S čím se na nás společnost PROFI rehabilitace obrátila?
Firma PROFI rehabilitace dlouhodobě řešila problém s nevhodným vytěžováním drahého času fyzioterapeutů na drobné administrativní úkony. To se negativně promítalo nejen do samotných administrativních procesů, kde chyběla zastupitelnost, ale i do příliš dlouhých čekacích lhůt pro pacienty. V konečném důsledku problém způsoboval ušlý zisk hned dvojím způsobem.
Jaké bylo naše řešení?
Hned na začátku spolupráce jsme si jasně definovali, že je naším primárním úkolem ušetřit čas fyzioterapeutům, aby se mohli plně věnovat pacientům v ordinaci. Převzali jsme tedy hned dvě velké agendy:
• správu kalendáře a objednávání nových pacientů a
• zpracování výkazů pro zdravotní pojišťovny.
Při převzetí libovolného rozsahu administrativy navíc v myTimi garantujeme 100% zastupitelnost díky robustnosti našeho administrativního týmu. Absence jednoho či několika členů týmu tak neohrozí plynulost zpracovávání žádné agendy.
Jak probíhá naše spolupráce?
Fyzioterapeuti společnosti PROFI rehabilitace nám pravidelně zasílají žádanky pacientů s kontaktním telefonním číslem a rozpisem, jaké procedury má pacient absolvovat. Naším úkolem je zpracovávání žádanek, což obnáší:
• co nejrychleji najít vhodné termíny v kalendáři,
• kontaktovat pacienta a dohodnout s ním termín
• a poté vše zadat do aplikace pro objednávání pacientů.
Druhou částí je zpracovávání výkazů. Od klienta je dostáváme nárazově, zpravidla jednou za týden. Jedná se o souhrn všech procedur, které pacient absolvoval v posledním období a jejich zadání do aplikace propojené se zdravotními pojišťovnami. Zde evidujeme a kontrolujeme procedury, které hradí:
• zdravotní pojišťovna (např. reflexní masáže, měkké techniky a mobilizace páteře nebo elektroléčba), nebo
• pacienti sami (např. klasické masáže, rašelinové obklady).
Jaké jsou výsledky naší spolupráce?
Úspora času u fyzioterapeutů se pozitivně promítá do výrazně kratší doby objednávání pacientů. Fyzioterapeuti si nemusí vyhrazovat svůj čas na administrativu, kterou zvládneme v myTimi, a mohou se plně věnovat pacientům. Díky tomu můžeme nabídnout termíny objednání už za 3 měsíce, zatímco na začátku naší spolupráce pacienti čekali až 6 měsíců od objednání do prvního termínu. To je jednak vstřícnější vůči samotným pacientům, kteří se potýkají se zdravotními problémy, jednak se společnost PROFI rehabilitace nemusí potýkat se ztrátou klientů kvůli příliš dlouhým čekacím lhůtám.
V následujících tabulkách jsou zaznamenané obraty z ošetřených pacientů a zároveň také údaje spojené s naší činností.
Obraty za ošetření pacientů:
Počet odpracovaných hodin |
135 hodin |
Cena 1 hodiny za práci fyzioterapeuta |
1 200 Kč |
Obrat celkem |
162 000 Kč |
Cena naší administrativy:
Doba naší práce za běžný měsíc |
43 hodin |
Hodinová sazba služby |
490 Kč |
Cena našich služeb za měsíc |
21 070 Kč |
Kolik Profi rehabilitace ušetří:
Náklady za myTimi za 43 hodin |
21 070 Kč |
Ušlý zisk zákazníka za 43 hodin |
51 600 Kč |
Kolik zákazník ušetří po odečtení nákladů za myTimi |
30 530 Kč |
Kolik zákazník ušetří za rok |
366 360 Kč |
Z čísel je patrné, že po odečtení nákladů na naše služby PROFI rehabilitace ušetří 30 530 Kč měsíčně, což znamená velmi slušnou úsporu 366 000 Kč za rok.
Jak naši spolupráci hodnotí klient?
„Uvolnily se nám ruce – co víc si jako tým fyzioterapeutů můžeme přát? Snad jen pacienty, kteří doma sami cvičí (smích). Jsme rádi, že nám odpadla větší část administrativy (kterou kolegové navíc brali jako nutné zlo), a především oceňuji, že se nám i pacientům o tolik zkrátily čekací lhůty.“
– Karel Zinek, ředitel společnosti PROFI rehabilitace