kampaně vyhrazený čtyřnásobný rozpočet než před začátkem naší spolupráce. Stále máme prostor pro růst a dostali jsme se na velmi dobrou cenu za konverzi. U některých služeb ještě pracujeme na zlepšení, ostatní výsledky ale už teď několikanásobně převyšují původní očekávání klientů – relevantnost získaných konverzí dosahuje v současnosti úctyhodných 80 %.
Jak naši spolupráci hodnotí NGSS?
„Kampaně aktuálně fungují velmi dobře – chodí nám dostatečný počet poptávek na preferované služby. Komunikace s agenturou je navíc skvělá a výsledky jsou hned viditelné.“
– Karin Skovajsová, marketingová manažerka NGSS