Přijeďte do Prahy
Kurzy ITC se zaměřují na širokou škálu dovedností, a mimo toho napomáhají k multikulturní propojenosti v rámci Evropy a mobilitě akademických pracovníků. Nabízí kurzy na aktuální témata jako např. inovační přístupy ve výuce nebo Využití e-learningových platforem. Kurzy se uskutečňují v Praze, Helsinkách a Barceloně. Většinou se na jednom kurzu sejdou skupinky minimálně ze 4 různých zemí.
S čím ITC pomáháme?
V lednu 2022 z ITC odešel jeden z klíčových zaměstnanců, který byl ve firmě 15 let a po celou tu dobu se staral o administrativu. ITC se rozhodlo, že chce celou administrativu outsourcovat, aby změna proběhla hladce. Během celého ledna jsme měli pravidelné zaškolení s ITC, které nám zabralo 20 hodin. Od poloviny ledna jsme začali s postupným vyřizováním požadavků.
Převzali jsme pro ITC kompletní správu administrativy a komunikaci s účastníky skrz e-mail. Každý den vyřizujeme přibližně 40 požadavků, kdy komunikujeme v anglickém jazyce se zájemci o kurzy z celé řady evropských zemí, jako je třeba Španělsko, Francie, Portugalsko, nebo dokonce i z Turecka. V myTimi máme timíky z více zemí, i proto je přizpůsobení kulturním specifikům pro nás přirozené.
Jaké postupy jsme pomocí virtuální asistence zdokonalili?
Na základě předchozích zkušeností u jiných klientů jsme ve spolupráci s ITC vylepšili jejich interní procesy, optimalizovali jsme databázi účastníků a nastavili nové komunikační kanály. Jaký byl výsledek?
- Ušetřili jsme okolo 25 hodin práce měsíčně tím, že jsme vytřídili a automatizovali databáze.
- Udělali jsme pořádek v přehledu kurzů a registracích, čímž se celý systém zpřehlednil. Je přesně vidět, který kurz má plnou kapacitu nebo který kurz máme více propagovat.
- Díky jednoduchosti současného systému se snížila i chybovost.
Jak jsme pracovali?
ITC má vlastní „vánoční období“, únor, kdy školy žádají o granty, a tak se výrazně zvýšil počet e-mailů denně (z původních 40 na 120). Jak jsme s tímto ITC pomohli?
- Denně jsme se administrativě věnovali v průměru 14 hodin.
- Máme pravidlo, že všechny maily musí být zpracované do 17:00. Zvládli jsme to i během února a docílili jsme toho díky tomu, že jsme zaučili další kolegyni, aby se mohla hned zapojit do řešení jednodušších požadavků. ITC už nemuselo tyhle problémy vůbec řešit.
Jak jsme si poradili s náhle navýšenou kapacitou?
Náhlé navýšení kapacity by mohlo být pro ITC velkou komplikací. Full time zaměstnanec se zpravidla věnuje práci 8 hodin denně a jeho dlouhodobé přetížení může mít za následky zvýšení chybovosti. Často zaměstnanec ani nemá možnost věnovat se práci mimo pracovní dobu, a kvůli tomu se pak snižuje efektivita a response time. Díky outsourcingu však dokážeme rychle zapojit další kolegy a navýšit tak kapacitu skoro 2krát. Stejně jednoduše pak dokážeme kapacitu i snížit zpátky.
myTimi | full time zaměstnanec | |
Potřebná kapacita | 14 hodin / den | 14 hodin / den |
Dostupná kapacita | flexibilní | max. 8 hodin / den |
Chybějící kapacita | nevzniká | 6 hodin / den |
Pravděpodobnost chybovosti z přetížení | nízká | vysoká |
Přidaná hodnota, kterou od nás ITC získává, spočívá ve:
- flexibilitě a přizpůsobení se aktuálnímu množství požadavků,
- vylepšení interních procesů,
- znalosti kulturních specifik,
- přímém napojení na systémy ITC,
- týdenních update callech a reportech,
- zastupitelnosti.
Máte o podobnou službu zájem? Neváhejte nás kontaktovat, rádi pomůžeme i vám.