Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 2485 x

Redesign webu a anglická textace pro Ybug

Pro IT nástroj Ybug jsme provedli redesign webu a úpravu textace v angličtině. Výsledkem je přehledný a konverzní web, který je atraktivní nejen pro uživatele, ale také pro vyhledávače. Přečtěte si, jak spolupráce probíhala.

Čeho jsme dosáhli? 

Pro Ybug jsme provedli redesign webu, včetně zcela nové textace v angličtině. Web jsme upravili tak, aby přehledně popisoval produkt a jeho výhody a nakonec vedl ke konverzi. Oproti původnímu webu je nový web přehlednější a srozumitelnější, má jasně definovaný styl komunikace a cílí na potenciální zákazníky, které směruje k objednání produktu.

 

Redesignovaný web Ybug 

Redesignovaný web Ybug 

 

Čím se Ybug zabývá? 

Ybug je nástroj, který se zabývá shromažďováním smysluplné zpětné vazby z webových stránek. Jinými slovy, Ybug umožňuje uživatelům udělat snímek obrazovky, okomentovat ho a odeslat hodnocení danému webu. K reportu pak sám automaticky připojí všechny relevantní údaje, jako je velikost displeje nebo rychlost připojení. Využití Ybug nachází především v oblasti tvorby webů, kde slouží jako nástroj pro reportování bugů a kde ho využívají testeři, programátoři a produktoví manažeři.

 

Reportování v nástroji YbugReportování v nástroji Ybug

 

Proč nás Ybug oslovil? 

Klient si web původně vytvořil sám. Po technické stránce byl v naprostém pořádku, po obsahové stránce ale potřeboval vylepšit. Působil nepřehledně a pro potenciální zákazníky bylo těžké se v něm zorientovat. Oslovil nás proto s žádostí o redesign webu. 

 

Jak jsme postupovali? 

S klientem jsme si jasně definovali cíl spolupráce a očekávaný výsledek. Navrhli jsme konkrétní kroky, včetně časového rozvrhu a rozpočtu, a jakmile je klient odsouhlasil, pustili jsme se do práce. 

 

 

1. Positioning 

Před začátkem realizace úprav jsme s klientem vyplnili positioning. To je dokument, který specifikuje současný stav značky na trhu, jak z jejího pohledu, tak z pohledu zákazníků. V positioningu jsme určili: 

 

  • jaká je vize firmy 
  • v čem je Ybug lepší než konkurence 
  • kdo je cílová skupina a jaký problém řeší 
  • jaká jsou pravidla komunikace značky 
  • jaké jsou racionální a emocionální argumenty ke koupi 
  • a řadu dalšího 

 
 

2. UX a SEO analýza webu 

Web Ybugu jsme zanalyzovali z hlediska SEO a UX. Každou stránku webu jsme okomentovali a dali konkrétní doporučení, na co je potřeba se zaměřit. Analýza odhalila například problém s indexací, nefunkční hypertextové odkazy (broken links) nebo špatnou viditelnost webu – zobrazoval se jen na několik málo relevantních klíčových slov, přestože potenciál měl mnohem větší.   

 

Původní uspořádání funkcí na webu Ybug 

Původní uspořádání funkcí na webu Ybug 

 

Největším problémem, který z analýzy vyplynul, byla nepřehlednost webu. Zaměřili jsme se proto hlavně na textové a vizuální úpravy, které uživatelům usnadní orientaci na webu a pochopení nástroje. 

 

 

3. Tvorba wireframu 

Po dokončení analýzy jsme vytvořili drátový model (wireframe) v programu Adobe XD. Zaměřili jsme se na přehlednost a jednoduchost nového uspořádání. Hotový wireframe jsme poslali klientovi, abychom mohli doladit detaily a případné nesrovnalosti, a mohli se tak pustit do realizace redesignu.

 

návrh wireframu pro Ybug Návrh wireframu pro Ybug 

 

Největší výzvou bylo navrhnout rozložení všech funkcí, které Ybug nabízí – je jich totiž 12, přičemž každá potřebuje svou vlastní textaci. Funkce jsme proto rozdělili do pěti kategorií, díky čemuž je snazší se v nich zorientovat.  

 

Rozdělení funkcí ve wireframu 

Rozdělení funkcí ve wireframu 

 

 

4. Textace v angličtině 

Schválený wireframe jsme otextovali.  

  • Provedli jsme analýzu klíčových slov.  
  • Dohledali jsme si výrazy běžné pro dané odvětví, aby byl text blízký cílové skupině
  • Určili jsme tón komunikace
  • Web jsme otextovali tak, aby byl zajímavý pro cílovou skupinu, vyzdvihoval výhody nástroje oproti konkurenci a zároveň získával vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání. 

 

Nové rozdělení funkcí do kategorií  Nové rozdělení funkcí do kategorií  

 

Klient byl z nového webu nadšený 

Klient byl s výstupem nadmíru spokojený. Dokonce tak, že se rozhodl rozšířit spolupráci. V současné době pro něj tedy píšeme také články na blog a připravujeme strategii marketingu na sociálních sítích.  

 

Kolik to všechno stálo? 

Za redesign a textaci webu zaplatil Ybug 59 000 Kč

 

redesign webu Ybug

Redesign webu Ybug

Na redesign webu není nikdy pozdě 

Vizuálně atraktivní web, správné použití barev a textace dokážou několikanásobně zvýšit zájem potenciálních zákazníků. Nebojte se nám napsat, rádi s vámi prokonzultujeme a následně zrealizujeme redesign vašeho webu.  

Proč zrovna my? Rozumíme nejen tvorbě webů, ale také marketingu a celkovému fungování byznysu. Díky tomu tvoříme weby, které pomáhají růstu podnikání. Neváhejte se nám ozvat, úvodní konzultace je zdarma.  

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy