Jak začala naše spolupráce?
Na jaře 2022 nás organizace oslovila, jelikož po pandemii koronaviru, kdy byla řada akcí zrušena, neměli dostatek kvalitních hostesek a promotérů. Pro své akce potřebovali rychle doplnit stavy pracovníků, aby byli schopni saturovat všechny poptávky. Cílem bylo vytvořit náborovou kampaň, která přivede zájemce o práci v tomto oboru. Jedním z požadavků bylo také vytvoření nových webových stránek, které budou konverzní. To znamená stránky
- přehledné
- srozumitelné
- s jasně prezentovanými benefity práce pro EHOSTESKU
- s jednoduchou možností poslat žádost.
Zájemce o práci pak tyto přehledné informace vedly k tomu, že zanechali v kontaktním formuláři své osobní údaje.
Jak jsme postupovali?
- Nejprve jsme zhodnotili situaci a navrhli marketingový plán kampaní na sociálních sítích Facebook a Instagram, včetně komplexního nastavení Google Analytics.
- Posléze jsme navrhli strukturu, texty a design landing page.
- Postarali jsme se také o grafiku bannerů a navrhli vhodné kampaně.
- Nakonec jsme web i kampaně spustili.
Čeho jsme dosáhli?
Podařilo se nám vytvořit úspěšnou náborovou kampaň, pomocí které jsme dosáhli vysokých počtů leadů. Výsledky předčily naše očekávání, jelikož:
- plánem bylo získat 105 kandidátů měsíčně, ale my jsme už v prvním měsíci spuštění získali 554 CV. Navíc jsme tohoto výsledku dosáhli za využití nižšího rozpočtu.
- V plánu bylo investovat 20 500 Kč – ale v červenci a ani srpnu jsme se nedostali přes 18 000 Kč.
- Cena za CV byla odhadovaná na 196 Kč – v červenci jsme měli průměrně 28 Kč a v srpnu 38 Kč.
Plán investice |
Realita v červenci |
Realita v srpnu |
cca 196 Kč / CV |
28 Kč / CV |
38 Kč / CV |
Co chystáme do budoucna?
Aktuálně připravujeme nový web, který se bude soustředit na služby EHOSTESKY a bude cílit na jinou skupinu koncových zákazníků. Bude se jednat převážně o eventové a produkční firmy. Cílem bude zisk nových klientů, kteří pořádají eventy. Zároveň bude web nabízet službu pronájmu kostýmů, které lze půjčit samostatně, nebo mohou být dodány společně se službami hostesek a promotérů. Původní web se zaměřuje na zájemce o práci v agentuře. Jeho cílem je vyplnění kontaktního formuláře a zisk leadů (nových hostesek a promotérů).
Jak naši spolupráci hodnotí EHOSTESKA?
„Po pandemii jsme potřebovali rychle navýšit kapacity a myTimi nám s tím velmi pomohl. Vytvořil přehledný web, díky kterému se nám už během prvního měsíce ozvalo mnoho zájemců, a to za nižší cenu, než jsme předpokládali. S výsledkem jsme moc spokojeni, a proto spolupracujeme i nadále.“
Janina Staehelin, Founder & CEO EHOSTESKA