S čím jsme našim zákazníkům pomohli:
Svatebniatlas.cz - Nejlepší cesta, jak najít svatební místo pro obřad nebo hostinu
Se svatebním portálem SvatebniAtlas.cz, který v současnosti spravuje zhruba 450 míst vhodných pro konání svateb, spolupracujeme dlouhodobě. Pomáháme s rozšířením o co nejvíce dalších míst pro svatební hostiny.
- SvatebníAtlas.cz nabízí dvě verze profilů (placený a neplacený). Naším druhým cílem je tak zaujmout a přimět zákazníky přejít z profilu zdarma do placené verze.
- Vytvořili jsme vlastní callscript, perfektně si nastudovali veškeré argumenty a pozadí celého projektu. Dokážeme tak zodpovědět všechny otázky.
- Telefonicky komunikujeme s místy, která o SvatebníAtlas.cz ví, ale také voláme na nově vyhledaná místa, které o svatebním portálu nikdy neslyšeli.
- Vytvořili jsme landing page pro nové zájemce.
- S klienty společnosti SvatebníAtlas.cz vedeme základní e-mailovou komunikaci a při zvýšeném zájmu předáme kontakt klientovi. Ten už převezme celkové nastavení profilu a fakturaci.
- Průměrně voláním a rozesíláním e-mailů strávíme 15 hodin měsíčně.
- SvatebníAtlas.cz s námi šetří svůj čas. Navíc si je dobře vědom skutečnosti, že volání není úplně pro každého a proto tuto činnost svěřil nám.
Cena takové služby vyjde na 5 000 Kč měsíčně
Quitec - Technologie čerpacích stanic
Pro Quitec jsme obvolávali starší databázi všech klientů, se kterými se za více než 20 let podnikání společnost setkala.
- Naším společným cílem bylo zjistit současnou situaci všech v minulosti spolupracujících čerpacích stanic. Objevili jsme již neexistující stanice, s těmi fungujícími jsme se snažili obnovit spolupráci.
- Spousta zákazníků byla v minulosti se službami společnosti Quitec spokojena, tudíž se nám povedlo za první 2 týdny domluvit 15 schůzek. Na jejich základě byla provedena revize čerpacích stanic, potřebný servis zařízení i nahrazení přístrojů lepšími technologiemi.
- Při obvolávání jsme nabídli množství zcela nových produktů.
- Povedlo se nám zajistit obnovení spolupráce a navýšení tržeb pro firmu Quitec.
Počáteční obvolání nám zabralo 15 hodin při ceně 7 000 Kč
Proč outsourcovat obchodní aktivity?
Outsourcing obchodních aktivit obvykle ulehčí podnikatelům mnohé. Jak je to možné?
- Zbaví se často nenáviděné aktivity, která jim, na rozdíl od předchozích snah, přináší výsledky.
- Obvykle domlouváme několik schůzek týdně a podaří se nám tak navýšit obrat z obchodu až o 30%.
Co nejčastěji děláme?
- Nastavení obchodní strategie.
- Tvorba databází.
- Tvorba callscriptu.
- Vyhledávání kontaktů.
- Navolávání hovorů ohledně zájmů, tedy získávání tzv. studených kontaktů.
- Domlouvání schůzek a skypecalls.
Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.
- Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.
- Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
- Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.
- V případě tvorby strategie a marketingu jsou v průběhu nutná další setkání se zákazníkem a společná příprava. Marketing je totiž více interaktivní než ostatní oblasti.
- Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.
- Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.
Jak to vypadá v praxi?
V první fázi pomáháme podnikatelům a firmám nastavit obchodní strategie. Pokud to není potřeba, rovnou se ujímáme rozšíření jejich produktu či služby mezi co největší množství potenciálních zákazníků.
Docílíme toho oslovováním a získáváním zcela nových zákazníků. Pro podnikatele a firmy vytvoříme databázi na míru. Mají tak k dispozici aktuální seznam firem podnikajících v daném oboru.
Vytváříme uživatelsky přívětivé databáze a přehledné tabulky. Podnikatelé a firmy v nich najdou nejen obecné kontaktní údaje, ale také kontakty na management firem. Hledáme e-maily, telefony, LinkedIn či FB profily. Chceme, aby následné oslovení, volání a domlouvání schůzek bylo co nejvice efektivní. Obecně se nám podaří nalézt 15-20 kontaktů za hodinu.