Snižte míru opuštění svého webu nebo aplikace – 40 % uživatelů totiž stránku opustí, pokud se načítá déle než tři sekundy. Vsaďte na kvantitativní a kvalitativní uživatelský výzkum, kterým odhalíme možné nedostatky. Zrealizujeme uživatelské testování u vaší cílové skupiny a na základě jeho výsledků doporučíme to nejlepší řešení, díky kterému poroste výkon vašeho webu i jeho konverznost.
Zajistíme uživatelskou přívětivost vašeho webu a aplikace. Jak postupujeme?
1. Nastavíme nebo opravíme webovou analytiku.
2. Nasadíme další testovací nástroje (heatmapy, sledování uživatelského chování atd.).
3. Připravíme a realizujeme uživatelská testování na míru nebo MVP (minimum viable product).
4. Z testování či analytiky vyvodíme závěry, které vám odprezentujeme.
5. Na základě výsledků vytvoříme plán (tvorba landing page, úprava webu atd.).
6. Nový návrh kompletně implementujeme.
Doporučíme jen to, co bude dávat smysl, jak pro uživatele, tak pro vás z hlediska financí. Navrhli jsme přes 500 úspěšných webů, rozumíme byznysu i dalším oblastem jako je SEO a design. Na každém projektu pracujeme komplexně a přicházíme s úpravami, které zvyšují výkon webu i spokojenost vašich zákazníků.
Uživatelský výzkum můžete kombinovat s analýzou klíčových slov a SEO auditem. Zajistíme pro vás také grafické práce a navrhneme webdesign nebo vytvoříme obsahovou strategii, díky které oslovíte více zákazníků. Obraťte se na nás, připravíme vám nezávaznou nabídku na míru.