I když budete tvořit kvalitní obsah a budovat síť zpětných odkazů, nic z toho nebude dávat smysl, pokud neopravíte technický stav webu, tedy technické SEO. Přes veškerou vaši snahu vás totiž bude Google ignorovat. Na co se zaměřit?
rychlost načítání stránek optimalizaci URL správné vyplnění metadat responzivitu interní prolinkování webu nastavení souborů robots.txt a sitemap.xml optimalizaci javascriptu eliminaci duplicitního obsahuNavrhneme konkrétní řešení, nebo za vás všechno rovnou opravíme a odstraníme.
Skvělé SEO se skládá ze 3 částí. Dobrý technický stav webu, kvalitní obsah a odkazový profil (seznam zpětných odkazů, které vedou na váš web) jsou podmínkou pro to, aby SEO fungovalo dobře a přivádělo poptávky.
Nejdřív ze všeho ale musíte mít perfektní web a ze zkušenosti víme, že oprava „jen“ technického SEO může výsledky zlepšit 2–3×. Pokud se tedy SEO nechcete kontinuálně věnovat, upravte aspoň technický stav, protože to je nutný základ.