„Když něco nefunguje, otevřeně si to vyříkáme a hledáme řešení.“ To je jeden z důvodů, proč se Nicol vrátila do myTimi
Přicházíme s jedním z našich interních příběhů, který poodhalí, proč se u nás lidem dobře pracuje. Jako první jsme vyzpovídali naši copywriterku a koordinátorku Nicol, která se po zkušenostech v jiných firmách rozhodla vrátit do myTimi. V článku prozradí, co jí jinde chybělo a co je to hlavní, proč se k nám do myTimi vrátila.
Nicol prošla rozmanitými pracovními zkušenostmi – od PR manažerky po asistentku v IT firmě, až se nakonec dostala do myTimi, kde po půl roce skončila. Vyzkoušela si pak dvě jiná zaměstnání, přičemž jedno z nich v marketingové agentuře. Po devíti měsících od svého odchodu se nakonec do myTimi vrátila. Tentokrát na pozici koordinátorky obsahového týmu.
Předtím, než Nicol nastoupila do myTimi, pracovala jako asistentka marketingové ředitelky v IT firmě a současně jako PR manažerka v divadle. V dubnu 2022 nastoupila do myTimi jako copywriterka, kde se většinu dne věnovala psaní, a právě to ji nenaplňovalo.
„Chyběla mi různorodost aktivit a komunikace s lidmi. Najednou jsem se věnovala jen tvorbě, což mě postupně vyčerpávalo,“ říká Nicol o svých prvních měsících v myTimi. V září 2022 se rozhodla odejít, protože se chtěla více rozvíjet. Zkušenosti v nové agentuře ale byly úplně jiné než v myTimi – pracovně i lidsky.
„Komunikace byla hrozná, nelidská, zejména ze strany vedení. Zadávání úkolů bylo chaotické. Chyběly nám podklady a museli jsme si informace shánět sami, což neustále zdržovalo od práce nejen mě, ale i ostatní.“ Nicol vadil i mikromanagement ze strany vedení a nemožnost pracovat z domu.
Nicol nám i po odchodu občas vypomohla a v červnu 2023 se k nám pak naplno vrátila na pozici copywriterky a zároveň koordinátorky obsahového týmu. „Kdybych byla prozíravější, zkusila bych si něco podobného dohodnout už předtím a nemusela bych vůbec odcházet.“
Na své pozici aktuálně kombinuje kreativní část – copywriting – a koordinaci týmu, se kterou se pojí i komunikace s projektovými manažery nebo účast na poradách s ostatními odděleními. „Vím, na čem se pracuje a mám do toho větší vhled. Vidím, jak se firma posouvá, a to je super.“
Tip: Co Nicol na práci v myTimi baví? To se dočtete v rozhovoru.
Ve srovnání s předchozími pracovními zkušenostmi teď Nicol oceňuje jasnou vizi CEO Honzy, funkční procesy a důraz na respekt a férové jednání. „Když něco nefunguje, otevřeně si to vyříkáme a hledáme řešení. Není tu dusno, jako to bylo jinde,“ popisuje Nicol. „Vím, že svému šéfovi můžu věřit. Kdyby měl se mnou v něčem problém, řekl by mi to a dal by mi prostor pro zlepšení.“
„Kdykoliv máme nějakou firemní akci, Honza se snaží všechny obejít, s každým si popovídat a na něco se zeptat. Dává si záležet na tom, aby každý měl pocit, že je součástí týmu, že je důležitý.“ A i to je obrovský kontrast oproti jejím předchozím zkušenostem.
Tip: Zjistěte, co ve firmě podnikáme.