S čím se na nás klient obrátil?
Ebike Partners potřebovali moderní e-shop, který by podpořil jejich nově vzniklý brand a umožnil oslovit více zákazníků. Primárním požadavkem pro ně bylo to, aby se na webu dalo snadno orientovat a návštěvníci mohli jednoduše filtrovat produkty podle toho, co přesně je zajímá.
Důležité také bylo, aby šel e-shop lehce editovat a umožnil přidávání nových kategorií služeb a produktů, které v Ebike Partners plánovali zavést až v budoucnu.
Klienti také kladli důraz na to, aby z e-shopu čišela modernost a unikátnost celého konceptu.
Jaké jsme navrhli řešení?
Jako první jsme s klientem konzultovali rozsah celého webu a navržení optimální struktury. Z technického pohledu bylo největším oříškem správné napojení na externí zdroje dat přes API, protože partneři měli data o kolech a jejich parametrech v různých formátech.
Napojovali jsme se asi na 5 partnerů a bylo potřeba sjednotit data tak, aby se u všech produktů zobrazoval stejný počet parametrů. Vyvinuli jsme proto řešení přímo na míru a definovali proces pro bezproblémovou aktualizaci dat od dodavatelů kol a příslušenství.
Jaké jsou výsledky naší spolupráce?
E-shop jsme spustili v domluveném termínu (tedy za 3 měsíce) a bez překročení stanového rozpočtu. Po spuštění a nasazení prvotní propagace jsme sledovali, jak se zákazníci na webu chovají, vyhodnotili data a podle toho provedli dodatečné úpravy, aby byl web krásně průchozí a splňoval klientova očekávání.