1. Vstupní studie
TOTAL SERVICE: Outsourcování ICT služeb
Vytvořit zcela nový, funkční web pro TOTAL SERVICE pro nás byla výzva i zábava zároveň. TOTAL SERVICE je středně velká firma s 200 zaměstnanci a skoro miliardovým obratem. Základním cílem webu je získat více velkých, stálých zákazníků, kteří mají zájem o veškeré outsourcování ICT služeb.
Od klienta jsme dostali positioning, ve kterém jsme navrhli strategické úpravy. Zaměřili jsme se na to, jací jsou běžní klienti TOTAL SERVICE a co by měli vidět, aby webu důvěřovali a zanechali kontakt.
2. UX
Po analýze konkurence a klientů jsme se mohli pustit do tvorby drátového modelu (wireframu).
U drátového modelu jsme vycházeli z jednoduchosti a přehlednosti webu. Klademe v něm velký důraz na výkon tak, aby se co nejvíce návštěv přetavilo v konverze.
Vytvořený drátový model (wireframe) posíláme klientovi, kde jsme si vyladili pouze detaily a mohli jsme se pustit do reálné grafiky.
3. Grafika
Díky drátovému modelu (wireframu) se následná grafika tvoří jednodušeji a eliminuje se tím spousta chyb. Po schválení wireframu jsme dali dohromady barevnou paletu webu, fonty a styl fotek, které používáme napříč celým webem.
Vytvořili jsme pre-final grafický návrh homepage a poslali klientovi – odpověděl nadšeným feedbackem, že se mu web moc líbí a že se nemůže dočkat, až ho uvidí reálně na své doméně. Po téhle motivaci jsme rádi pokračovali dále.
Vytvořili jsme jednotlivé typové stránky, které jsme ladili za pomocí klienta, kladli jsme stále větší a větší důraz na výkon webu. Ve výsledku je celý web graficky provedený tak, aby z něj na první pohled bylo jasné, že potenciální klient je v dobrých rukou a že ho dělí vyplnit jeden formulář od toho, aby se nemusel starat o své ICT řešení.
4. Obsah
Abychom se zbytečně nezdržovali, díky wireframu naši copywriteři už viděli, jak bude vypadat struktura stránky, a současně s tvorbou grafiky tvořili obsah na web. Obsah i styl komunikace jsme zároveň konzultovali s klientem, abychom se vyhnuli špatnému profilování společnosti.
Obsah tvoříme vždy od hlavních stránek až po ty nejméně důležité. Navrhujeme styl psaní článků na web a dáváme skvělé tipy na blog. Ten vnímáme jako velmi důležitý nejen z pozice SEO, ale hlavně aby byl čtivý a potenciální klienty nenudil.
5. Vývoj
Po schválení finální grafiky jsme se mohli pustit do vývoje. Tady nás trochu zdržel problém s exportem grafiky, naši šikovní programátoři se tím ale nenechali zastavit a pomohli se zlepšením. Klient změny schválil.
Při vývoji jsme si dávali pozor na to, aby byly zachovány všechny url adresy starého webu tak, aby nedošlo ke ztrátě pozice ve vyhledání, a doplňujeme další features, které Google miluje, posouváme web nahoru.
Velký důraz jsme kladli na to, aby se web načítal jako blesk. Proto jsme každou stránku kontrolovali přes Google speed insight a výsledky jsou úžasné, web načítá do 2 vteřin, a vše svítí zeleně
6. Ostré spuštění
Po cca měsíci a půl od začátku spolupráce hlásíme klientovi, že můžeme web překlopit na novou verzi. Překlopení webu proběhlo bez problému. Prakticky hned po spuštění nové verze se zlepšily veškeré výsledky vyhledávání.
Největší radost máme ale z toho, že do 2 týdnů od spuštění bez koruny do marketingu web přinesl hned 2 nové leady velkých klientů. To se se starým webem nestalo poslední 2 roky.