Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra

Zákaznický servis Přečteno 1208 x
Firma Mementerra se věnuje výrobě vzpomínkových knih a doplňků k nim, které prodává na stejnojmenném e-shopu. S rozšiřující se nabídkou produktů a služeb vzrůstá i počet zákazníků, se kterými je třeba jednat a vyřizovat jejich objednávky. Tím narůstá i čas, který je nutné zákaznickému servisu věnovat. A proto společnost oslovila nás.

Aby se mohli zaměstnanci Mementerry naplno věnovat rozšiřování své nabídky a kreativnější práci, než je nezbytná administrativa, rozhodli se svůj zákaznický servis outsourcovat.

Klientovi ušetříme stovky hodin a téměř 200 000 Kč ročně 

Starost o zákazníky jsme naplno převzali za Mementerru. Měsíčně tak v rámci zákaznického servisu a virtuální asistence vyřešíme v průměru 270 požadavků, kdy jeden vyřešený požadavek stojí klienta přibližně 30 Kč. Této práci se věnujeme zhruba 2 hodiny denně. Finanční úsporu pro Mementerru můžeme spočítat jako rozdíl nákladů na naši službu a opportunity cost za čas, který mohou využít místo obstarávání zákaznického servisu třeba na rozvoj firmy. 

 

  myTimi  Interní práce
Strávený čas za den  2 hodiny 2 hodiny
Náklad / opportunity cost 800 Kč  1 500 Kč 
Roční náklady  201 600 Kč 378 000 Kč


Za rok tak ušetří firma Mementerra díky outsourcingu zákaznického servisu nejen stovky hodin cenného času, ale i 176 400 Kč. To už je nemalá částka, kterou mohou místo do nákladů na interní práci investovat raději do rozšíření své nabídky nebo do reklamy a propagace e-shopu. Jejich zákazníci jsou navíc v těch nejlepších rukách a rádi se opakovaně vracejí. Staráme se o ně, jako o své vlastní. 

 

 

 

mementerra

Ukázka e-shopu, se kterým společnosti Mementerra také pomáháme 

Jak probíhá naše spolupráce 

O zákaznický servis se firmě Mementerra staráme už 3 roky a téměř rok jim pomáháme řešit i další pravidelné či nárazové úkoly pomocí virtuální asistence. Kromě úspory velkého množství času i peněz má outsourcing pro klienta i další výhody.  

Klient díky tomu už nepotřebuje dalšího zaměstnance, který by péči o zákazníky zajišťoval. Nemusí tak řešit jeho řízení ani potřebné zázemí či vybavení a odpadají i problémy spojené s časovými prodlevami v případě dovolené nebo nemoci tohoto zaměstnance. My jsme k dispozici kdykoliv je potřeba a platí nás jen za práci, kterou doopravdy odvedeme.  

Kromě péče o zákazníky pomáháme firmě Mementerra také s technickým nastavením e-shopu, kompletujeme jim podklady k DPH a děláme rešerše potencionálních dodavatelů. 

 

Rádi se postaráme i o vaše zákazníky 

Také by se vám líbilo mít větší prostor na práci, která vás naplňuje více, než pravidelná operativa? Přenechte starost o vaše zákazníky a nudnou administrativu na nás. Napište nám a společně vymyslíme to nejvhodnější řešení. 

 

 
 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Zákaznický servis
Danča Hájková díky našemu zákaznickému servisu ušetří 30 % ročních nákladů
Danča Hájková je fitness trenérka, která vlastní fitness centrum v Kladně a také online fit členství, ve kterém nabízí kompletní program pro ženy – video cvičení, jídelníčky a online poradnu. Na této online platformě pomáhá členkám s hubnutím, tvarováním postavy i se zdravým životním stylem. Klientky tak mohou její služby využívat odkudkoliv a kdykoliv.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak jsme pomohli Liftago dohnat kapacitní ztrátu bez nabírání nových zaměstnanců?
Společnost Liftago je taxislužba, která nabízí své služby ve většině krajských měst v České republice a v Bratislavě. Převáží zákazníky, ale také zásilky pro firmy, restaurace nebo eshopy. Díky oblíbené aplikaci a vysokému počtu řidičů můžou Váš požadavek vyřešit do pár minut.
Přečíst
Zákaznický servis
Společnosti Alkohol.cz jsme ušetřili 52 % mzdových nákladů
Dobrý pití z celýho světa – Alkohol.cz je největší e-shop s alkoholickými nápoji v České republice se sídlem v Praze. Zajišťuje zákazníkům jak standardní, tak expresní doručení ve spolupráci se společnostmi jako Liftago nebo Messenger. Za dobu svého působení svým zákazníkům dodal miliony lahví a v současnosti na eshopu nabízí několik tisíc produktů z různých kategorií.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025