Jaký byl cíl naší spolupráce?
Před začátkem naší spolupráce trápila firmu TOTAL SERVICE špatná viditelnost ve výsledcích vyhledávání. Její web se totiž nezobrazoval na kategorie vyhledávacích dotazů, které jsou pro tento obor důležité – konkrétně správa IT, outsourcing IT, service desk či bezpečnost IT. Kvůli tomu nedosahovala organicky takových návštěv, jakých by mohla. Cílem tedy bylo zvýšit organickou návštěvnost a zlevnit akvizici. Ta totiž probíhala hlavně prostřednictvím direct sales, PR a při účasti na různých veletrzích. Dalším cílem byla dvojnásobná návratnost do dvou let.
Jak jsme postupovali?
Nejprve jsme připravili strategii, ve které jsme navrhli:
- 4 blogové články měsíčně se zaměřením na edukativní obsah v rámci hlavních služeb firmy – jmenovitě outsourcing IT správy, service desk, asset management a kybernetická bezpečnost.
- Linkbuilding – pomocí článků získávat odkazy pro podporu stránek hlavních služeb. Pracujeme s nástroji Marketing Miner a Majestic.com a hledáme obsahově relevantní weby, které informují o souvisejících tématech a vážou se k webu TOTAL SERVICE. Zároveň by měl web splňovat určité parametry, aby pomocí zpětného odkazu přenesl část své autority na web TOTAL SERVICE.
Následně jsme provedli SEO audit, abychom odhalili případné nedostatky v technické stránce webu či v metadatech. Zjistili jsme, že web je po technické stránce až na drobnosti v pořádku. Prostor pro zlepšení jsme ale viděli v metadatech – tedy Title a Description – u některých stránek služeb jsme je doplnili, někde jsme navrhli atraktivnější popisky.
Jaké jsou výsledky naší spolupráce za rok 2022?
S TOTAL SERVICE jsme začali spolupracovat v květnu roku 2021. Za celý rok 2022 jsme dosáhli následujících výsledků:
- meziroční růst organických návštěv o 173 %
- 80% úspora akvizičních nákladů
- návratnost investic (ROI) 500 %
- na 40 % klíčových slov z důležitých kategorií se TOTAL SERVICE zobrazí na 1. stránce ve výsledcích vyhledávání
- dalších 30 % klíčových slov má rostoucí trend
Příklady nejvýkonnějších článků
Pro TOTAL SERVICE jsme tvořili celý rok články, které podporují SEO. Následující tři články byly nejvýkonnější – přivedly organicky nejvíce návštěvníků.
- Cloud vs. On-premise: Jaká je budoucnost?
- Konec Basic Authentication v Exchange Online se blíží
- Zálohování vždy až na prvním místě
Ukázka jednoho z nejvýkonnějších článků z pohledu organické návštěvnosti
Jak naše spolupráce pokračuje?
Ve spolupráci stále pokračujeme ve stejné intenzitě. Po domluvě s klientem průběžně upravujeme cílení linkbuildingových článků na konkrétní stránky služeb tak, aby odpovídalo byznysovým potřebám TOTAL SERVICE.
„S týmem myTimi spolupracujeme v oblasti online marketingu, který nám pomáhá přivádět nové klienty. Líbí se nám otevřená komunikace a proaktivní přístup. Navržená strategie funguje, dosahuje stanovených výsledků a pomáhá nám získat nové zakázky.“
Karin Skovajsová, marketingová manažerka