„Když něco nefunguje, otevřeně si to vyříkáme a hledáme řešení.“ To je jeden z důvodů, proč se Nicol vrátila do myTimi

13. 11. 2024
Život v myTimi Přečteno 1014 x

Přicházíme s jedním z našich interních příběhů, který poodhalí, proč se u nás lidem dobře pracuje. Jako první jsme vyzpovídali naši copywriterku a koordinátorku Nicol, která se po zkušenostech v jiných firmách rozhodla vrátit do myTimi. V článku prozradí, co jí jinde chybělo a co je to hlavní, proč se k nám do myTimi vrátila.

 

Nicol prošla rozmanitými pracovními zkušenostmi – od PR manažerky po asistentku v IT firmě, až se nakonec dostala do myTimi, kde po půl roce skončila. Vyzkoušela si pak dvě jiná zaměstnání, přičemž jedno z nich v marketingové agentuře. Po devíti měsících od svého odchodu se nakonec do myTimi vrátila. Tentokrát na pozici koordinátorky obsahového týmu.

Předtím, než Nicol nastoupila do myTimi, pracovala jako asistentka marketingové ředitelky v IT firmě a současně jako PR manažerka v divadle. V dubnu 2022 nastoupila do myTimi jako copywriterka, kde se většinu dne věnovala psaní, a právě to ji nenaplňovalo. 

Chyběla mi různorodost aktivit a komunikace s lidmi. Najednou jsem se věnovala jen tvorbě, což mě postupně vyčerpávalo,“ říká Nicol o svých prvních měsících v myTimi. V září 2022 se rozhodla odejít, protože se chtěla více rozvíjet. Zkušenosti v nové agentuře ale byly úplně jiné než v myTimi – pracovně i lidsky. 

Komunikace byla hrozná, nelidská, zejména ze strany vedení. Zadávání úkolů bylo chaotické. Chyběly nám podklady a museli jsme si informace shánět sami, což neustále zdržovalo od práce nejen mě, ale i ostatní.“ Nicol vadil i mikromanagement ze strany vedení a nemožnost pracovat z domu. 

Nicol nám i po odchodu občas vypomohla a v červnu 2023 se k nám pak naplno vrátila na pozici copywriterky a zároveň koordinátorky obsahového týmu. „Kdybych byla prozíravější, zkusila bych si něco podobného dohodnout už předtím a nemusela bych vůbec odcházet.“ 

Na své pozici aktuálně kombinuje kreativní část – copywriting – a koordinaci týmu, se kterou se pojí i komunikace s projektovými manažery nebo účast na poradách s ostatními odděleními. „Vím, na čem se pracuje a mám do toho větší vhled. Vidím, jak se firma posouvá, a to je super.“ 

Tip: Co Nicol na práci v myTimi baví? To se dočtete v rozhovoru

Ve srovnání s předchozími pracovními zkušenostmi teď Nicol oceňuje jasnou vizi CEO Honzy, funkční procesy a důraz na respekt a férové jednání. „Když něco nefunguje, otevřeně si to vyříkáme a hledáme řešení. Není tu dusno, jako to bylo jinde,“ popisuje Nicol. „Vím, že svému šéfovi můžu věřit. Kdyby měl se mnou v něčem problém, řekl by mi to a dal by mi prostor pro zlepšení.“ 

Kdykoliv máme nějakou firemní akci, Honza se snaží všechny obejít, s každým si popovídat a na něco se zeptat. Dává si záležet na tom, aby každý měl pocit, že je součástí týmu, že je důležitý.“ A i to je obrovský kontrast oproti jejím předchozím zkušenostem. 

Tip: Zjistěte, co ve firmě podnikáme

 

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Život v myTimi
Recenze: Freelo – do třetice všeho dobrého
Tři různé pohledy na jeden nástroj. Tři role v content týmu. Tři roky zkušeností. Odhrnujeme oponu do našeho procesního zákulisí – mrkněte, jak Freelo využíváme na maximum, od strategického plánování přes koordinaci týmu až po samotnou tvorbu obsahu.
Život v myTimi
Tajemství úspěchu začíná v posteli – co radí náš CEO pro zvýšení produktivity?
Pro CEO úspěšné firmy je každý den výzvou plnou neustálého rozhodování, strategizování, pečlivého time managementu a hledání rovnováhy mezi prací a osobním životem. Proto vám dnes prozradím, jak to celé vlastně dělám.
Život v myTimi
„Chci se zdokonalovat v tom, co dělám – největší smysl mi dávají webové projekty,“ říká naše content manažerka Aneta
Aneta vede v oddělení contentu svůj vlastní tým. Z copywritera se z ní v průběhu let stala manažerka a dnes má na starosti nejen psaní, ale hlavně kontrolu výstupů a zdokonalování ostatních copywriterů. V rozhovoru jsme se pobavili o tom, co se jí na copywritingu líbí, kam se chce posouvat dál a jaké to je pracovat plně na dálku.
Život v myTimi
„Online reklama je ten nejlevnější kanál, který vám přinese výsledky,“ říká Digital Marketing Director Honza
Bez online reklamy se dnes žádný podnikatel neobejde. Honza Venkrbec vede v myTimi celý PPC (pay-per-click reklama) tým, se kterým přináší našim klientům nové zákazníky. V minulosti měl ale vlastní úspěšné podnikání. Proč se nakonec rozhodl pro marketing, je dnes placená reklama skutečně tak důležitá a na co si dát pozor při správě kampaní? To vše prozradil v rozhovoru.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025