Během 3 měsíců se nám povedlo zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme zapojili potenciální zákazníky i stávající zákazníky do komunikace společnosti Algotech?
Fanoušci Algotechu se zapojují jako o život
Algotech vznikl v roce 1997 jako maličká společnost zabývající se opravou telekomunikačního hardware a postupně budoval svou pozici na trhu. V současnosti je z firmy expert v oblasti kontaktních center, telekomunikačního software i hardware, stejně jako v oblastech zahrnujících podnikové informační systémy. Jak se buduje povědomí o značce v oboru IT?
Přistoupili jsme ke kroku budování brand awareness společnosti pomocí sociální sítě Facebook. Brand awareness (neboli povědomí o značce) udává, v jaké míře je značka „umístěna“ v mysli spotřebitele. Něčeho takového lze dosáhnout pomocí růstu engagementu. Engagement vyjadřuje míru zapojení fanoušků do života společnosti formou různých druhů interakce. V dnešní době se engagement měří a analyzuje nejčastěji na základě množství kliků na příspěvky zveřejněné na sociálních sítích, podoby a počtu komentářů, likes a sdílení.
Co se nám podařilo v číslech?
Budování povědomí o značce je dlouhodobý proces, během něhož je třeba soustavně a důkladně spravovat sociální sítě a dodávat fanouškům kvalitní obsah. Nám se během prvních 3 měsíců podařilo dosáhnout výborných výsledků a zvýšit engagement o více než 900 %! Jak jsme postupovali?
Analyzovali jsme dosavadní čísla
Jako první jsme zpracovali report dosavadní správy sociálních sítí. Na základě výsledků a záměrů klienta jsme sestavili plán, který nám měl pomoci efektivně cílů dosáhnout.
A dali se do práce
Zjistili jsme, kdo jsou fanoušci Algotechu, odkud pocházejí a jaký obsah je nejvíce oslovil. Ověřili jsme si čas i dny, kdy je koncentrace fanoušků v online prostředí nejvyšší. Vytvořili jsme pro konkrétní dny a časy harmonogram příspěvků o společnosti.
Fanouškům a potenciálním zákazníkům jsme dali možnost nahlédnout tzv. pod pokličku prostředí společnosti a zároveň jsme je začali informovat o zajímavých novinkách i akcích, které společnost pravidelně pořádá. Příspěvky jsme podpořili minimální částkou pro zajištění vyššího dosahu.
Výsledky byly ohromující
Dosah příspěvků před naším převzetím správy sociální sítě činil 3 841. Po námi provedené práci vzrostl během pouhých 3 měsíců na téměř 75 tisíc. Na všem pracovali 2 lidé pouhých 20 hodin.
Algotech | Před naší správou | Výsledky správy myTimi |
Dosah | 3 841 | 74 723 |
Engagement | 687 | 6 799 |
Prokliky | 497 | 5 306 |
Lajky | 186 | 1327 |
Komentáře | 1 | 28 |
Sdílení | 3 | 138 |
Chcete také zvýšit engagement zákazníků?
Všeobecně je budování brand awareness běh na dlouhou trať. I v tomto případě jsme si vědomi toho, že musíme také v budoucnu vyvíjet maximální úsilí pro udržení zapojení fanoušků.
Právě proto každý měsíc vše pečlivě vyhodnocujeme a současně navrhujeme podněty pro další zlepšení. Cílů jsme dosáhli aktivním postováním příspěvků podpořených reklamou a v naší práci budeme pokračovat.