Snowfeet* je rodinná firma z Valašského Meziříčí, která představuje budoucnost sjezdových sportů. Zaměřuje se na vývoj a výrobu kratších a agilnějších lyží a souvisejících produktů. Mezi hlavní produkty patří Snowfeet, Skiskates, Snowblades a inovace jako Assled. Firma usiluje o to, aby se její zákazníci cítili na svahu přirozeněji a dobře se bavili.
S čím potřeboval klient pomoct
Ve Snowfeet* se potýkali s výzvami v oblasti zákaznického servisu, komunikace, reklamací a potřebovali efektivněji řídit svůj čas a zdroje. Bylo nutné najít flexibilní řešení, které by zachovalo osobní přístup k zákazníkům a současně optimalizovalo náklady a procesy. Společnost také hledala způsoby, jak rozšířit svůj dosah na nové trhy. V této situaci se s důvěrou obrátili na nás.
Jaké bylo naše řešení a jak jsme postupovali
V prosinci 2022 jsme kompletně převzali zákaznický servis od týmu Snowfeet* a za velmi krátkou dobu jsme nastavili e-mailovou komunikaci tak, aby byla efektivní směrem k zákazníkům a výdělečná pro naše partnery. Naše intervence přinesla pozitivní změny v několika klíčových oblastech. Podařilo se nám nejen zlepšit zákaznický servis, ale také dosáhnout úspor a zvýšit spokojenost zákazníků. Detailněji lze tuto transformaci popsat následovně:
1) Přátelská a výdělečná komunikace: Zavedli jsme přátelský, ale stále profesionální styl komunikace, abychom posílili vztahy se zákazníky. Díky tomuto přístupu jsme zvýšili šance na opakovaný nákup a doporučení.
2) Větší výdělek: Zákazníci se v krátkodobém horizontu vrací v 6 % případů, v dlouhodobém až ve 30 % případů.
3) Optimalizace procesu reklamací: Zavedli jsme strategii, jak zákazníka spolehlivě přesvědčit k nákupu – často totiž bývá výhodnější nenásilně přesvědčit klienta, že produkt může využít i jiným způsobem, než původně myslel – přeprodat, darovat nebo třeba jen vyzkoušet znovu v příští sezóně. K tomu napomáhá i nabídka částečného vrácení peněz nebo sleva na další produkt. Tímto přístupem jsme ušetřili náklady na vrácení zboží v 83 % případů.
4) Rychlé odpovědi a efektivní řešení: Abychom mohli rychle a efektivně reagovat na požadavky a zajišťovali vysokou kvalitu služeb, implementovali jsme systém, který nám umožňuje okamžitě odpovídat. Navíc pečlivě sledujeme veškerou komunikaci se zákazníkem, abychom zajistili jeho spokojenost a pochopili jeho potřeby.
5) Flexibilní partnerství: Zajišťujeme pro Snowfeet* flexibilní služby, které se přizpůsobují různým ročním obdobím a potřebám klienta.
Počet žádostí o vrácení | Potenciální náklad na vyřešení žádostí | Náklad na vyřešení s myTimi | Částka ušetřená myTimi | |
Týdně |
10 |
62 675 Kč | 31 295 Kč | 31 380 Kč |
Měsíčně |
40 |
250 703 Kč | 125 178 Kč | 125 525 Kč |
Ročně |
480 |
3 008 436 Kč | 1 502 136 Kč | 1 506 300 Kč |
Jak myTimi pomáhá Snowfeet * řešit sezónní výzvy
Partner, jako je Snowfeet*, má různé potřeby v různých ročních obdobích. Zatímco na vrcholu sezóny (období od konce listopadu do začátku března) má práce nad hlavu, na jaře a v létě není zákaznická podpora zdaleka tak vytížená.
Při spolupráci s myTimi stačí projít počátečním zaučením pracovníků, kteří již mají se zákaznickou podporou bohaté zkušenosti. Jaké jsou pak náklady?
Cena za zpracovaný požadavek při objemu práce | Zaměstnanec | myTimi |
2 hodiny/den |
220 Kč |
55 Kč |
4 hodiny/den | 110 Kč | 55 Kč |
6 hodin/den | 82,5 Kč | 55 Kč |
8 hodin/den | 55 Kč | 55 Kč |
Čas | Náklad zaměstnanec | Náklad myTimi |
Týden |
8 750 Kč |
5 000 Kč |
Měsíc |
35 000 Kč |
20 000 Kč |
Co si o našich službách myslí klient?
„V dnešním rychle se měnícím světě sjezdových sportů je potřeba, abychom byli nejen inovativní, ale také rychlí a efektivní ve všem, co děláme. S myTimi jsme našli partnera, který přesně rozumí našim potřebám a náročnému trhu, na kterém působíme. Nejenže nám pomohli nastavit zákaznický servis, ale také nám nabídli flexibilní řešení, která šetří náklady a zároveň zvyšují náš prodej.“