Proč se na nás klient obrátil?
Copy General je poměrně známá značka, avšak většina lidí si ji spojuje jen s malou částí jejich služeb, a to konkrétně s tiskem. Nabídka je přitom velmi široká. Zahrnuje kromě zmíněného tisku např. prodej a pronájem tiskáren, klientskou komunikaci či konzultační činnost. Cílem tedy bylo zlepšit online prezentaci společnosti Copy General a zejména divizi CGOS. Naše řešení spočívalo ve vytvoření nových webových stránek, které by detailně popisovaly daný úsek a jeho poskytované služby samostatně.
Pečlivé začátky i náročné chvíle při realizaci
Cíl byl jasný, před námi byla samotná realizace. V prvních týdnech jsme věnovali čas a úsilí informační architektuře. Přistupovali jsme k ní s náležitou péčí i vážností, aby výsledkem bylo optimální fungování webových stránek. Následně jsme začali tvořit samotný obsah webu. Tato fáze trvala čtyři týdny, byla opravdu hodně intenzivní a musíme přiznat, že jsme se u ní docela zapotili. Potřebovali jsme totiž vytvořit mnoho technických popisů a jasně definovat výhody jednotlivých produktů. Obzvlášť v této fázi byla spolupráce s klientem velmi úzká, komunikovali jsme zejména s obchodními zástupci, protože jsme si potřebovali být jistí, že jsme všechny produkty správně pochopili a popsali je.
Tři weby pod jednou hlavičkou
Obsah byl hotový, nyní bylo potřeba dát mu tu správnou formu. Pomocí nástroje Figma jsme vytvořili grafický návrh. Jak měl web vypadat? Kromě webu pro divizi CGOS jsme vytvářeli ještě další web pro divizi PLAN (služby divize PRINT jsou na původním webu). Všechny měly fungovat jako samostatná jednotka, zároveň jsme ale chtěli, aby uživatel bez problémů poznal, že jsou všechny součástí firmy Copy General. K tomu nám posloužila etablovaná značka mateřské společnosti. Samotné programování webů probíhalo od píky a stavělo se „na zelené louce“, což byla výhoda, protože jsme díky tomu zajistili efektivní správu webu, a především technický výkon, který splňuje nejpřísnější požadavky na moderní webové stránky.
A ještě něco navíc
Současně s vývojem webu jsme vytvářeli obsahový plán, který měl podpořit organickou návštěvnost webu a dlouhodobě snižovat náklady na získání poptávky. Před spuštěním webu jsme před sebou měli ještě jeden velmi důležitý úkol – informovat vyhledávače o změnách souvisejících s webem klienta, aby nedocházelo k duplikaci obsahu a v ohrožení tak nebylo pozicování ve výsledcích vyhledávání. Naši SEO specialisté se postarali o přesměrování a úpravu v rámci Google Search Console.
Spravujeme několik webů
Jsme rádi, že spolupráce s Copy General nadále pokračuje. Na webu pečlivě sledujeme chování návštěvníků a na základě výstupů pak zapracováváme případné úpravy. Kromě této správy zajišťujeme také online aktivity. Věnujeme se široké škále činností od blogových článků, přes e-mailing až po výkonnostní marketing.