Cesta do cloudu je díky nám novou cestou do Algotechu: až 600 poptávek ročně
- Zadání: Tvorba nového webu pouze pro cloud produkty
- Platforma: PHP
- Rok realizace: 2022
- Trvání: 5 měsíců
- Jazyk: Český, anglický
- Rozsah: Do 250 tisíc Kč
Info o klientovi
Algotech je česká společnost, která poskytuje komplexní IT služby. Nabízí obrovské spektrum IT řešení od CRM přes cloud až po vývoj softwaru na míru. Disponuje vlastním datovým centrem a je certifikovaným partnerem značek jako Oracle, Avaya, Sophos nebo ESET.
Algotech vznikl v roce 1997 pod názvem Tservis97 a začínal jako malá společnost působící v oblasti call center, telekomunikačního softwaru a hardwaru. Pro kompletní zajištění IT služeb činnost postupně rozšířili o další oblasti – ERP, cloudové služby, kyberbezpečnost, vývoj na zakázku, CRM, GDPR a ServiceDesk.
Zadání a návrh řešení
Aby nebyly webové stránky s nabídkou všech služeb Algotechu příliš hutné, obrátila se na nás firma s požadavkem vytvoření specializované microsite čistě pro cloudové služby. Vzhledem k vlastnictví datového centra jsou tyto služby pro společnost stěžejním zdrojem příjmů a je důležité, aby se v nich zákazníci snadno a rychle zorientovali.
Realizace, problémy a přístup k řešení
Díky specializované stránce by se klienti poptávající cloudové služby nemuseli probírat dalšími nabídkami, které Algotech nabízí, ale přešli rovnou k věci.
Cílem webu bylo přivést co nejvíce zákazníků nehledě na velikost poptávky, a to za pomoci SEO a PPC reklam. Firma měla jasnou představu:
- o požadovaných konverzích – PNO pod 10 %
- a předpokládaných tržbách z onlinu – 25 mil./rok,
proto jsme jim při tvorbě uzpůsobili vše od wireframů po programování.
Vytvoříme pro vás stránky s maximální uživatelskou přívětivostí, intuitivním ovládáním a přelomovým designem. Vyniknete nad konkurencí, získáte nové zákazníky a podpoříte své prodeje.
Přípravná fáze
Jako první jsme vytvořili:
- produktovou diferenciaci,
- komunikační strategii webu
- a ujasnili si číselná očekávání na další dva roky.
Díky tomu jsme mohli lépe odvodit počet konverzí a poptávek a podle nich zvolit vhodné kanály pro propagaci. Za pomoci analýzy klíčových slov jsme vybrali produkty, které má smysl na web umisťovat, a vrhli se do přípravy wireframů.
Návrhy struktury jsme detailně propracovali a za 4 týdny předložili klientovi wireframy podporující co největší konverznost a obsahující promyšlené UX.
Realizační fáze – texty (6 týdnů)
Jakmile byly wireframy schválené, pustili jsme se do tvorby textací, kde jsme pečlivě volili každé slovo s ohledem na cílovou skupinu i nabízený produkt. Texty jsme samozřejmě průběžně konzultovali s klientem.
Jejich tvorba nám zabrala 6 týdnů, ale tato investice se určitě vyplatila, protože podle našich pozorování mají na konverzní poměr více než 50% vliv.
Realizační fáze – grafika a programování (8 týdnů)
Po dokončení tvorby všech textů přišla na řadu grafika, kterou jsme zpracovali podle brand manuálu Algotechu, aby byla zachovaná vizuální jednota značky, a začali programovat.
Pro co nejvyšší konverznost jsme se přesně drželi připravených wireframes.
Kvůli požadovaným nárokům na práci se SEO a PPC reklamami jsme zvolili vývoj na míru v PHP a tvorbu vlastního redakčního systému, aby vše běželo co nejrychleji.
Programování trvalo 6 týdnů a další 2 týdny jsme web testovali a odstraňovali všechny bugy. Souběžně s tím probíhala technická kontrola SEO, aby byla jistota, že po spuštění udělá web na Google robota co nejlepší dojem. Správě nastavené SEO bylo také důležité kvůli PPC reklamám, které by při jeho špatném zpracování byly drahé a neefektivní.
Web jsme spustili 1. dubna 2022 a asi 5 měsíců na to jsme přidali i jeho anglickou verzi.
Jaké jsou výsledky
Specializovaný web cestadocloudu.cz přinese Algotechu asi 600 poptávek ročně v souhrnné hodnotě více než 30 milionů Kč.
Konverzní poměr se pohybuje kolem 1 % z 60–70 tisíc návštěvníků za rok. Tolik uživatelů přivedeme na web díky PPC kampaním a soustavné práci na obsahu webu. Neustále také vylepšujeme konverzní cesty.
Jak spolupráce pokračuje?
Díky zkušenostem, které v B2B máme, jsme velmi dobře určili, co bude na cestadocloudu.cz fungovat. Web se rychle uchytil a generuje 600 poptávek ročně.
Aby byly výsledky ještě lepší, pracujeme neustále na linkbuildingu, tvorbě obsahu i PPC reklamách. Web propojujeme s celkovou strategií pro Algotech, kterému spravujeme všechny online marketingové kanály.
S Algotechem spolupracujeme už 5 let a každý rok je to jeden z klientů, který má nejlepší výsledky.