S čím potřebovali v Copy General pomoct?
Společnost Copy General dříve prezentovala služby divize PLAN (velkoformátový tisk, digitalizace, skenování a servis těchto strojů) na webech tech.copygeneral.cz a planroom.cz. Rozhodli jsme se proto vytvořit přehledný a funkční web prezentující hlavní služby této divize tak, aby bylo na první pohled viditelné, že spadá pod skupinu Copy General.
Cílem bylo sloučit obsah z různých domén a subdomén týkajících se divize PLAN na jedno místo. Současně jsme se chtěli zaměřit také na budování organické návštěvnosti, mezi hlavní cíle jsme tak zařadili:
- Počet leadů – 2 až 6 měsíčně
- Návštěvnost – 600 měsíčně
- Konverzní poměr – 1 %
Jak jsme postupovali?
Po vytvoření nových webových stránek divize PLAN, o nichž si můžete přečíst více v této případové studii, jsme se zaměřili na SEO aktivity. Provedli jsme SEO analýzu, abychom mohli následně pokračovat ve vylepšení organického výkonu a návštěvnosti nového webu.
Po vytvoření samostatného webu pro divizi PLAN jsme měli v plánu tvořit pravidelně blogový obsah a linkbuidlingové články. Chtěli jsme tak zvýšit věrohodnost a relevanci stránek u Googlu. Díky optimalizaci pro vyhledávače (SEO) dosáhneme také vyššího umístění ve výsledcích vyhledávání a přivedeme nové návštěvníky.
Připravili jsme proto SEO strategii a stanovili v ní tyto hlavní kroky:
- Tvorba 2 blogových článků měsíčně na téma novinky v technologiích či produktech, účasti na eventech, navázaná partnerství, rady a ukázky řešení problémů cílové skupiny, rozhovory s odborníky a případové studie.
- Pomocí linkbuildingových článků získávat 2 zpětné odkazy měsíčně na podporu e-shopu a prioritních služeb. Naši copywriteři ve spolupráci se SEO specialistou tak napíšou články s relevantním obsahem, klíčovými slovy a zpětnými odkazy.
Tvorbě obsahu jsme se začali věnovat hned po spuštění webu. Současně v rámci Copy General sledujeme také brandové zmínky na internetu. Tyto zdroje pak následně oslovujeme s cílem získat zpětné odkazy.
Jaké jsou výsledky naší spolupráce za rok 2023?
Za rok 2023 jsme dosáhli těchto výsledků:
- Průměrný počet leadů – 2,4 měsíčně
- Průměrná návštěvnost – 125 měsíčně
- Konverzní poměr – 1,92 %
Podařilo se nám dosáhnout stanovených cílů počtu leadů a konverzního poměru. Nicméně organickou návštěvnost se nám podařilo získat 125 návštěv měsíčně místo stanoveného cíle 600. Na základě toho jsme se rozhodli upravit SEO strategii.
Jak jsme upravili SEO strategii?
SEO strategii jsme přepracovali tak, abychom navýšili počet návštěv s co nejmenším negativním dopadem na konverzní poměr. Vzhledem k tomu, že většina návštěv směřuje na produktové stránky, zaměříme se na posílení těchto stránek pomocí linkbuildingu a snížení počtu blogových článků za měsíc.
Naše původní kroky jsme se proto rozhodli upravit následovně:
- Blogové články – tvorba pouze 1 blogového článku měsíčně místo 2
- Linkbuilding – místo 2 odkazů získávat 4 odkazy měsíčně na podporu landing pages produktů a služeb.
Věříme, že tato úprava povede ke splnění stanovených cílů. Vývoj budeme sledovat a pravidelně vyhodnocovat každý kvartál.
Jak naši spolupráci hodnotí Copy General?
„Rozhodnutí umístit služby divize PLAN na nový web se ukázalo jako skvělý tah. I když se nepodařilo splnit všechny naplánované cíle, máme radost z vyššího konverzního poměru. Zároveň jsme přesvědčení, že nám myTimi v nejbližší době pomůže přilákat více návštěvníků.“
– Copy General, divize PLAN