S čím chtěl Algotech pomoct?
Společnost Algotech potřebovala zvýšit organickou návštěvnost na webu alespoň o 20 %, a tím navýšit i množství leadů. Optimalizace webu pro vyhledávače pro firmu nebyla prioritou a linkbuildingu se věnovala nárazově.
Jak jsme postupovali?
Pro firmu Algotech jsme na podzim roku 2020 navrhli novou SEO strategii, která měla jasný postup:
- Získat 3–4 odkazy měsíčně z kvalitních webů.
- Distribuovat obsah na weby s tématy IT, průmyslu, technologií a podnikání.
- Přidat každý týden optimalizovaný článek na blog, který bude obsahem reagovat na aktuální trendy v oblastech služeb, které Algotech nabízí.
Vypracovali analýzu klíčových slov pro hlavní oblasti Algotechu jako je Cloud, CRM, ServiceDesk a GDPR a sestavili jsme harmonogram blogu, který obsahoval témata na 6 měsíců dopředu.
Vytipovali jsme weby pro distribuci obsahu a získávání odkazů. Podařilo se nám vytvářet kvalitní obsah, který se líbil vyhledávačům i cílové skupině. Články procházely podrobným schvalováním na straně klienta, abychom udrželi odbornou a faktickou správnost.
Jaké byly výsledky po prvním roce spolupráce?
- Organické návštěvy – meziroční růst o 33 %
- Konverze (leady) – meziroční růst o 11 %
- Konverzní poměr – meziroční pokles o 18 %
Podařilo se nám splnit cíl návštěvnosti, ale klesl konverzní poměr – což je sice běžný jev při rozšíření záběru obsahu a růstu pozic klíčových slov, ale pro další rok spolupráce jsme cíle přenastavili, abychom tento nedostatek napravili.
Druhý rok jsme zvýšili konverzní poměr o 47 %
V druhém roce spolupráce bylo naším cílem
- udržet dosaženou měsíční návštěvnost
- a vrátit se na původní konverzní poměr.
Identifikovali jsme, jaká témata a klíčová slova jsou v konverzní cestě zákazníka blíže nákupu, abychom se na ně zobrazili v horní polovině první stránky ve výsledcích vyhledávání. Zanalyzovali jsme meta popisky stránek, které jsou na první stránce ve vyhledávání, abychom zvýšili míru prokliku. K blogovým článkům, které přímo zmiňují služby Algotechu, jsme přidali CTA tlačítka pro snazší navigaci na poptávkový formulář.
Jakých výsledků jsme dosáhli v druhém roce spolupráce?
- Organické návštěvy – meziroční růst o 2 %
- Konverze (leady) – meziroční růst o 40 %
- Konverzní poměr – meziroční růst o 47 %
Podařilo se nám splnit všechny cíle – u konverzního poměru jsme dokonce převýšili původní cílovou hodnotu o 21 %.
Jak naše spolupráce pokračuje?
Se společností Algotech i nadále spolupracujeme. Provedli jsme konkurenční off-page analýzu a analýzu obsahu, abychom mohli i nadále vytvářet kvalitní obsah a získávat odkazy lépe než konkurence. Během následujícího roku budeme dělat redesign webu. Naším cílem bude předělat web s co nejmenším negativním dopadem na doposud vybudované SEO.
Jak naši spolupráci hodnotí Algotech?
„Spolupráce s myTimi se nám vyplácí zejména protože se dostáváme k nepoměrně většímu počtu potencionálních zákazníků, kterým mohou naše služby pomáhat v jejich podnikání a práci. Proto se společná práce vyplácí všem. S budováním digitální přítomnosti a dohledatelnosti jsme bojovali dlouhá léta a díky analýze a nastavené strategii jsme se opravdu dostali daleko. Pořád je co zlepšovat a věříme, že kolegové z myTimi nám pomůžou dohledatelnost našich služeb ještě zlepšovat.“
– František Zeman, generální ředitel Algotechu
Zvýšíme konverze a návštěvnost webu i vám
Pomocí SEO dokážeme zvýšit organickou návštěvnost na vašem webu a s ní i konverzní poměr. Zanalyzujeme váš web, najdeme ty správná klíčová slova a napíšeme články, které se budou líbit vyhledávačům i zákazníkům. Získejte první příčky ve výsledcích vyhledávání. Ozvěte se pro nezávaznou nabídku.