Život v myTimi  |  Přečteno 1802 x
6. 12. 2022

„Je tu hodně ambiciózních lidí, ale nejsme soupeři, jsme tým,“ říká Viky a Jana. Zjistěte, co se děje za oponou v myTimi

Viky a Jana jsou součástí myTimi téměř 2 roky. V rozhovoru prozradí, jaké byly jejich začátky a co mají na starosti dnes. Dozvíte se, jak vypadají naše teambuildingy, jak vznikly firemní hodnoty a proč jsme se přestěhovali z Holešovic na Palmovku. 

banner

1. Jak dlouho jste součástí týmu timíků a čemu se věnujete? 

Jana: V prosinci to budou 2 roky, co jsem v myTimi. Věnuju se všemu, co dělá naše oddělení – to znamená sales, zákaznická podpora, virtuální asistence a k tomu mám na starosti back office. Moje pozice je Knowledge a Office Manager. 

Viky: Já oslavím v lednu 2 roky ve firmě. Původně jsem nastupovala na stejnou pozici jako Jana. Věnovala jsem se všem aktivitám v oblasti obchodu, zákaznické podpory a virtuální asistence. Od srpna jsem ale na pozici QA pro sales – zajišťuju kvalitu obchodu. Zároveň se věnuju zaškolování nováčků. 

 

2. Jak vzniklo šest firemních hodnot, kterými se myTimi dnes řídí? 

Firemní hodnoty myTimi: 

  1. Vzájemný respekt za všech okolností. 
  2. Proaktivita interně i vůči zákazníkům. 
  3. Pracujeme podle nejlepšího vědomí a svědomí. 
  4. Nebojíme se dělat chyby, protože se díky nim učíme.
  5. Loajalita – vůči kolegům, firmě, nadřízeným i zákazníkům. 
  6. Pracujeme jen na projektech, které nám dávají smysl. 

 

Jana: Za tu dobu, co tu s Viky jsme, přibyly asi jen dvě firemní hodnoty. 

Viky: Byly to hodnoty týkající se loajality a to, že pracujeme pouze na projektech, které nám dávají smysl. Obě vznikly na základě nějaké zkušenosti, ze které jsme se poučili.  

 

3. Jedna z hodnot říká, že myTimi pracuje pouze na projektech, které mu dávají smysl. Bylo to na začátku jinak, nebo myTimi nikdy nemělo klienta, kterému bychom nevěřili? 

Viky: Pár takových klientů bylo, právě díky těm zkušenostem hodnota vznikla. Každá zkušenost je dobrá, změnili jsme díky tomu způsob spolupráce, u některých klientů například upřednostňujeme leady před cold callingem. Začali jsme dávat velký důraz na to, zda klientův produkt či služba funguje, a jestli jsou naše služby pro klienta vhodné. 

 

4. Jak často se timíci schází? 

Jana: Scházíme se přibližně třikrát za měsíc. Jednou na holky meetingu, po kterém následuje teambuilding. Pak se jednou měsíčně koná marketingová snídaně.  

 

5. Jak probíhá teambuilding, marketingová snídaně a holky meeting? Jaký je mezi nimi rozdíl? 

Jana: Na holky meetingu se řeší měsíční výsledky celé firmy. Každý zároveň sdílí, co se mu za uplynulý měsíc povedlo. Probíráme nějaké novinky a interní záležitosti, které je potřeba rozebrat se všemi. Po meetingu následuje teambuilding. Každý měsíc se snažíme vymyslet něco jiného, chodíme třeba na bowling, laser game, občas zůstaneme v kanceláři a děláme si vlastní kvízy. V zimě jdeme na společnou večeři, v létě zase do parku na grilovačku. 

Viky: Holky meeting a teambuilding je víc zaměřený na to, co se děje uvnitř firmy. Marketingová snídaně je hlavně o novinkách a aktualitách ze světa marketingu, kde máme možnost si doplnit své znalosti. Funguje to tak, že jeden člověk vždy připraví snídani pro všechny a k tomu krátce odprezentuje nějakou zajímavost ze světa marketingu. 

 

6. Nově vznikl ve firmě tzv. proces ownership, kdy má každý možnost zlepšit cokoliv ve firmě a dostat za to odměnu. Jana a Viky byly první, kdo si vzal na starost buddy systém a office management – o co jde? 

Jana: První proces ownership vznikl u office managementu, a to proto, že v minulosti se o back office starali lidi, kteří měli zrovna prostor. To dlouhodobě nefungovalo, takže se rozhodlo, že se to zadá někomu, kdo na to bude mít každý měsíc vyhrazené určité hodiny. Zároveň jsme zlepšili i celkový systém, aby probíhalo všechno, co má. V rámci toho řeším nákupy, vybavení kanceláří a podobně. 

Viky: Já jsem si vzala na starost buddy systém. Cílem je pomoct nováčkovi adaptovat se ve firmě a víc se začlenit do administrativních procesů i do týmu. Dozví se, jak to tady funguje, kam chodíme na oběd, jaká je struktura firmy a podobně. Nejčastější otázka od nováčků je, jestli můžou tykat Honzovi. To může být třeba věc, na kterou se bojí zeptat svého nadřízeného, takže jsem tu pro ně já. 

 

7. Jak dlouho budete mít zaškolování a office management na starosti a jak se to vyhodnocuje? 

Jana: Office management vyhodnocuju s Michalem a vždy sledujeme, zda se splnilo všechno, co se splnit mělo. Procházím úkoly, které se udělaly a které jsou stále v řešení. 

Viky: U buddy systému sledujeme spokojenost nováčků, případně fluktuaci. Hodnotí se i to, jak rychle se člověk adaptuje a jaké má výsledky v prvních měsících. Moje práce se odvíjí od toho, do jakého oddělení nováček nastoupí. Pokud do marketingu, tak se mu věnuju opravdu jen první den, zatímco u nás v salesu je to intenzivně celý první týden. Pak mu ještě hodně pomáhám v průběhu prvního měsíce. 

 

8. Nedávno se myTimi přestěhovalo na novou adresu. Kam a co bylo tím hlavním důvodem? 

Jana: Přestěhovali jsme se na Palmovku do DOCK in One. Hlavním důvodem bylo to, že se chtěl Honza přestěhovat do lepších kanceláří, hezčího prostředí a na nové místo. Taky jsme chtěli zvětšit prostory, protože jsme se rozrostli a v předchozím kancelářích už nebylo tolik prostoru pro všechny. 

 

9. Jak stěhování probíhalo?  

Jana: Počítali jsme s různými situacemi, které by mohly nastat, co by se mohlo pokazit a podobně, ale všechno bylo úplně super. Stihli jsme to asi za 8–9 hodin. Začali jsme v sobotu v osm ráno a v pět hodin odpoledne jsme odcházeli. Nejen že jsme všechno přestěhovali, ale i připravili jednotlivé kanceláře na pondělí, aby mohli všichni pracovat. 

Viky: Řekla bych, že stěhování byl i takový menší teambuilding pro ty, kteří se ho zúčastnili. Byl to společný celodenní zážitek. 

 

10. Líbí se vám nové kanceláře, jsou lepší? Máte možnost si je nějak vyzdobit? 

Jana: Líbí. Máme tady krásný výhled a je tady hodně světla oproti starým kancelářím. Když se teď zpětně zamyslím, tak tam byla fakt tma. Už i zdobíme, každá místnost bude mít svůj polep, protože tu jsou skleněné příčky. Pak máme možnost nalepit si i nějaké obrázky na zeď a můžeme si sem dát jakýkoliv nábytek. 

Viky: Je to super. Toho světla je až tak moc, že Jana občas zavírá žaluzie, i když by nemusela. Máme tady dost rostlin, které ten prostor taky zpříjemní. 

 

11. V předchozích kancelářích bylo myTimi rozdělené na dvě patra. Jaká je to změna být všichni na jednom místě? 

Jana: Říkala jsem si, jak se sžijeme, jestli si nebudeme lézt na nervy ty první týdny. Ale přijde mi to lepší. Celá komunikace je mnohem rychlejší, když nemusíš psát na Slacku, ale jenom klepneš na dveře o místnost vedle. 

 

12. Co vás na vaší práci nejvíc baví? 

Viky: Práce s lidmi. Myslím si, že máme opravdu skvělý tým. Všichni jsou tu ambiciózní, ale nejsme soupeři, naopak fungujeme jako tým. Nejvíce mě baví administrativní úkoly – například, když mám plný Excel informací a musím to uspořádat tak, aby to dávalo smysl. Zkouším různé vzorce a podobně.  

Jana: Souhlasím. Ještě mě baví, že máme v našem oddělení více služeb, takže si můžu rozdělit činnosti tak, abych nedělala stále to samé. Pak oceňuji, že se tu bere zřetel na zpětnou vazbu. Když řeknu, že mi něco nevyhovuje, tak se mně nadřízení snaží vyjít vstříc, aby se mi pracovalo co nejlíp. Z úkolů, které řeším, mě v poslední době začal bavit sales. 

 

13. Chystá se v následujících měsících v myTimi nějaká nová služba? Ovlivní to vaši práci? 

Viky: Chystá se PR a Mystery shopping. S PR se teď začíná, zatím s touto službou nepřišlo do styku tolik timíků, protože je to ještě na začátku. Ale časem do toho bude zapojeno určitě víc lidí, já osobně ne. Mystery shopping mě možná zasáhne dost, protože budu mít tu službu zřejmě na starosti.  

Jana: Já zatím nevím, uvidím, jak mě to ovlivní. 

 

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy