Případové studie  |  Přečteno 3355 x
13. 8. 2019

Pomoc v oblasti prodeje

S čím jsme našim zákazníkům pomohli:

Svatebniatlas.cz - Nejlepší cesta, jak najít svatební místo pro obřad nebo hostinu

Se svatebním portálem SvatebniAtlas.cz, který v současnosti spravuje zhruba 450 míst vhodných pro konání svateb, spolupracujeme dlouhodobě. Pomáháme s rozšířením o co nejvíce dalších míst pro svatební hostiny.

  • SvatebníAtlas.cz nabízí dvě verze profilů (placený a neplacený). Naším druhým cílem je tak zaujmout a přimět zákazníky přejít z profilu zdarma do placené verze. 
  • Vytvořili jsme vlastní callscript, perfektně si nastudovali veškeré argumenty a pozadí celého projektu. Dokážeme tak zodpovědět všechny otázky. 
  • Telefonicky komunikujeme s místy, která o SvatebníAtlas.cz ví, ale také voláme na nově vyhledaná místa, které o svatebním portálu nikdy neslyšeli.
  • Vytvořili jsme landing page pro nové zájemce. 
  • S klienty společnosti SvatebníAtlas.cz vedeme základní e-mailovou komunikaci a při zvýšeném zájmu předáme kontakt klientovi. Ten už převezme celkové nastavení profilu a fakturaci.
  • Průměrně voláním a rozesíláním e-mailů strávíme 15 hodin měsíčně.
  • SvatebníAtlas.cz s námi šetří svůj čas. Navíc si je dobře vědom skutečnosti, že volání není úplně pro každého a proto tuto činnost svěřil nám.

Cena takové služby vyjde na 5 000 Kč měsíčně
 

Quitec - Technologie čerpacích stanic

Pro Quitec jsme obvolávali starší databázi všech klientů, se kterými se za více než 20 let podnikání společnost setkala.

  • Naším společným cílem bylo zjistit současnou situaci všech v minulosti spolupracujících čerpacích stanic. Objevili jsme již neexistující stanice, s těmi fungujícími jsme se snažili obnovit spolupráci. 
  • Spousta zákazníků byla v minulosti se službami společnosti Quitec spokojena, tudíž se nám povedlo za první 2 týdny domluvit 15 schůzek. Na jejich základě byla provedena revize čerpacích stanic, potřebný servis zařízení i nahrazení přístrojů lepšími technologiemi. 
  • Při obvolávání jsme nabídli množství zcela nových produktů. 
  • Povedlo se nám zajistit obnovení spolupráce a navýšení tržeb pro firmu Quitec. 

Počáteční obvolání nám zabralo 15 hodin při ceně 7 000 Kč     
 

Proč outsourcovat obchodní aktivity?

Outsourcing obchodních aktivit obvykle ulehčí podnikatelům mnohé. Jak je to možné?

  • Zbaví se často nenáviděné aktivity, která jim, na rozdíl od předchozích snah, přináší výsledky. 
  • Obvykle domlouváme několik schůzek týdně a podaří se nám tak navýšit obrat z obchodu až o 30%.

 

Co nejčastěji děláme?

  • Nastavení obchodní strategie.
  • Tvorba databází.
  • Tvorba callscriptu.
  • Vyhledávání kontaktů.
  • Navolávání hovorů ohledně zájmů, tedy získávání tzv. studených kontaktů.
  • Domlouvání schůzek a skypecalls.

 

Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.

  1. Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.    
  2. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
  3. Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.    
  4. V případě tvorby strategie a marketingu jsou v průběhu nutná další setkání se zákazníkem a společná příprava. Marketing je totiž více interaktivní než ostatní oblasti.
  5. Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.    
  6. Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.

 

Jak to vypadá v praxi?

V první fázi pomáháme podnikatelům a firmám nastavit obchodní strategie. Pokud to není potřeba, rovnou se ujímáme rozšíření jejich produktu či služby mezi co největší množství potenciálních zákazníků.

Docílíme toho oslovováním a získáváním zcela nových zákazníků. Pro podnikatele a firmy vytvoříme databázi na míru. Mají tak k dispozici aktuální seznam firem podnikajících v daném oboru. 

Vytváříme uživatelsky přívětivé databáze a přehledné tabulky. Podnikatelé a firmy v nich najdou nejen obecné kontaktní údaje, ale také kontakty na management firem. Hledáme e-maily, telefony, LinkedIn či FB profily. Chceme, aby následné oslovení, volání a domlouvání schůzek bylo co nejvice efektivní. Obecně se nám podaří nalézt 15-20 kontaktů za hodinu. 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy