Zákaznický servis  |  Zákaznický servis  |  Přečteno 44 x

Snowfeet* dosáhlo 30% návratnosti zákazníků a 83% úspory nákladů díky spolupráci s myTimi

Snowfeet* spolu s myTimi transformovalo zákaznický servis. Výsledkem je 30% návratnost zákazníků a vysoká 83% úspora nákladů.
banner

Snowfeet* je rodinná firma z Valašského Meziříčí, která představuje budoucnost sjezdových sportů. Zaměřuje se na vývoj a výrobu kratších a agilnějších lyží a souvisejících produktů. Mezi hlavní produkty patří Snowfeet, Skiskates, Snowblades a inovace jako Assled. Firma usiluje o to, aby se její zákazníci cítili na svahu přirozeněji a dobře se bavili.

 

S čím potřeboval klient pomoct

Ve Snowfeet* se potýkali s výzvami v oblasti zákaznického servisu, komunikace, reklamací a potřebovali efektivněji řídit svůj čas a zdroje. Bylo nutné najít flexibilní řešení, které by zachovalo osobní přístup k zákazníkům a současně optimalizovalo náklady a procesy. Společnost také hledala způsoby, jak rozšířit svůj dosah na nové trhy. V této situaci se s důvěrou obrátili na nás.

 

Jaké bylo naše řešení a jak jsme postupovali

V prosinci 2022 jsme kompletně převzali zákaznický servis od týmu Snowfeet* a za velmi krátkou dobu jsme nastavili e-mailovou komunikaci tak, aby byla efektivní směrem k zákazníkům a výdělečná pro naše partnery. Naše intervence přinesla pozitivní změny v několika klíčových oblastech. Podařilo se nám nejen zlepšit zákaznický servis, ale také dosáhnout úspor a zvýšit spokojenost zákazníků. Detailněji lze tuto transformaci popsat následovně:

1) Přátelská a výdělečná komunikace: Zavedli jsme přátelský, ale stále profesionální styl komunikace, abychom posílili vztahy se zákazníky. Díky tomuto přístupu jsme zvýšili šance na opakovaný nákup a doporučení.

2) Větší výdělek: Zákazníci se v krátkodobém horizontu vrací v 6 % případů, v dlouhodobém až ve 30 % případů.

3) Optimalizace procesu reklamací: Zavedli jsme strategii, jak zákazníka spolehlivě přesvědčit k nákupu – často totiž bývá výhodnější nenásilně přesvědčit klienta, že produkt může využít i jiným způsobem, než původně myslel – přeprodat, darovat nebo třeba jen vyzkoušet znovu v příští sezóně. K tomu napomáhá i nabídka částečného vrácení peněz nebo sleva na další produkt. Tímto přístupem jsme ušetřili náklady na vrácení zboží v 83 % případů.

4) Rychlé odpovědi a efektivní řešení: Abychom mohli rychle a efektivně reagovat na požadavky a zajišťovali vysokou kvalitu služeb, implementovali jsme systém, který nám umožňuje okamžitě odpovídat. Navíc pečlivě sledujeme veškerou komunikaci se zákazníkem, abychom zajistili jeho spokojenost a pochopili jeho potřeby.

5) Flexibilní partnerství: Zajišťujeme pro Snowfeet* flexibilní služby, které se přizpůsobují různým ročním obdobím a potřebám klienta.

  Počet žádostí o vrácení Potenciální náklad na vyřešení žádostí Náklad na vyřešení s myTimi Částka ušetřená myTimi
Týdně

10 

62 675 Kč 31 295 Kč 31 380 Kč
Měsíčně

40 

250 703 Kč 125 178 Kč 125 525 Kč
Ročně

480

3 008 436 Kč 1 502 136 Kč 1 506 300 Kč

Jak myTimi pomáhá Snowfeet * řešit sezónní výzvy

Partner, jako je Snowfeet*, má různé potřeby v různých ročních obdobích. Zatímco na vrcholu sezóny (období od konce listopadu do začátku března) má práce nad hlavu, na jaře a v létě není zákaznická podpora zdaleka tak vytížená. 

Při spolupráci s myTimi stačí projít počátečním zaučením pracovníků, kteří již mají se zákaznickou podporou bohaté zkušenosti. Jaké jsou pak náklady?

Cena za zpracovaný požadavek při objemu práce  Zaměstnanec  myTimi 

2 hodiny/den

220 Kč

55 Kč
4 hodiny/den 110 Kč 55 Kč
6 hodin/den 82,5 Kč 55 Kč
8 hodin/den 55 Kč 55 Kč

 

 

Čas  Náklad zaměstnanec Náklad myTimi 

Týden

8 750 Kč

5 000 Kč
Měsíc

35 000 Kč

20 000 Kč

 

Co si o našich službách myslí klient?

„V dnešním rychle se měnícím světě sjezdových sportů je potřeba, abychom byli nejen inovativní, ale také rychlí a efektivní ve všem, co děláme. S myTimi jsme našli partnera, který přesně rozumí našim potřebám a náročnému trhu, na kterém působíme. Nejenže nám pomohli nastavit zákaznický servis, ale také nám nabídli flexibilní řešení, která šetří náklady a zároveň zvyšují náš prodej.“

Chcete pomoci se zákaznickým servisem?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy