Problémy, které jsme řešili
Cílem myTimi je pomáhat klientům se získáním zákazníků prostřednictvím outsourcingu marketingových i obchodních aktivit a poté je udržet díky zapojení zákaznického servisu a virtuální asistence. Nyní bychom chtěli tyto služby nabízet do firem jako zaměstnanecký benefit.
Díky poskytnutí dotace na kreativní služby se podaří zacílit lidi na vysokých rozhodovacích pozicích ve firmách i řadové zaměstnance a uvést společnost myTimi na trh firemních benefitů.
K čemu směřujeme?
V současné chvíli pro nás společnost AMI Communications připravuje PR kampaň zaměřenou na firemní klientelu sektoru B2B. AMI Communications je detailně obeznámena s filozofií naší značky a na propagaci myTimi v rámci médií i široké veřejnosti spolupracujeme již delší dobu.
Rozdělení projektu na etapy
- Audit – velký audit s využitím speciálně nastaveného chatbota v prostředí personalistů a specialistů na lidské zdroje.
- Průzkum – zjištění motivací k práci a očekávání zaměstnanců ve vztahu ke svým zaměstnavatelům.
- Spolupráce – navázání spolupráce s odborníky a influencery.
- Obsah – tvorba obsahu na základě výsledků provedeného auditu a průzkumu.
- Budování vztahů s médii – media relations a lobbing výsledků, článků apod.
- Sociální sítě – podpora s kampaněmi na sociálních sítích.
Projekt realizujeme s podporou Evropské unie
K realizaci projektu „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ mohlo dojít jen díky finanční podpoře, kterou jsme získali výhrou v soutěži Pražský voucher na kreativní služby.
Pražský voucher je dotační program pomáhající malým a středním podnikům s rozjezdem jejich plánů. Tvorbu PR kampaně, v rámci které budeme představeni jako nový druh zaměstnaneckého benefitu, spolufinancuje Evropská unie.
Díky realizaci projektu bude mít naše společnost image odborníka, který má povědomí o aktuálních preferencích a potřebách zaměstnanců i jejich zaměstnavatelů.
Jaký je výsledek?
V roce 2019 získala firma myTimi podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora je mířena na účast firmy AMI Communications, spol. s.r.o. na projekt „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ v Praze za účelem vytvoření multimediální komunikační PR kampaně představující myTimi jako nový atraktivní druh zaměstnaneckých benefitů.
Očekávaným kvalitativním výstupem je zvýšení povědomí o možnosti čerpání služeb myTimi ve formě benefitů a zlepšení firemní kultury českých společností díky zvýšení zájmu o reálné, a především aktuální, potřeby zaměstnanců.
Očekávaným kvantitativním výstupem je 25–50 mediálních výstupů v odborných médiích zaměřených na finance, HR, zpravodajství a lifestyle.
Projekt „myTimi benefity pro lepší firemní kulturu“ je spolufinancován Evropskou unií.