Vítejte v myTimi aneb uvítací školení s naším CEO
Představte si, že hledáte novou práci a nabídka myTimi vám padne do oka. Odepíšete na inzerát, pošlete nám svoje CV, projdete několika koly pohovoru a na konci si plácneme. Za pár týdnů nastupujete. Říkáte si – co mě asi čeká? Prvních pár týdnů se budete hlavně školit.
Každý nováček se může těšit na uvítací školení s naším CEO Honzou. Dozvíte se, kdo agenturu myTimi vlastně založil, něco málo o tom, kam jsme se za tu dobu dostali a pochopíte strukturu celé firmy. Honza vás taky zasvětí do všech našich služeb a vysvětlí, kdo jsou naši zákazníci. Představí vám našich 6 firemních hodnot:
- Vzájemný respekt za všech okolností.
- Pracujeme podle nejlepšího vědomí a svědomí.
- Nebojíme se dělat chyby.
- Pracujeme jen na projektech, které nám dávají smysl.
- Proaktivita – interně i vůči zákazníkům.
- Loajalita – vůči kolegům, firmě, nadřízeným i zákazníkům.
V neposlední řadě zjistíte, co se od vás očekává během prvních třech měsíců a taky to, kam můžete ve firmě postoupit. V myTimi totiž nepostupujeme jenom vertikálně – tzn. na vyšší pozici, ale i horizontálně. Pokud kdokoliv z našich zaměstnanců zjistí, že by ho víc než copywriting bavila například pozice projektového manažera, není to vůbec žádný problém. Musíte ale ukázat, že tu práci zvládnete.
DISC školení – abyste vždy poznali, s kým máte tu čest
DISC je asi ten nejdůležitější nástroj, který v myTimi musí znát každý zaměstnanec. Jde o typologii osobnosti, která rozlišuje čtyři základní druhy lidí a popisuje jejich vlastnosti a chování. Používáme ho proto, že je snadno pochopitelný a aplikovatelný v praxi. Jakmile s ním začnete pracovat, akvizici máte v kapse – ať už se jedná o sales, copywriting nebo výkonnostní marketing.
Trik je v tom znát svou cílovou skupinu a využít takové argumenty, které s ní budou rezonovat. Každý komunikuje různě, a pokud dokážete zákazníka odhadnout a přizpůsobit se mu, máte vyhráno.
Z čeho se DISC skládá?
V základu jde o čtyři osobnostní typy:
- Dominant – takový člověk se velmi rychle rozhoduje, je zaměřený na čísla a racionální argumenty a stačí mu jen velmi málo informací. Rád riskuje, proto často dělá ukvapené závěry a chyby. Abyste ho přesvědčili, musí chápat, co z toho bude mít. Ocení stručnost a věcnost.
- Influencing – jde o typický příklad inovátora, která rád zkouší neznámé. Je zaměřený na lidi a emoce a taky mu stačí velmi málo informací, aby se rozhodl. Rozhodně ocení nový produkt na trhu, který ještě nikdo nevyzkoušel.
- Cautious – velmi konzervativní osoba, která potřebuje opravdu velké množství dat a čas na rozmyšlenou. Je to analytický typ zaměřený na čísla, ale zároveň musí mít jistotu, že není první zákazník.
- Steady – 60 % populace má dominantní tento typ osobnosti. Jsou to konzervativní lidé, kteří potřebují ujištění. Dají na názor ostatních a nevěří firmě, která je na trhu jen pár let. Abyste je přesvědčili, budete jim muset sdělit hodně informací a dát jim pocit, že vám mohou věřit.
Jen výjimečně se stane, že by někdo 100% pasoval jen na jeden typ, každý v sobě máme procentuální zastoupení všech čtyř. Nejčastěji mají ale lidé kombinace dvou nebo tří typů.
Tímto školením si u nás v prvních měsících projde každý nováček, aby se dozvěděl, jak přímo ve svém oboru identifikovat a zaujmout cílovou skupinu.
Tip: Co jste možná nevěděli o myTimi – perličky a zajímavosti ze zákulisí.
Školení na obsah a SEO nejen pro copywritery
Každý nový člen content týmu si prochází školením na obsah a SEO, ve kterém získává ty nejdůležitější znalosti potřebné pro funkční copywriting. Součástí je úplný základ o tom, co je SEO, jak fungují vyhledávače a jakou roli vlastně hraje samotný obsah webu. Následuje doporučení, jak v textu nakládat s klíčovými slovy, nebo jak si jednoduše vytvořit vlastní analýzu klíčových slov. Nechybí ani marketingový a prodejní pohled na obsah, a i když je to školení především pro copywritery, často se ho účastní i kolegové z jiných týmu našeho marketingového oddělení.
Každý tak po tomto školení přesně ví, co všechno vyhledávače na webu hodnotí a jak vytvářet obsah, aby byl zajímavý a funkční pro uživatele i roboty. A taky umí pracovat s nástrojem Marketing Miner.
Certifikační program UX jako možnost růstu
UX program má u nás na starosti Director of Strategy a SEO specialista Milan. Jde o dobrovolný vzdělávací program, který nabízí našim zaměstnancům získat hlubší znalost v oblasti UX a tvorbě wireframů – drátěných modelů. Pokud u nás budete pracovat a budete se chtít v tomto směru posunout dál, můžete si vybrat ze základní nebo rozšířené verze programu.
V té základní absolvujete jenom úvodní školení s Milanem, kde získáte základní znalost z oblasti UX a UI. V té rozšířené verzi procházíte celým programem a na konci máte možnost dostat certifikát. Včetně úvodního školení vás ještě čeká:
- workshop,
- samostudium všech podkladů,
- teoretický test a
- praktická zkouška, během které už tvoříte wireframe.
Je to zatím jediný takto komplexní kurz, po kterém umí účastníci sami od základu tvořit wireframe.
Vzdělávání ale u nás v myTimi vnímáme jenom pozitivně, proto našim zaměstnancům zaplatíme 50 % z ceny kurzu, který si pro rozvoj svých pracovních dovedností vyberou. Interní vzdělávání je pro všechny bezplatné.
Tip: Mohlo by vás zajímat, kdo stojí za myTimi – příběhy našich zaměstnanců.
Kolegyně Verča právě skládá zkoušku z UX a wireframingu
Obchod jako řemeslo aneb školení v sales
V našem obchodním oddělení vede Petr Sedlák školení pro nováčky na téma How to sale. Cílem je, aby se noví kolegové seznámili s tímto oborem, a především se způsobem, kterým v myTimi děláme obchod. Petr je profík, který má za sebou skvělé výsledky. V rámci školení radí nejen jak nad obchodem přemýšlet, ale sdílí i konkrétní postup, jak na nepříjemný cold calling nebo kvalifikaci leadů.
Jak se vzděláváme ve virtuální asistenci a zákaznické péči?
V myTimi děláme nejenom marketing a obchod, ale staráme se firmám o jejich byznys. V rámci virtuální asistence na nás tedy firmy delegují nejrůznější úkoly a denní administrativní záležitosti. Některým e-shopům se například staráme o plynulý chod objednávek a jsme k dispozici na telefonu pro jejich klienty v rámci zákaznického servisu.
I v těchto odděleních probíhají školení, ve kterých se naši noví kolegové dozví, jak pracujeme a co je čeká. Zjistí, co je nejdůležitější během péče o zákazníky, jak zákazníka uklidnit a vyřešit jeho problém. Naučí se pracovat s většinou objednávkových systémů, jako je Shoptet, Upgates, Shopify a podobně. Dozví se, jak interně komunikujeme a spolupracujeme nebo co musí obsahovat jejich výstupy.
Tip: Přečtěte si rozhovor s Berenikou, která má na starosti tým zákaznického servisu.
Školení na dluhopisy
V neposlední řadě školíme naše zaměstnance z obchodního oddělení o dluhopisech. Jednou z našich služeb je totiž prodej emisních dluhopisů, který se nám natolik daří, že jsme se rozhodli z něj udělat samostatný projekt Bondbot. Školení vede náš Account Director Michal, který má pod svými křídly celé obchodní oddělení.
Pravidelné porady a neustálý rozvoj
Vzděláváme se a školíme se, protože trénink dělá mistra. Mimo zmíněná školení probíhají pravidelně každý měsíc týmové porady, na kterých se zaměstnanci většinou zábavnou formou vzdělávají společně. Také spolu sdílíme dokument s různými tipy na knížky, podcasty nebo kurzy a každý zaměstnanec má ve svých měsíčních KPIs úkol týkající se pracovního či osobního rozvoje. Vzdělávání je u nás zkrátka na prvním místě a je to i jedním z předpokladů v rámci povyšování. Koneckonců díky tomu jsme jednou z 50 nejrychleji rostoucích firem v Evropě.
Tip: Víte, že myTimi obsadilo 22. místo v soutěži Deloitte Fast 50? Zjistěte o tom víc.
Pojďte s námi rozvíjet podnikání našich klientů
Líbí se vám představa, kterou jsme vám vnukli na začátku článku? V myTimi máme velmi často volné židle pro nové posily, protože chceme neustále růst. Pojďte s námi pomáhat firmám se získáváním a udržováním zákazníků. Pojďte s námi růst.