Průměrné texty na web si můžete napsat i sami. Protože ale průměrné texty nechcete a my takové odmítáme dodávat, zakládáme si na důkladné přípravě.
Co taková příprava obnáší? Vyzpovídáme majitele a jiné důležité osoby, poznáme zákazníka a produkty, ke kterým vytvoříme vlastní positioning a definujeme jejich proposition value (přínos pro zákazníky). Nevynecháme ani brainstorming, protože víc hlav víc ví.
Do webového copywritingu jdeme s tím, že vaše produkty a podnikání jako celek máme maximálně vrytý pod kůží. Chceme, abyste byli spokojení hned s první verzí, kterou vám dodáme, proto texty na web kontroluje content manager, korektor, projektový manager a obchodní člen týmu (pro podchycení prodejní stránky textů). Až pak jste na řadě vy. Protože i nás by naštvalo, kdybychom dostali text s překlepy a očividnými chybami.
Na druhou stranu přiznáváme, že nejsme 100% a že se sem tam nějaká chyba objeví. Naučit se psát texty na web je totiž složité. Webový copywriting ale nebereme na lehkou váhu, protože reprezentuje váš byznys a můžete díky němu prodávat mnohem víc (máme k tomu data).
Webový copywriting zakládáme na SEO, analýze klíčových slov a UX principech. Uživatelé se totiž musí na webu snadno orientovat, proto navrhneme rozložení jednotlivých stránek a texty na web i vložíme. Také spustíme PPC reklamy, které otestují efektivitu textů, a zajistíme i následné psaní článků pro web. Vše za vás vymyslíme a postaráme se o to, aby vaše podnikání fungovalo online.